hier al 3 weken geen regen gehad, kan voor de wei wel wat regen gebruiken erg droog nu mooie fotos shelly
van de week ging het rijden niet zo super met nikki.als ik links wil gaat zij rechts. gister ging het wel wat beter. hoop dat ze gewoon hengstig is en volgende keer weer beter gaat. paar weken terug erg goed nieuws gehad. nikki zit van april tot eind september aan de puffer flixotide. tenminsten vorig jaar wel. vanwege haar graspollenallergie. maar de dierenarts begon een beetje moeilijk te doen vanwege de recepten anders kan ik het niet bij de apotheek halen. hij zei dat het niet de bedoeling was dat ze daar het hele seizoen aan zit vanwege kans op schimmel in de keel en zo. ik zei maar dat is de enige manier om haar goed te houden.anders word ze benauwd. en als ze 1 keer benauwd is dan blijft ze dat de hele zomer om dat die allergie contstant aanwezig is. in de herfst moet ze dan coticospuiten hebben om het over te laten gaan en dan heb je kans op een bijwerking op hoefbevangheid. hij wou haar toch maar even zien en beluisteren. het viel hem mee dat ze zo goed klonk op de longen had hij niet verwacht en hij zei dat ze dan maar aan de puffers moest blijven. wat een opluchting
Zal hier ook nog wat plaatsen.