welke paardentandarts heb je dianne? bij mij kwam Cor en hij zei juist dat ik haar moest houden omdat het niet erfelijk was. Ben inderdaad wel benieuwd of haar kiezen enzo goed staan, toentertijd wel in ieder geval, maar toen was ze net een paar weken oud
DianneM
Geplaatst: 15-01-09 17:49
Folkert Kor komt zaterdag, die heb ik al een paar jaar naar volle tevredenheid Haar voortanden zie je nu iig niks meer aan, zelfs 1-2 mm overbeet, zoals bij al mijn andere paarden
Nathalie83
Geplaatst: 15-01-09 17:50
Zo, ik is ter ook weer
@ eefje03, Ja tis wel een kleintje.. hij is echt heerlijk bol maar wel klein.. onder de 50cm gewicht weet ik niet meer Heb wel foto waar dat goed op te zien is maar daar staat m'n zus bij op en ik mocht die dus aan niemand laten zien omdat ze er enigsinds belabberd uitzag gisteravond
@ whis_serada, Ik kan me zus en zwager niet berijken.. telefoon wordt niet opgenomen en mobieltjes staan uit.. dus denk dat ze nog in het ziekenhuis zijn/waren dus probeer het vannavond nog keer, als ze dan nog niet opnemen rij ik er ff heen
@ Resi_lover, nou dat dacht ik ook echt nog geen minuut na je berichtje dat je weg ging kreeg ik telefoon
@ Joke, ik ken hem ook niet maar woon zelf ook in drenthe dus zal een oogje open houden..
Verder veel beterschap aan al de zieken en uitgeputte.. Schijnt ook een epedemi rond te gaan hoorde ik op de radio..
die kwam bij mij ook deze tandarts had jij me toen aangewezen, dus ben benieuwd wat hij nu van haar vindt Ik dacht alleen dat het Cor met een C was...
Resi_lover
Geplaatst: 15-01-09 18:05
Nathalie83 schreef:
@ Resi_lover, nou dat dacht ik ook echt nog geen minuut na je berichtje dat je weg ging kreeg ik telefoon
whaha, echt hoor, mijn schuld, sorrie
Nathalie83
Geplaatst: 15-01-09 18:30
whaha ja is jou schuld
ze zijn trouwens inmiddels thuis duurde idd erg lang allemaal want meneer moest eerst plassen voordat hij naar huis mocht en daar had ie dus geen zin in lekker dwars mannetje
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 15-01-09 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 15-01-09 18:59
Sorry Joke, ik ken hem niet, ik hoop dat je hem weer terug vindt. Heb je het al via het ICS geprobeerd?
Lies druk met uitmesten. Luna heeft een lekker buikje.
Sterkte met de hoofdpijn Petra
Koorts gelukkig gezakt Chantal, maar nog niet beter Vervelend dat Guus uitbreekt als je Girocco meeneemt, weet ook zo snel niet wat je er aan kunt doen.
Mooie set voor Shania, Sita. Hahaha dus gillen betekent vasthouden!
Dianne is de longontsteking al wel minder. Waardeloos dat die wei in Zaandam niet door gaat, hopelijk wordt die in het dorp wel wat.
Moest dat nou Lois, die foto van Moos
Zometeen weer naar yoga, ben behoorlijk moe, maar meestal knap ik er wel van op.
Na een aantal weken (volgens mij) ben ik er ookw eer eens! Niet bij gelezen, dat was me een beetje veel........
Wel een vraagje: Vorige week was ik Bons aan het poetsen en toen kwamen er boven zijn rechterflank zo een aantal plukken uit... Zoveel dat ik eigenlijk al snel een hele kale plek zag (wel mooi roze en zonder schilfers) De plek is denk is zo'n 4 bij 2 cm en dus echt kaal tot op de huid. Ziet er niet vurig uit en ook geen schilfers. iemand een idee wat dit kan zijn? Gister na 1,5 week eindelijk weer gereden. Was bang dat meneer een beetje hyper de pieper zou zijn maar hij was de rust zelve, liep wel wat stijf maar verder prima!!
Verder helaas te horen gekregen dat de vriend van mijn nicht (waar ik erg veel mee omga) dikke darmkanker heeft wat al uitgezaaid is naar zijn lever en buikvlies. Ze kunnen eigenlijk niks meer voor hem doen, alleen chemo geven om alles wat uit te stellen........ Hij is pas 33!!! Het leven is soms zo oneerlijk!
Nou redelijk rustig nu. ME nichtje ligt wel overhoop met zich zelf door alles dus die is door verwezen naar een praat meneer/mevrouw Ja voor haar is het niet niks, zo ineens alles kwijt. Je ma , je huis, je eigen vertouwde kamertje. Ruud gaan ze ook nakijken voor K, dus dat is wel weer spannend
Omdat het een erfelijk iets is bij hem in de familie. Hun moeder was 56 en overleed aan K. Nu zijn zus op 55jr. Zijn andere zus was 28 toen haar baarmoeder eruit moest omdat er K in zat. Andere familie leden zijn er ook al aan overleden.
Dus Ruud heeft aan de huisarts gevraagd of ze er naar willen gaan kijken en dat 1maal per jaar blijven doen.
Ik wil toch ook nog even weer onder jullie aandacht brengen dat er in Oktober weer een tinkerrecordrit is En misschien is het voor mensen leuk om zich in te schrijven daar voor. Ik heb in 2006 meegedaan en dat was supergaaf Dus nu ga ik dit jaar ook weer mee doen en hopen dat we meer tinkers als toen bij elkaar kunnen krijgen