Als ze in de gang aan het spelen zijn dan zijn ze trekker aan het rijden en dan gaat het steeds harder en dan zeg ik wel eens de trekkers van tegenwoordig maken niet zo veel geluid meer, helaas helpt het niet zo.
Zo, je zou spontaan een kinderwens ontwikkelen met jullie verhalen! hahahaha Mirjam zou een goede verkoopster zijn!
Ben eens lekker gaan zitten voor de samenvattingen van Lois en Ingrid! Thanx meiden.... Ben nog steeds een beetje lui, morgen klets ik weer lekker mee, zometeen maar eens mijn bedje in!
Als ze niet ziek zijn oid valt dat best mee ze zijn liever buiten dan bij mama. Ik verzin wel eens leuke dingen, knutselen, verven of gezellig op de bank zitten filmpje kijken en dan krijg ik als antwoord we willen buitenspelen.
Even mijn kleintje hier neerzetten hoor Zijn vandaag heerlijk met Patrick van Marja in het bos wezen wandelen. Patrick is hengst en Serada was hengstig hihihih Maar ze zijn super braaf geweest
ben ik net weer even met avelyn aan het wandelen door ons bosje. (had ik al 2 weken niet meer gedaan. nu voor het eerst zonder syl erbij) doet ze heel erg netjes, loopt braaf mee. maar zo raar, als ze iets eng vind, dan loopt ze er naar toe. om vervolgens met grote ogen te kijken en er dan netjes langs te lopen. heel grappig.
Hele leuke foto's gezien, en is idd echt een tinkerding
Leuk we zijn vorige week bezig geweest met Patty hangen en erop zitten, Ze vind het helemaal geweldig en gaan vanaf weer oefenen, en wat zit die meid lekker zeg pfff haha We gaan haar bitloos rijden....
Mijn vriendje begint ook steeds beter te rijden, hij is er nog lang niet maar vind het zo leuk zal snel is een foto maken
Succes met de eerste werkdag meis ....
Ben woensdag nog even naar Chesse de Rhone gereden voor mijn werk pfff 980 km en de donderdag om half 10 weer op de terug weg ,,,,
Moet wel zeggen toen ik verder België in ging en die weiden zag ik dacht waarom ga ik niet verhuizen naar hier zooooo mooi zeg pfff
Ik moet met nog inschrijven voor de record tinkerrit
Ik moet ook zeggen dat als je een paar dagen niet ben geweest, het niet kan bijhouden wat er allemaal gebeurd is doe mijn best
echt rustig inderdaad, heb een dagje vrij ga zo nog eens naar de ikea kom er wel erg vaak op het moment, maar ach, wel gezellig en we hebben nog genoeg nodig. (koop het liever verspreid, dan lijkt het minder duur )