[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:18

Vorig paard heeft nog iemand proberen te kopen tegen slachtprijs "hij is niet meer waard dan dat, hij moet nog doorgereden worden". Nou meneer vriendelijk bedank dat was ook zo een van voor geen geld een paard willen... ben ook niet gek hé zie die beest graag maar als iemand er maar slachtprijs voor over heeft wie weet waar die dan terecht komt.

Hopelijk vind je iemand Karlijn en inderdaad prijs bijzetten scheelt toch veel aan reacties.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:20

Sterkte Karlijn! Jammer dat Diaz toch weg gaat. Inderdaad vraagprijs erbij melden...

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:25

Gewoon je prijs erbij zetten, geen onzin biedingen of koopjesjagers

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:28

Precies, geen pennymeisjes maar serieus geintreseerden

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:28

prijs er idd bijgezet.. ;)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:39

Ah, mooie kar voor Dublin!

Netjes gereden Andrea, ondanks die bok :=

Nogmaals dikke :(:) Karlijn, hopelijk komt er een passend baasje voor haar!
Ik had toentertijd op Luna ook veel van die bijzondere reactie's. Later de prijs erbij gezet, merkte eigenlijk niet veel verschil. Ach, er komt vanzelf wel iemand. Vroeg of laat, aangezien de winter niet de beste tijd is om een paard te willen verkopen. Maar je hebt er maar een nodig die haar leuk genoeg vindt....

Ja, een droomTinker! Eeehhh... Ik heb helemaal weg van een hengst uit de VS, al langer dan dat ik uberhaupt op paardrijden zit :=

Afbeelding

Eerste paardje waar ik echt voor viel is Sterrin, is nu van een vriendin :)
Afbeelding

Afbeelding

Maar mijn eigen dame viel ik ook gewoon gelijk voor :o
Afbeelding

En geef toe, van voren zijn Caily en Sterrin nagenoeg gelijk :D
Afbeelding

Caily is momenteel drachtig van de vader van Sterrin, dus hopen maar dat het iets erop gaat lijken ;)
Overigens zijn er enorm veel gave Tinkers, er zijn genoeg anderen die ik waanzinnig vind, terwijl ze soms compleet anders zijn!
Laatst bijgewerkt door Caily op 17-11-13 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:39

Balen Karlijn! Maar ja, soms is het leven hard en moet je keuzes maken die je liever niet zou willen maken. Hopelijk vindt je een fijn nieuw plekje voor Diaz, ze is erg leuk. Helaas heb ik net een paard erbij, anders had ik haar wel als optie gezien voor mij.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:40

Pff.. ik heb a.s. dinsdag al de eerste kijker.. wat gaat dat belachelijk hard..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:40

Er zijn idd heeeel veel.gave tinkies. Kwam dr van de week een zilverappelbonte voorbij met.appeltjes <3

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:43

Nou zeg daar heb ik ook zo'n hekel aan mensen die ff denken voor niets een goede tinker te krijgen, hallo een volwassen beestje gaat toch niet voor 500 weg! Wat vervelend voor je :( De markt is echt slecht momenteel jammer dat je haar nu te koop moet zetten) Hopelijk vind je een Diaz fan! Als ik geld had wist ik het wel hoor.
Trouwens jij maakt wel hendig leuke logo's. Ben nu pas met een project bezig voor school, zou je me ooit eens feedback willen geven als ik de mening van een pro zou willen hebben? :)

@Mira dat klinkt heel mooi! Hopelijk gaat je bontje wat beter poepen... Mexx heeft nu ook een beetje last van diarree maar dat heeft hij altijd tijdens de winterse maanden. Wat voer jij nu?

Waaaauw Caily die hengst zou ik zo voor mijn merries gebruiken wat een sexy beest. En jij hebt zeker ook een hele mooie dame. Ben benieuwd naar haar veulen :o

Afbeelding
Dit is trouwens de hengst die ik bedoelde <3
Laatst bijgewerkt door chimello op 17-11-13 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:43

Dat vind ik dus nou weer niks _O-
Van speciale kleurtjes maak je mij echt alleen blij met een effen-valkje, haha. Vosbont kan nog, maar zwart- of bruinbont is toch wel favo. (al zou ik een vosbont veulen wel echt superleuk vinden *kleine, heeeeeele kleine kans*)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:44

Succes dinsdag Karlijn :(:). Zie de laatste maanden veel tink's verdwijnen , hopelijk allemaal naar een super thuisje.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:46

@chimello, prima hoor! ;)

Ik ben helemaal niet van zwart-bont haha.. :P

TurboTinker

Caily schreef:
Dat vind ik dus nou weer niks _O-
Van speciale kleurtjes maak je mij echt alleen blij met een effen-valkje, haha. Vosbont kan nog, maar zwart- of bruinbont is toch wel favo. (al zou ik een vosbont veulen wel echt superleuk vinden *kleine, heeeeeele kleine kans*)

mij ook niet, helemaal niet, vind de gewone het leukste, maar dat was echt zo'n *fietfjieeuwww*

TurboTinker

Diaz schreef:
Pff.. ik heb a.s. dinsdag al de eerste kijker.. wat gaat dat belachelijk hard..

das idd rap! toitoi~

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:47

Bij mij hangt het toch wel van de totale uitstraling van het paard zelf af of ik het mooi vind of niet.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:47

Hopelijk wordt het een super klik met een super tehuis bij die kijkers. Zal duimen voor jullie.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:50

Gefeliciteerd andrea!
Dat gaat snel Karlijn! Ben je in je hoofd wel echt klaar voor om zo snel al los te laten? Zal zeker even slikken zijn voor je! Sterkte!
Wauw die laatste hengst vind ik heul gaaf!

chimello

hetlevenwint schreef:
Bij mij hangt het toch wel van de totale uitstraling van het paard zelf af of ik het mooi vind of niet.

Dat heb ik ook. Ik ben absoluuuuut niet van effen zwart. Maar wel weer met blagden patroon.
Nu hou ik ook niet van brede blessen maar als het hoofd bijna wit is vind ik het wel weer mooi.

En dan toch heb je zo nu en dan eens zo'n paard voorbij komen in een kleur die ik niets vind maar dan toch weer zo mooi is dat het wel mooi wordt. Het gaat me snel om de hele uitstraling, het kopje, de ogen, de achterhand, de manier van lopen, gewoon iets heel kleins dat me dan aantrekt.
Ik hou trouwens ook niet van effen maar die hengst vind ik dus geweldig. Dus een echte voorkeur heb ik uiteindelijk niet.
Kleurtjes vind ik wel leuk maar een 'speciaal' kleurtje heeft geen voorkeur, een maximaal sabino ziet er ook speciaal uit. Een roan is ook apart, maar een palomino is ook prachtig, maar een zwart witte ook leuk :+

Kerry_Tinker

Ik vind bruin bont ook prachtig, maar ik geloof dat ik alle tinkers wel mooi vind als ze maar een mooie cob bouw hebben.. Kerry vind ik mooi om zijn kleine koppie en kleine oortjes, daar viel ik voor. Wat ik heel mooi vind ik zo'n megables zo breed dat het ook langs de ogen gaat, daar krijgen ze zo'n heerlijk sullig koppie van....

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:53

@Mira dat klinkt heel mooi! Hopelijk gaat je bontje wat beter poepen... Mexx heeft nu ook een beetje last van diarree maar dat heeft hij altijd tijdens de winterse maanden. Wat voer jij nu?

Krijgt nu 3x per dag kuil,kwartje sportbrok en nu een plakje hooi erbij tegen de diarree. Verder af en toe een appel en wat droog brood.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:55

Mijn shetlander(tje) krijgt nu elke dag een beetje speedibeet tegen diarree. Gaat nu al stukken beter.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:59

dat koppie van diaz is geweldig,(2 gezichten eigenlijk) of een hele witkop, of een debiele bles,zoals bij jaron, scheef _O- (zijn broer heeft dezelfde bles in spiegelbeeld)

Die brede blessen vind ik dan weer niks, niet dat er wat mis mee is, ze zijn prachtig! maar ik val er niet op over t algemeen

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:00

Hmm ziet er niet uit als iets dat diarree veroorzaakt, zal dan wel snel overgaan :)
Is je stalprobleem overigens opgelost? PB is trouwens altijd open, ik ken bijna zeker toch niemand om mee te roddelen, hihi.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:01

Ik vind effen bruin ook altijd heel erg leuk.
Gijs is natuurlijk vosbont is met veel wit op de kop, maar vanaf dag 1 ben ik gegaan voor zijn lieve uitstraling (en natuurlijk moet de bouw ook goed zijn), kleur is voor mij geen criterium (een goed paard heeft geen kleur). Ik had ook eigenlijk geen vosbonte verwacht, maar een zwart bonte, misschien een bruinbonte, vosbont was dan ook een verrassing.
Inmiddels ben ik wel een beetje dol op mijn vlekkenmonster en ook op zijn kleur en daarmee krijg je natuurlijk over -generalisatie en denk ik nu bij alle vosbontjes, hee leuk!
Laatst bijgewerkt door jorretje op 17-11-13 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt