Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat lef heb ik absoluut niet met Dewi. Meestal is ze wel rustig, maar zal dan sowieso druk en stressy en veel vreemde paarden zijn. Tisniet dat ik zelf bang word ofzo, maar meer dat zij een beetje druk wordt, en dat op andere paarden overbrengt.
Ik werk bij een meldpunt voor overlijden en ik hoor vaak genoeg erge verhalen over mensen die te vroeg gaan.
veel werken en thuis speelt veel.
waar onze kleine neeb geboren is, raar hoor het idee dat het hier straks helemaal volgebouwd word naast mij.

Mirthe heeft nu alweer een ijzer los zitten, hoefsmid komt als het goed is vanmiddag.... begint het gezeik al. En verder heeft Kascha ook vette plekken nu van de schimmel en begint Banbay volgens mij ook wat te schuren. Bij Kascha ook al wat manen eraf....
Heeftie nog nooit gedaan en als het goed is, is het ook de laatste keer geweest
Boodschap was erg duidelijk overgekomen en daarna wastie ook weer de rust zelf..
eefje03 schreef:Lies staat er bij jullie in de opfok een haflingerhengst Sam(bucca) van vorig jaar?Eigenaresse komt uit Hellevoet.
Balen van het ijzer van Mirthe
En blijft lastig dat schuren inderdaad...
Alle paardjes weer netjes op hun hoefjes...
. Sorry maar heb geen tijd gehad om mee te lezen.