Gezien ik twee dagen niet tot nauwslijk online ben geweest heb ik een hoop bij te lezen Jullie kletsen zoveel op een dag Omdat ik niet meer weet waar ik gebleven was heb ik nu bijgelezen vanaf pagina 303.
_janet_ leuke foto's zeg. En die geitjes geweldig
Lucy_1 Wat een super mooie tinker zeg
Leon aangevallen door tinker beebs
_janet_ dundee is een hele hoop veranderd zeg. Echt een plaatje
Grit ik heb de brief voor de mex.griep prik ook binnen en weet nog niet wat ik doe.
Leon knappe tinker paardjes
Mallow deze shetlander is ookal zo een plaatje
Ziet nog een mooi shettertje voorbij komen van Puchje
Mallow heeft een nare ervaring met een shetter achter de rug Maar gelukkig heeft die leuke shet haar over dr shet-angst gekregen
Pluchje laat nog een leuke shet zien
Leon leuke foto zo met die boom ontzettend gave foto die eerste van Chay
eefje03 haar hondje verwend met de kapper en nieuwe halsband
Leon shetter met grote hoed op
Puchje heeft een heerlijk hangtafeltje gevonden terwijl het been van paardje niet hoger kon
*ziet een super leuke kitten voorbij komen & super lieve puppie oogjes *
Pluto mocht dit weekeind voor het eerst mee uit wandelen wat hij super gezellig vond (zijn roze hoofdstel lieten we maar een dagje thuis
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 28-10-09 08:18
Goedemorgen!
Slapen jullie nog wel eens of zijn jullie eigenlijk vampiers ofzo
mnkortleve
Geplaatst: 28-10-09 08:53
Goedemorgen.
Lucy_1
Geplaatst: 28-10-09 09:11
Ben nog brakker dan gisteren.... Had misschien ook beter op kunnen blijven.... Pffff.... ga me effe bij elkaar rapen en de paarden voeren.... Mennnnn... wat kan een mens zich kl*te voelen....
Wel steeds bijgelezen, maar niet de puf gehad om op alles te reageren Wel heeeeel veel foto's gezien, leuk!! En familietaferelen gelezen. Ons gezin is nog wel close, en met de familie van mijn moeder ook wel. Mijn vader is enigkind, zijn moeder is afgelopen maart overleden en dan blijft er maar weinig over. Weet niet of de fam het leuk vindt om zichzelf terug te vinden op internet, dus dat doe ik maar even niet
Beterschap aan alle zieken!
Vandaag is het hier weer studiestudiestudiestudie, dus ik wens jullie allemaal een fijne dag en kruip weer in de boeken
pff moet zo even de was opvouwen doe ik lekker onder gtst
grid
Geplaatst: 28-10-09 11:08
Leuke foto's Annique en wilde net zeggen ik zie bij pa toch een rode snor maar toen zei je het zelf al en oh da's niet zo mooi maar gelukkig idd nu eigen paardje hier zijn ze verhuisd
Denise mag niet meer ivm beginnende artrose in haar straal en hoefbeen "rekening houdend met" mag ik gewoon rijden alleen niet meer springen/ scherpe bochten/ harde ondergrond draven enz
Induna verschijnselen Mexicaanse griep zijn niet anders dan gewone griep en aan gewone sterven elk jaar ook zo'n 200 mensen alleen nu hele heisa omdat het ineens een jong iemand betreft en omdat ze bang zijn dat de griep gaat muteren en dan bv van mens naar dier gaat en andersom...
Stoere mam van Angela op Kim
Britta wat een huis wist wel dat je thuis plek had voor paarden maaruh staat ook nog Kast van een huis! Swingende pa
Janets omaatje o gaat nu achteruit sterkte!
Nathalie wat een leuke foto
Petra mist zulke foto's uit jeugd Hier helaas ook geen foto's van alle kids samen op 1 foto ouders waren meer van "aktie" foto's tijdens spelen vakantie enzo
Maya pff lijkt me heftig...
huh Maartje bedoel je die Ravennakomeling? Angela zette die link neer of mijn verzorgpony's? daarvoor moet ik heel diep zoeken en inscannen Brann ken ik nie ?!
Whaha iew lies en whaha leon
Oeh Leon allemaal vennetjes ennuh idd ik heb zoiets van wat op hun hyves staat mag ook wel hier zet wel niet hun volledige naam (+ achternaam) neer enzo!
Opdringerige paarden wilden Tobiasje ook opeten en tobiasje wilde daaraan ontsnappen vandaar mijn vreemde houding Omhoog houden tegen de veulens en vasthouden ivm springpogingen Himesh had jou al uitgezocht en Puppy chayenne en je leuke (sommige baldadige) Shetters
Heerlijke foto's lies die aktiefoto van Lucy en Phyllis en strand en en en...
mooie foto's van Dundee en deze zomaar in link zetten die kende ik nog niet MOOII
en alle andere heerlijke foto's die ik voorbij heb zien komen
Moyra had je topic al gezien en gereageerd
en Berdien studderen
Hier gister echt heerlijk gereden Say krijgt weer meer conditie (of is ondertussen wat meer gewend aan der dikkere vacht )
owww VD, da's wel leuk ja Doe ik veels te weinig hier! Voordat Shiloh naar Himesh ging was ik begonnen met apporteren, moet ik maar weer eens op gaan pakken Ik zou dolgraag Snowdon willen leren liggen, maar dat is bij hem denk ik onmogelijk. Hij kan ook al best wel veel, we hebben alleen wat last van achterstallig onderhoud
Bo kan ook zitten
Marverick is mooi! Waarom is hij niet meer bij jou, Angela?