[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:51

Lijkt me indrukwekkend, zoveel tinkers bij elkaar. Zal de datum in de gaten houden, weet niet of ik mee zal rijden.

Anoniem

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:55

Ik ga me er niet aan wagen... :+ Dat lef heb ik absoluut niet met Dewi. Meestal is ze wel rustig, maar zal dan sowieso druk en stressy en veel vreemde paarden zijn. Tisniet dat ik zelf bang word ofzo, maar meer dat zij een beetje druk wordt, en dat op andere paarden overbrengt.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:56

Ik had dat ook toen verwacht van Whis Maya maar dat b=viel bij ons gelukkig reuze mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:19

Afgelopen zomer op de Veluwe waren we ook met een groep van 5-6 paarden ofzo. Was aan de rand van de Ginkelse heide meen ik, veel kinderen, ijsjeskopers, vliegers, fietsers, etc. etc. En toen begon ze toch weer leuk te stuiteren. Terwijl ze daarvoor zo relaxed als wat was.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 02:16

iedereen heel veel sterkte met al die vreselijke ziektes :( Ik werk bij een meldpunt voor overlijden en ik hoor vaak genoeg erge verhalen over mensen die te vroeg gaan.

Ik heb ondertussen ook al een crematie achter de rug, een jongen van 20, hij is neergeslagen en daarna is de garage in brand gestoken om het te verhullen. Ironisch, die jongen zat zelf bij de brandweer waar hij een opleiding volgde, helaas is dit hem dus nu ook noodlottig geworden...

De tinkerrecordrit, ik wil graag, moet alleen kijken of ik dan dus vervoer kan regelen...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:52

hier is het momenteel beetje drukjes, weinig tijd voor internet oftewel bokt :D veel werken en thuis speelt veel.

Momenteel is mijn huisje omringd met grote hijskranen en graafmachines, voorlopig gedaan met de rust.
daar gaat onze oude wei waar alles begonnen is |( waar onze kleine neeb geboren is, raar hoor het idee dat het hier straks helemaal volgebouwd word naast mij.

morgen moeten we de tuin afbreken van mij en gaan we eens bekijken wat er over blijft.
de vogelvoilliere moet verplaatst worden , hopelijk houd hij het en waar ga ik hem laten :o
al me plantjes en bomen eruit, hopelijk is er nog iets te redden maar lijkt me stug met dit weer.
ik baal dus een beetje heel erg :(
ook omdat we bij de paarden juist zoveel te doen hebben en dat er weer bij inschiet en dat waarschijnlijk morgenavond tot in de late uurtjes gaat worden.
het ergste vind ik dat de honden hun grote tuin kwijt zijn waar ze zomers zo lekker in ravotten. :o

Zo hehe klaagzang lucht op.

dan weten jullie waarom ik (minder) tot niet online ben ;-)

iedereen veel sterkte en een knuffel die het nodig hebben!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:57

iedereen sterkte wat een heftige verhalen! Pff..

Tk wat verrot zeg!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:28

[quote="Vasthi"]*breekt even in*

Boncho bij wat jij beschrijft denk ik gelijk aan rain rot/ regenschurft. Via google kun je er genoeg over vinden. Vervelend kwaaltje, maar goed te behandelen.quote]

Denk niet dat het rain rot / regenschurft is. Heb even op google gezocht maar daar zie ik vooral korsten en vieze plekken. Bij Boncho is het toch echt heel schoon en "mooi" roze.
Maar even goed in de gaten houden.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:48

Goede morgen!

wat klöte zeg TK, wordt een deel van je tuin ook opgeeist voor de bouw?

Ik vind k gewoon een rotwoord, en daarom zet ik het niet neer.

Ik wil graag met de tinkerrecord rit mee doen, maarja ziggy is niet 100% tinker.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:53

yep bijna de hele tuin helaas :+

Tinkerrecord rit is wel gaaf, waarom zou je dan niet mee mogen doen janet? zullen toch niet alleen maar 'volle 'tinkers zijn?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:57

wat balen zeg van je tuin.

Ik heb nog niet gevraagd of ik mee mag doen. Alleen het heet een tinker recordrit, dus ga ik ervan uit dat ze allemaal volle tinkers willen om het record te verbreken.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:59

Je moet dat gewoon even bij Silas navragen Janet hoe dat zit.

TK sterkte meid met al die herrie en dat gedoe om je heen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 11:12

TK; ook van mij sterkte, klinkt als een flinke chaos de komende tijd.

Ga werken!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 11:22

ik heb even een vraag:

travis is met voor het afspenen ontwormd dat was rond kerst ongeveer. Wanneer moet ik hem weer ontwormen? Het lijkt alsof hij een wat boller buikje krijgt. Zouden dit wormen zijn of misschen wat anders?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:44

Goeiemiddag :D
leuk zeg, zo'n recordrit ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:44

Wat is het hier stil!

ECHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Spam
[EJL-ITP] Girocco van zielig hoopje, naar ouwe heer.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:45

Resi_lover schreef:
Goeiemiddag :D
leuk zeg, zo'n recordrit ;)

Nou je was me net voor :P m'n echo duurde te lang :P

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:30

haha, het is echt stil ja, ik moet toch niet weer zo'n "oproepceremonie" doen als bij het neefje van Nathalie :+
Nog 9 dagen en dan gaan we Mambo ophalen :):) :wow: *\o/* :# :+: :D :P O:) :~ :j _O- :')

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:32

Hier nog een echo dan!

Bubblegum, mij lijkt nu al weer ontwormen best snel, vraag anders even aan je VA? Is het niet gewoon een ruwvoerbuikje?

TK: oliebol zeg, wat balen voor jullie! Had je ook geen verhuisplannen, of is dat in de verre toekomst?

:( Mirthe heeft nu alweer een ijzer los zitten, hoefsmid komt als het goed is vanmiddag.... begint het gezeik al. En verder heeft Kascha ook vette plekken nu van de schimmel en begint Banbay volgens mij ook wat te schuren. Bij Kascha ook al wat manen eraf....

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:38

haha inderdaad stilletjes hier, kan het bijhouden hihi

Balen van je paardjes Marleen...

En voor iedereen die het kan gebruiken: hele dikke knuffel!!!

Vanmiddag is Marielle de smid weer geweest.. Alles was hartstikke onstuimig, behalve Bonita... Die normaal altijd het lastigste is bij de smid..

Boyan heb ik echt heel erg op zijn kop gegeven vanmiddag, want die schopte naar Marielle toen ze zijn achterbeen wilde pakken :oo Heeftie nog nooit gedaan en als het goed is, is het ook de laatste keer geweest := Boodschap was erg duidelijk overgekomen en daarna wastie ook weer de rust zelf..

Briesje was na even flink toespreken en een klein corrigerend tikje op de borst ook weer braaf, die kwam twee keer omhoog tijdens haar voorbenen bekappen..

Willy was gewoon ronduit drama met haar stresserige gedoe van het op stal staan ;-( Met haar zijn we nog het langst bezig geweest, steeds draaien, rillen etc etc.. brr

Bonita had weer keurige hoeven van op het harde lopen!!! Geen hapkes meer eruit en alles weer goed hard.

Pfhhh, nog nooit zijn ze zo moeilijk geweest bij de smid, hing wat in de lucht vandaag denk ik.. Wellicht hebben ze aangevoeld dat ik nog niet helemaal in orde ben.. :o

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:01

eefje03 schreef:
Lies staat er bij jullie in de opfok een haflingerhengst Sam(bucca) van vorig jaar?Eigenaresse komt uit Hellevoet.

Er staat wel een haflingerhengst hier in opfok inderdaad, maar die heet Nango. Hij staat overigens ook te koop heb ik begrepen. Hoezo?

Sita... Wat een prachtig westernzadel heb jij toch. Ga je met Shania nu ook western rijden? Dacht dat je haar meer voor dressuur had?
Overigens, hier komt binnen kort ook de mand met Tietse Choises Zadels. Ben erg benieuwd hoe ze liggen op mijn meiden... ;)

Stennisje lekker geyogaad... of hoe schrijf je dat :D

Marleen... lijkt me leuk om te komen buurten inderdaad als onze beebs er zijn... Heb zelf wel het idee dat Luna voor 7 april (uitgerekende datum) gaat bevallen... Maar dat is ook meer omdat ik haar gewoon dik vind.... :o Balen van het ijzer van Mirthe :(:) En blijft lastig dat schuren inderdaad...

Iemand vroeg nog van wie ze drachtig is : Parno Paub van de Bonte Parels! Foto staat op mijn site geloof ik....

Boncho... Ontzettend naar bericht van de vriend van je nicht! Sterkte!

Mambo komt over 9 daagjes dus naar huis! Gaaf!

CP112 heeft last van een springpony :D

BuBBLeGuM.... dikke buik en toch ribben zien is wormen bij een veulen. Denk dat het niet verkeerd is om het nog een keer te doen. Je kan de mest ook voor de zekerheid laten onderzoeken, zodat je ook gelijk een goed middel geadviseerd krijgt.

TK... klinkt niet fijn allemaal... Wat een drukte en chaos... Sterkte :(:)

Teuntje nog steeds niet lekker :(:) Alle paardjes weer netjes op hun hoefjes...

Janet... had je nog geinformeerd of je met Ziggy mee mag doen met de tinkerrecordrit?

Leuk Peet... dat je mee doet met de rit! Ga het zeker ook proberen, maar t'is nog zover weg... Heb in ieder geval mijn E, dus ben van niemand afhankelijk :+

Maya... heb je niet een paar foto's van je drachtige muts? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze er nu uit ziet ;)

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:06

goedenavond....

ben niet echt bijgelezen, sorry

gisteren is de laatste pup verhuisd....
Heb net contact gehad en het gaat super...
het is nu wel stil in huis...

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:35

Wel fijn Angelique, dat je een goed huisje voor haar gevonden hebt! Ook al mis je haar nu...

Tjee, Lies, wat reageer jij goed vandaag! :D

Ik ga vanavond lekker eens even niets doen, en tv kijken! :+

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:43

agh ze heeft het goed en we gaan binnenkort samen wandelen...

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:59

Sterkte voor iedereen die t nodig heeft :(:). Sorry maar heb geen tijd gehad om mee te lezen.
Ben ziek.
En boos. Weet jullie nog dat ik laatst vertelde over dat mallow zo bang was in een stal.
Hij moet nu waarschijnlijk gewoon weer terug die stal in, omdat de staleigenaresse die stal waar die nu in staat vrij wil houden voor cursuspaarden, die 1 keer in de maand komen. Ze heeft hem niet gezien toen die zo in paniek was. Maar ik vind het echt heel vervelend ;(