Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iti schreef:GRRRR mag ik ook even ventileren hier ?heb wel bijgelezen, maar nog niet gereageerd... ben zo pissig!
Ik heb eind mei, begin juni 4 nieuwe banden onder mijn auto laten zetten bij een gerenomeerde VW garage hier in Groningen. Prima, mooi op gereden, nu wilde ik winterbanden onder mn auto zetten.
Mn vader, die best handig is met sleutelen, kreeg de bouten al nauwelijks los, omdat ze zo vreselijk strak gedraaid zaten. Op een gegeven moment bij een achterwiel, vallen er zo 3 bouten gescheurd uit t wiel...
Blijkt dus, waarschijnlijmk, dat de garage ze zo strak gedraaid heeft dat ze in het wiel ws al gescheurd zijn, en de anwb, die we hebben gebeld, sprak van mazzel dat ik nooit een ongeluk heb gehad en dat t levensgevaarlijk is geweest dat ik zo heb rondgereden. Hij zei, in 33 jaar dat ik bij de anwb zit heb ik dit nog nooit gezien. Echt een grove fout van de garage!
Nu zit ik dus met een auto waar nog maar 1 bout in het achterwiel zit en daarvan is ook nog twijfelachtig of ie niet kapot is, die geen centimeter meer verplaatst mag worden. Mooi dat ik die garage aansprakelijk ga stellen, is toch van de gekken!!! Ben zo pissig !
Heb gelukkig ouders met 2 auto's, wilde mn vaders volvo maar dat mocht niet.. dus nu scheur ik rond in mijn moeders Fiesta, of zoals de anwb meneer het noemde, de Fietstas. Maar.. zei hij, hij is tenminste blauw, das wel een mooie kleur...