eefje03 schreef:Lies staat er bij jullie in de opfok een haflingerhengst Sam(bucca) van vorig jaar?Eigenaresse komt uit Hellevoet.
Er staat wel een haflingerhengst hier in opfok inderdaad, maar die heet Nango. Hij staat overigens ook te koop heb ik begrepen. Hoezo?
Sita... Wat een prachtig westernzadel heb jij toch. Ga je met Shania nu ook western rijden? Dacht dat je haar meer voor dressuur had?
Overigens, hier komt binnen kort ook de mand met Tietse Choises Zadels. Ben erg benieuwd hoe ze liggen op mijn meiden...
Stennisje lekker geyogaad... of hoe schrijf je dat
Marleen... lijkt me leuk om te komen buurten inderdaad als onze beebs er zijn... Heb zelf wel het idee dat Luna voor 7 april (uitgerekende datum) gaat bevallen... Maar dat is ook meer omdat ik haar gewoon dik vind....
Balen van het ijzer van Mirthe
En blijft lastig dat schuren inderdaad...
Iemand vroeg nog van wie ze drachtig is : Parno Paub van de Bonte Parels! Foto staat op mijn site geloof ik....
Boncho... Ontzettend naar bericht van de vriend van je nicht! Sterkte!
Mambo komt over 9 daagjes dus naar huis! Gaaf!
CP112 heeft last van een springpony
BuBBLeGuM.... dikke buik en toch ribben zien is wormen bij een veulen. Denk dat het niet verkeerd is om het nog een keer te doen. Je kan de mest ook voor de zekerheid laten onderzoeken, zodat je ook gelijk een goed middel geadviseerd krijgt.
TK... klinkt niet fijn allemaal... Wat een drukte en chaos... Sterkte
Teuntje nog steeds niet lekker
Alle paardjes weer netjes op hun hoefjes...
Janet... had je nog geinformeerd of je met Ziggy mee mag doen met de tinkerrecordrit?
Leuk Peet... dat je mee doet met de rit! Ga het zeker ook proberen, maar t'is nog zover weg... Heb in ieder geval mijn E, dus ben van niemand afhankelijk
Maya... heb je niet een paar foto's van je drachtige muts? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze er nu uit ziet