Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ze zat voornamelijk iets vast, waar het zadel eindigt en een beetje in der rechterschouder. Zij denkt ook dat het een wisselwerking is tussen ons. Mijn spanning neem ze over en druk haar rug weg. Dus 2 oefeningen gekregen, om haar bekken te leren kantelen en der buikspieren aanspannen, zodat ze ontspant in haar rug. Als ze mijn spanning overneemt, drukt ze haar rug weg. En dit kan op langer termijn natuurlijk problemen geven. Dus moet echt aan mijzelf werken en te leren ontspannen. 

ziet er goed uit. Mira lijkt niet heel breed maar merk dat de dekens op haar bolle rug niet heel lekker liggen. ik sla hem even op voor als deze deken op begint te raken. 

hier regent het ook op het moment. Mag ook wel, gras is nu al op
dus veel longeren en minder rijden , balen want had wel wat ch ingepland, nu liggen hier wel wat zadels die redelijk liggen dus maar ff kijken waar ik toch mee kan doortrainen.
vidya schreef:Hahhaha. Ach zo houd je wat om aan te werken, en hebben de stalgenootjes wat om te lachen. Als we weer eens door de bak vliegen of ik ja ja ja galop, toe maaaaar schreeuw. Hihihi
gelukkig ben ik niet de enigste. Moet Mn bijna 2 jarige ook flink aanmoedigen om een half rondje te galopperen