Had een Border Collie bij me Sissy

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snackie schreef:leuk hoor kaat, maar als het er financieel niet is, dan niet doen..
als er wat gebeurd heb je de ellende
Jackytje schreef:Oef, mijn moeder is razend verliefd op een twenter/jaarling.. Ook een Tinkertje, Bleu Blagdon en word maar 1.40m. Hij komt van de stal waarvan Tinky vandaan komt. Nu, het is niet mogelijk om hem te kopen want we hebben het geld en de ruimte niet. Maar het beestje blijft nogal in mijn moeders hoofd zitten.. Ze zei dat ik het uit men hoofd moet halen of het ooit gebeurt. Maar toen zei ik; 'Dat zei je ook bij Tinky, en die staat nu in onze achtertuin..' Toen was het even stil. Denk dat de kans wel heel klein is hoor, maarja, wie weet, als we de weides kunnen bemachtigen die we willen, kunnen we wel nog geluk hebben..
fayem89 schreef:Jackytje schreef:Oef, mijn moeder is razend verliefd op een twenter/jaarling.. Ook een Tinkertje, Bleu Blagdon en word maar 1.40m. Hij komt van de stal waarvan Tinky vandaan komt. Nu, het is niet mogelijk om hem te kopen want we hebben het geld en de ruimte niet. Maar het beestje blijft nogal in mijn moeders hoofd zitten.. Ze zei dat ik het uit men hoofd moet halen of het ooit gebeurt. Maar toen zei ik; 'Dat zei je ook bij Tinky, en die staat nu in onze achtertuin..' Toen was het even stil. Denk dat de kans wel heel klein is hoor, maarja, wie weet, als we de weides kunnen bemachtigen die we willen, kunnen we wel nog geluk hebben..
voor zover ik nu kan zien is hij niet Blue Blagdon.
Weet niet of je andere foto's van hem hebt?