Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kailonne schreef:Welkom cimmy, ik had Rogan al eens gezien in het topic over voskleurige tinkers.
Ik heb net een privelesje gehad met Jack Hij was weer superbraaf. Ik denk dat we het ergste nu wel weer even gehad hebben qua puberstreken. Hij wil rechts niet zo goed inbuigen dus daar hebben we lekker aan gewerkt. En als hij dan los is dan loopt hij zo geweldig. Ik ben weer helemaal blij met mijn little pony
Kailonne schreef:@Blingh; Jack was een beetje aan het puberen/uitproberen.
Hij was goed verkeersmak, maar de laatste keer met buitenrit schrok hij opeens van alle auto's en fietsers. Ik ben niet zo' n held dus ik ben uiteindelijk afgestapt (om ongelukken te voorkomen) en naar huis gelopen.
Toen begon hij in de binnenbak met rijden ook overal van te "schrikken" ook als er niets te schrikken viel.
Dat heeft zo' n twee weken geduurd en nu rijden we weer relaxt rond. Gelukkig, want dat is allemaal niets voor mij. Ik krijg dan zo'n schrik en voel me zo onzeker, wat Jack natuurlijk weer haarfijn aanvoelt.