oliebol,ben ik net een heel verhaal aan t typen,vliegt t draadje van mn draadloze internet verbinding eruit...weg verhaal nou dan morgen maar weer..
Biancaa
Geplaatst: 28-06-09 02:57
das balen eef! Nou slaap lekker dan maar!
Grit, ja het gaat wel met me, ben maandag aan mijn benen geopereerd en liep de hele week met kous. mocht een week niet meer fietsen of sporten. Leuk als je de kids op de fiets naar school brengt Mich was deze week vrij, die heeft die meid van me naar school gebracht en de kleinste heb ik maar thuis gehouden. Die was toch hele nacht aan het hoesten, dus die was al niet zo lekker.
Verder gaat het met de kleine katjes g oed, ze zijn allemaal verkocht en mogen over 2 weken weg. Dan zijn ze 8 weken. Ze eten zelfs al harde brokken die maffe beesten en gaan nu de kattenbak verkennen. Móhr is helaas nog niet verkocht. Rot tijd dit om te verkopen volgens mij...
Nog maar 4 uur werken.... dan hopelijk mijn bed weer in
Grit
Geplaatst: 28-06-09 08:25
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd met de geboorte van Jelle
Fijn dat het steeds beter gaat met Megan
Truste Bianca, jij ligt nu als het goed is te slapen
En Leon komt voorbij, maar verteld niet hoe het met Tobias is . Dan ga ik er maar vanuit dat het helemaal goed met hem gaat
Meeeeeeen, wat ben ik brak. Feestje was leuk en laat en nu heb ik zo les. En het heeft hier nog steeds niet geregend! Ziet er nu wel uit of er regen komt.
En ik zie net dat bij Carlo's auto rechtsvoor het knipperlicht eruit is gestrapt . Altijd leuk, die "vrolijke" feestgangers op weg naar huis .
Resi_lover
Geplaatst: 28-06-09 09:05
Morgeeeeeen
grid Noujaa, dat kan toch niet auto kaduuk
Bianca, waarom ben je aan je benen geopereerd Heb je nog foto's van de katjes
Eefje, dat is vervelend
Nou, ik ga maar eens naar stal iedereen is er vast al
Goedemorgen!! Ben ik ook weer eens!! Heb weer veel gemist hier geloof ik. Nu wel bijgelezen maar niet erg veel onthouden.....
Gisteren een lange dag achter de rug. Johan en 2 vrienden gingen de Vael Ouwe Toertocht fietsen (100km op de racefiets) in Dieren en omgeving. Een vriendin en ik gingen mee, eerst hebben wij ze uitgezwaaid bij de strat en zijn we gaan winkelen!! Hihi! Daarna in Otterlo op het terras op de jongens gewacht, zij waren toen op de helft. Ook nog boven op de posbank geweest waar de jongens langs kwamen. Het laatste stukje zijn ze helaas zeiknat geregend maar ze hebben hem uitgefietst zonder pech gehad te hebben. Was een leuke dag!
Vandaag niks doen denk ik! Heb enorme hoofdpijn.....
rommulus
er is er 1 jarig hoera hoera! Gefeliciteerd! (beetje jammer dat je je niet lekker voelt) dus ook beterschap gewenst!
Fijn dat we weer eens iets van je horen Bianca, beterschap met je pootje!!
Sportieve heren hoor! (ik zelf haaaaaat fietsen ) petje af!
Ingrid lekker lessen met een kater?? hihihihi Ik moet wegens omstandigheden nu werken waardoor mijn paardenochtendje in het water valt, nu hoop ik voor mijn baas dat ie dat dus de komende week compenseert........
kga weer verder! bye bye
ringelberg
Geplaatst: 28-06-09 11:23
Rom gefeliciteerd
Ik heb weer werk,ga woensdag werken in de thuiszorg, leuk en dankbaar werk,al die lieve mensjes zitten al met koffie op je te wachten.Ze zijn altijd zo blij als je komt. Mijn baas heeft ook al een vervangster voor mij(ben nog niet eens weg)een jonge griet net uit school,ik vind hem nu officieel een enorme eiccel
Marleen gelukkig krijgt ze t goed,maar kan me voorstellen dat je even wilt onderduiken...
Verder iedereen
Oh ja,ik heb ook een nieuwe camera geen spiegel reflex maar maakt toch wel aardige foto's
Mamma geluk.
best aardig toch?
Deze wil ik zo graag als avatar,maar ik krijg dat niet voor elkaar,kan iemand me helpen misschien?
Ik zit heerlijk in het zonnetje een boek te lezen, was ff naar binnen gekomen voor zonnebrand Zit pal naast de wei, dus heb mooi zicht op Nico die graag met Dewi en Aman willen spelen, maar die vinden het beiden te warm. Zo grappig. Dewi negeert hem faliekant, Aman tolereert hem tot een bepaalde afstand, dan gaat het beentje omhoog, of ze doet een stap opzij, of trekt een oor naar achter, en Nico weet niet hoe hard hij weg moet vliegen...
Grit
Geplaatst: 28-06-09 13:34
Heb toevallig net in haar topic gepost. Wat ontzettend jammer dat het zo gelopen is.
Kampioentjes zijn een soort broodjes. En in ons geval afbakbroodjes.
Mooi uitzicht dus Ga zo ook weer eens buiten zitten.
Ze hadden vandaag verkoop op stal, Allemaal leuke spullen heb nieuwe rijbroek, sokken en schoenen gekocht weer veel te veel uitgegeven dus Daarna Jelmer nog ff gepoets en Kendie (Jelmers vriendje) kon ook wel een goeie poetsbeurd gebruiken dus hem ook maar ff gedaan Hij heeft echt zooooo'n bos haar als het is uitgekamt! echt heel schattig
Kendie
Resi_lover
Geplaatst: 28-06-09 17:40
Deborah GEFELICITEERD
Carola en Deborah hoofdpijn
Eefje wat een trieste baas..... En een nieuwe camera, leuk hoor hihi, "Het Tinker-fotografen topic" Leuke ava trouwens
Stoute Balou
Erg he, van Nuala, Annita kreeg een sms... vreselijk
Ga zo even opic van Avelyn kijken
Heey, Joyce, hoe'st?
Wat een leukerd Nathalie
Resi_lover
Geplaatst: 28-06-09 18:53
Rustig hier zeg Iedereen zit zeker buiten te BBQ'en