[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 00:27

weltrusten!! Ik ga ook ens afsluiten :evaw:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 00:39

ik ben al een poos niet meer geweest om persoonlijke redenen, maar ik las het bericht van Tobias en daar wilde ik even op reageren! Heel veel sterkte hoor Arjan en Leon, kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent, pff lijkt me niet niks hoor.

En op Marleen, tjee ik las dat Mirthe verkocht is, wat een gemis. Morgen al vervoeren, wat een moeilijke beslissing. Succes dalijk, hoop dat alles goed komt en dat ze een goed huisje krijgt! :(:)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:00

Goeiemorgen!

Grote jankbui, dus maar uit bed gekomen. Schuldgevoel he, ze kan het nergens beter krijgen dan hier...

Leon, jemig.... arm dier! Dan denk je echt dat dat het einde is! 'k Zou me ook helemaal dood schrikken!
Moet eerlijk bekennen dat onze hond altijd mee is tussen de paarden... :o Ze rent er niet achter aan, en onze paarden ook niet achter haar. Alleen Kai deed dat van de week, maar die heb ik een beste lel met de mestvork gegeven... 't Kan idd wel heel gevaarlijk zijn, maar hier staan ze aan huis, en dan is het bijna niet te voorkomen...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:42

Morguh!

:wave: Bianca. Hoe gaat het?

:(:) Marleen. Het is ook niet niks.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 09:28

Jemig :oo Leon, da's schrikken :\ sterkte :(:)

Marleen :(:)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 09:48

Goede morgen!

We bijgelezen.

Leon dat is schrikken zeg. Jullie hebben erg geluk gehad zeg met kleine tobias. Ik denk dat het voor een deel ligt aan hoe groot Tobias is. Een kleine hond wordt weg getrapt, maar een grote hond geeft niet mee.

De jack van mijn buren is getrapt door Bassie (Shire, vader van Ziggy) Ik zag de jack 3 meter door de lucht vliegen. Hondje kwam aan de grond en liep zo weer weg. Niets aan de hand.

Sem is ook zo link met paarden. Paarden staan aan huis, en zij loopt los op het erf. Dus kan het niet altijd voorkomen. Alleen als ik ga rijden dan doe ik haar vast.

Waar heeft Tobias de trap gehad? Ik zou nog wel even oppassen met zwelling. Als er zwelling rond de ruggengraat komt dan kunnen er hersenverschijnselen optreden.

Marleen dikke knuffel :(:)

ingace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 09:51

snowdon schreef:
Vanavond flink geschrokken, lees: flink in paniek/shock geweest... om onze beagle Tobias....
!

wow jeetje jow, dat is zeker heftig schrikken!!!
voor het zelfde geldt was het anders af gelopen...heftig hoor

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 09:54

Tobias vloog in elk geval niet, maar hij heeft voornl geluk gehad doordat hij zo flexibel/lenig is denk ik... en kalm blijft.
Ik stond omgedraaid om een schep weg te leggen, dus zag de trap zelf niet gebeuren. Arjan en stalgenoot wel. Maar ging zo snel... gezien de plekken heeft hij de klap op zijn hoofd gehad.
Rug is nagekeken door DA, ik merkte wel een zwelling... zij dacht eerder aan vet, hij reageerde er ook niet op dat het pijn deed. Maar idd goed in de gaten houden en ik zit nu klaar om zo op controle te gaan.
Aan Tobias merk je eigenlijk niets meer :)

Marleen, zeer begrijpelijk je gevoelens zo :(:)

ingace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 09:58

oh sorry, ik had snel doorgelezen en dacht dat het al door de da was gecheckt en "oke"was....
hoop dat het goed gaat snowdon!... moet je vroeg naar de da dan of pas laat?(zit je de hele dag te stressen)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 10:00

Ow ik reageerde op janet :D las daarna pas ingace :D

11u in waalwijk, dat is vlak bij onze paarden. Maar ga vandaag alleen even Santa voeren (en een halfvolle kruiwagen uit de stal halen.... en de deur maar weer open zetten), dat is er gisteren bij in geschoten...
Maar stress eigenlijk niet (meer), het gaat goed met hem.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 10:03

Dat is echt schrikken Leon!!
Ben blij dat het allemaal goed lijkt.....

Dingo is ook zo'n bemoeial....dus die mag er nooit bij :n

Heb het een keer met Kimberley gehad.....die in een maffe stuiterbui ineens over de kop vloog en op haar hals terrecht kwam.....ze bleef eerst liggen....ik dacht dat ze dood was... :oo
Gelukkig was er uiteindelijk niks aan de hand.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 10:05

Sem heeft een giga harde trap van Ziggy op haar zij gehad.
Ze liep 3 weken met een grote zwelling (leek op een waterballon) rond.
Na een tijdje was de zwelling weg, en nu zit er nog steeds een harde bult van litteken weefsel.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 10:08

Ow ok, dit lijkt niet op een waterballon en ik voel het alleen als hij met zijn hoofd languit ligt (doordat het warm is ;) ) net achter zijn schouderbladen.

Heeft onze slanke sportieve den toch nog iets vet waarschijnlijk :+
Laatst bijgewerkt door snowdon op 27-06-09 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 10:08

Sorry maar heb niet echt bijgelezen, maar wilde marleen even alle sterkte wensen :(:). Hele moeilijke beslissing meid! En super logisch dat je je schuldig voelt. Maar ze blijft lekker beetje in de buurt gelukkig :(:)
En ook tobiasje even sterkte wensen. Dat is even schrikken zeg! :oo

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 10:09

Bij Sem begon het gelijk giga te zwellen, als ze liep dan flubberde er een bult mee. Het ding klotste gewoon aan haar lief :=
Ze heeft er nooit last van gehad, maar we hebben het ook niet lek laten prikken. Want dan heb je kans op infecties.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 11:11

gelukkig nog steeds goed met tobias.

ah grrr.... sterkte.... kan me het zo goed voorstellen. maar wel heel fijn dat het maar een half uurtje rijden is en het zulke aardige mensen zijn.

hier loopt gizmo ook gewoon los, maar bij de paarden mag ze niet komen. doet ze ook niet. lang geleden is onze shet een keer achter haar aan gegaan, dat doet ze dus nooit meer, dicht in de buurt komen.
wel loopt ze op buitenrit erg vlak achter syl. zeg het dan wel honderd keer maar dat snapt ze niet. bij de andere paarden doet ze het niet.
(de poes ook, die loopt tussen syl haar benen door en springt om haar rug, alsof ze weten dat syl toch niets doet)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 11:28

Nogmaals sterkte Marleen, ik zou ook zo'n rotgevoel hebben :(:)

En oh die arme Tobias!! Blij dat het wel goed gaat, en hopen dat het ook goed blijft gaan! Das wel ff schrikken zeg! :(:)

Enne.. had Balou haar deken expres niet zo strak gedaan, omdat ze nog nooit een deken om had gehad.. zodra ze wat op haar kont voelde of haar achterbenen raakte ze in paniek.. dus ik was eerst al blij dat ie om zat :) :P

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 15:46

Dat roze :') dat "LNL Foto's" :')
Ik weet het, hij's verpest, 'k was paint even aan het uitproberen :P
Afbeelding Afbeelding

Balou d'r dekentje weer om *D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 17:06

Jeetje Leon.. Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg.. :(:) ik ken een geval met een jack.. das niet zo goed afgelopen.. vind het sinds dien ook erg eng als er honden tussen de paarden lopen... heel veel beterschap voor Tobias!!!

Ik ben net weer terug van de TT-baan.. Was weer echt helemaal super!! Wat een feest!! En goeie race natuurlijk :P
Ben nu wel echt helemaal stuk.. 2 nachten stappen en bijna niet slapen, toen vanmorgen alweer vroeg naar de baan.. Ga zo nog maar ff de oogjes dicht doen ;) :Z

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 17:22

slaap lekker! :z fijn dat je het leuk gehad hebt nathalie!

Ennee mooie foto hoor met dat roze! :)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:30

Pfoeh, hier sloeg de bliksem straks in, 't begon heel hard te regenen, dus wij deden snel de pensionhonden naar binnen, sloeg het recht voor ons in het stroomdraad in. Een paar meter van de paarden, die erg verbaasd keken... Stroomdraad doormidden, en mooie rookpluim, heel apart, had zoiets nog nooit meegemaakt!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:34

Wow, geluk gehad ook Grrr.....je mag blij zijn dat je paarden nog rechtop staan :j

Hoop dat het hier nie gaat regenen......eigenlijk :=

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:36

Waren m'n buurpaardjes... maar idd, is best schrikken!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:37

Get.....ik heb het hier ook een keer gezien....
Ik stond boven voor het raam en zag het in de hoek van de rijbak inslaan.........het hele huis trilde ervan :=

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:43

Het onweerde ook nog niet eens zo hard, dus je verwacht het niet...
Gisteren 520 balen hooi de schuur in gesjouwd, eerst met veel girlpower de eerste wagen gedaan, toen kwamen er gelukkig een aantal mannelijke helpers, want mén, da's best zwaar!
Overigens gaat m'n bijrijdster van Mirthe, nu een eigen pony/paard kopen waar zij en haar jongere kinderen op kunnen rijden. Die komt hier staan, omdat de welshcob in de toekomst gaat verhuizen. Staan er in de zomervakantie toch weer 5 paardjes, maar nog maar 2 van ons.
Het voelt wel goed, ze heeft Mirthe 2 jaar bijgereden, en het ging altijd super... dus ben blij dat ik contact met haar houd.