Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze heeft wel al een mooie leeftijd bereikt
maar dan nog
kan me voorstellen dat het echt hilarisch was met allemaal Loonwerkers
lekker terug naar bed
en vandaag beetje lamballen...
en weer naar Frankrijk
mazzelaar
gewoon goed voorwaartsneerwaarts rijden en evt beetje verlichte zit aannemen en in de bak in bochten en voltes goed buitenteugel erbij anders gaan ze dan snel weer dribbelen, maar dat zal deborah je vast ook wel verteld hebben 
en ziet er idd nog jong uit 
dus ben ze wellicht ook groter dan gemiddeld gewend
)
)
mnkortleve schreef:gridCitaat:Ze geven dus een gebruiksaanwijzing bij het kind, handig zeg.
dat moet ook wel anders weten we niet wanneer ie moet eten
--> oké waarschijnlijk als ie niet meer ophoudt met huilen 
heb wel eens vaker met kids gespeeld of ff opgelet, maar dan kon ik ze gewoon aan moeders teruggeven of die was bv alleen ff naar winkel en zo terug of zo
--> snap nog steeds niet waarom ze dan 1st "vervelend" moeten worden voor ze in slaap vallen
ga gewoon slapen
(weer een bevestiging dat we echt geen kids hoeven
al zullen we er als t nodig is best op passen en verder kunnen we vooral gewoon lekker suikeroom en -tante spelen
nichtje is al blij met Sayla
) 
hopelijk mag ik daar veel voor betekenen, want dat betekent leuker werk
want heb echt t idee dat ik dan bij nul moet beginnen en dan duurt t zó lang voor ie beetje meekan
, maar hopelijk heb ik het mis en zal ie ons verrassen 
nu heb ik er hopelijk weer een keer tijd voor (al zal t lastig blijven met de reizen naar Aken enzo... maarja is nu eenmaal even niet anders dat komt nu gewoon ff op 1ste plaats
)
dus leuk om te zien en over te vertellen
mnkortleve schreef:grid De oudste bij ons is 5 en ik snap nog steeds niet waarom hij strontvervelend en maar aan het janken blijft als hij moe is en dan niet naar bed wil.
5 jr en doet t nog steeds
Rare wezens die Kinders
_Rhiannon_ schreef:95 is een hele mooie leeftijd en oma is gelukkig iemand die altijd veel van het leven genoten heeft, ook al was dat niet altijd even makkelijk.
Ze injecteren de morfine nu, als ik het goed begreep.

al zal dat natuurlijk wel anders zijn dan je eigen kinderen
, vriendlief nog niet
, ik wacht ook nog wel even een jaar of 7
en ik haar dus altijd erg goed snap

ik was niet altijd even makkelijk (behoorlijk bijdehand en introvert) en dus 6 jr jonger dus heeft e.e.a. dus al 1x meegemaakt en nu voor 2e keer
maar nu kan ik haar helpen