Ik ben alweer een stukje verder. Maar of chanel dr moeder daar nog is..... Ze hebben ook Jordy 3
Eevee
Geplaatst: 22-12-09 18:07
Hallo allemaal
Ben net thuis, heb mooie nieuwe thermo stalschoenen gekocht (heb weer loon hihi) Ik reed daarna naar huis en ik gleed bijna de bocht uit, wat blijkt.....het heeft hier vreselijk gedooid vandaag en nu begint het weer te vriezen, leuk die ijzel......ik zag dus niks aan de weg en hup daar ging ik bijna.......Ze zijn ook helemaal niet aan het strooien hier....
Nou Eevee das idd mooi oliebol, hier hetzelfde idd neiwue stalschoenen
ellieellende
Geplaatst: 22-12-09 18:14
het is op sommige stukken aardig veraderlijk ja!! uitkijken met zijn allen! hihihi ben daar ook altijd zo goed in,,,, kopen als het salaris nog koud op de rekening staat
Eevee
Geplaatst: 22-12-09 18:18
Ik was eerst bij de Welkoop.....nou alles uitverkocht of het was vanaf maatje 41....tja is iets te groot. Dus ik naar de ruitersportzaak en koop weer ff voor 100 euro spullen Heerlijk hihi
ik ook hoor, enorm goed in geld uitgeven als je net geld hebt daarnet nog, had loonstrook al binnen gehad, dus ik was even bij de winkel. maximun bereikt :S hmmz stond geld er dus nog neit eens op gelukkigheb ik dan nog een andere pas achter de hand maar toch.
grrr
Geplaatst: 22-12-09 18:30
Ik dacht juist dat Nigel wel zwaarder was dan Ryon...
Hmmm, volgens manlief kon ik mooi bami maken voor ons viertjes... maar er zijn bijna geen ingrediënten... dus nu moet ik nog naar de winkel...
Hobje met zijn schattige dekentje!
Eevee lekkere thermolaarzen!
Eevee
Geplaatst: 22-12-09 18:31
Ik heb een grote bak paardensnoepjes en een nieuwe singel, hopelijk de goede maat, maar ik mocht hem ruilen...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 22-12-09 18:42
Duimen draaien hier voor je vriendin Mirjam
*zoekt topic van frenia* Wat gaaf zeg dat ze dat allemaal ontdekt heeft! Dus Angel is Chayenne haar schoonmoeder wordt druk met de kerst Ik ben ook wel eens benieuwd wat er allemaal familie is, maar ben ook wel een beetje bang voor wat er soms naar boven zal komen. Ik heb een database met enkele paarden uit Engeland daar in, maar als je ziet hoeveel verwantschap daar vaak al is.
Ze werd toch vandaag opgenomen en morgen geopereerd?
ellieellende
Geplaatst: 22-12-09 19:51
zow, ging ff kijken bij desie's profiel, en als je dan kijkt hoe er op die kleintjes gereageerd word.... te triest! Heb er al 1 een PB gestuurd, dat ze ff moet dimmen
vanmiddag kerstlunch gehad op het werk. (voelt zo fijn om het woord werk weer te zeggen). Heb zelfs een mini kerstpakketje gekregen. Ook al werk ik er nog maar 4 dagen. Vond het erg attent.
Daarna thuis zei Wilco dat 1 van mijn kipjes vanmiddag buiten was geweest. Ik toch maar even kijken of ze de weg naar binnen had gevonden. Niet dus Mevrouw zat te bibberen onder het hokje. heb haar snel weer in het nachthokje gezet. Gelukkig ging ze gelijk eten en rond scharrelen.
Pradaatje
Geplaatst: 22-12-09 20:08
Sorry, geen fut om bij te lezen.. Voel me zo zwaar beroerd.. Verschrikkelijk..
Ik kwam vanochtend op stage, en het was net alsof er een mes in mijn onderbuik werd gestoken.. Sinds dien ben ik continue aan het overgeven, en mijn buik doet zo'n zeer...
Ravien
Geplaatst: 22-12-09 20:20
Goeie Avond,
Lois,was het leuk is amsterdam???
Puck,leuke foto's van een ander paard.
marleen,lekker getut met Kascha
Trea,leuke foto's.
Eefje,termo stalschoennen gekocht.
Janet,kip uit het hok weg gelopen
vervelend Joyce
Laatst bijgewerkt door Ravien op 22-12-09 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt