[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 23:56

Hyper! Sita --> op shania gezeten en verzorgster ook en lekker getraind met Amy Dromen en lekker BBQ Vork
en idd velen denken dat t erg groot is maar valt wel mee Knipoog denk zo'n 15 stalgenootjes (en daarvan rijden sommigen niet eens of komen maar 1-2 keer per week Bloos!)
Verder is 1 gedeelte van eigenaresse/instructrice zelf daar kunnen max 10 paarden staan maar meestal zijn t er minder en niet allemaal gereden enzo. Zij en paar anderen rijden vooral overdag en "wij met een paar" meestal 's avonds maar voor iedereen geldt we rijden veel vaker alleen in een bak dan met 2-3 en heb in de paar jaar tijd nog maar een enkele keer meegemaakt dat ik met 5 in een bak reed en dat hadden we min of meer ook nog afgesproken Nagelbijten / Gniffelen

Clown Leon --> zie het al voor me dat Sletje, Dromen puppylove en gezellig gehad op keuring nog leuke premies behaald door bokkers?? (zal zo ff in topic gaan "spieken")

Marleen --> druk geweest met hoeven... dat ze de puf hebben om vervelend te doen Nors opkijken

Lies --> lekker gereden Dromen en weer wat ontwikkeling bij Lynn Nagelbijten / Gniffelen spannend ...
en de omheining vind ik soms ook echt ongelofelijk Bloos (is trouwens van http://www.heritage.nl)
In het begin was het allemaal met ijzer/ draad, maar dat vonden ze niet zo mooi/ veilig dus hebben dat vrij snel veranderd Ja Ze hebben echt al heel veel veranderd/ verbeterd sinds ze het eind 2004 gekocht hebben Nagelbijten / Gniffelen stalgenootjes en ik staan er soms zelf ook van te kijken Wow! en dat bijna allemaal "bourgondische"/ recreatieve ruiters sommigen ook beetje wedstrijden, maar absoluut geen "kouwe kak enzo" dus soms moeten we ook wel lachen Nagelbijten / Gniffelen zie ons allemaal op zo'n "nette" stal Huilen van het lachen en dat voor fatsoenlijke prijs Ja in omgeving genoeg duurdere/ zelfde prijs stallen met véél minder Nagelbijten / Gniffelen
Bloos! Staan er ook alweer vanaf febr 2005 Gestoord gaat dat snel...
1st dus zo:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-APFYPXSP.jpg
en nu (zelfde hondenhok op achtergrond waar bij 1ste foto nog vuilcontainer voor staat Knipoog )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSJ7LDU8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LDZ3M43E.jpg

Berdien --> jammer dat je stekkie niet mag laten zien, maar klinkt goed *LOL* en soms ook wel tipje van sluier door foto's van jessie en flynn Haha! was er daar nu ook bos in omgeving of hoe is omgeving eigenlijk ??
Haha! Nieuwsgierige cavia's leuk op het gras Cool en die ganzen schattig die kleine dikzakjes Nagelbijten / Gniffelen

TK --> ook leuke foto's Dromen Janeeba al groot en lekker met tuig oefenen Cool wel balen van schimmel Scheve mond

Joyce --> lekker weer dag en nacht op wei Dromen jij hebt ook mazzel zo bij Drunense duinen Dromen

Janet --> gezellig met angela naar bos geweest, rondstruinen doen ze volgens mij idd niet vaak alleen, alleen liggen ze toch meestal verstopt dacht ik ?! hopen dat opvang hem weer uit kan zetten later...

Maya --> ook lekker geBBQt Vork en trailer geregeld om aman op te halen Hyper! 1tje weer naar huis Dromen
en morgen naar strand Cool

O ja Sita --> morgen ook (campina) opendagen bij de veehouders Sigaar leuk om rond te kijken Ja ik ga naar de Peel denk voornamelijk naar Kanters maar misschien ook nog ff bij andere opengestelde bedrijven kijken Cool

Peetorlan --> komt misschien ook door t weer velen zijn buiten bij de paarden/ dieren of op terrasje Haha! Dromen

Ik vandaag mam verrast met eigengemaakte taart Vork ze moest 's ohtends nog werken dus lekker vast koffie gezet Koffie (of thee)! en honden uitgelaten, zodat ze dat niet meer hoefde als ze thuiskwam Haha!
Ze had me niet verwacht Nagelbijten / Gniffelen omdat we eigenlijk afgesproken hadden om het volgende week zondag wat leuks te doen, omdat mijn zus dus weekendje met pinksteren weg was, met planning ff niet in de gaten gehad dat ook moederdag zou zijn Nagelbijten / Gniffelen dus volgend weekend nog cadeautje, een fietstochtje en uiteten met mam Cool
Niet dat dit nu echt iets aparts is want we spreken minstens elke maand een keertje af om iets te doen/ samen te eten of zo Knipoog maar toch leuk om nu ff iets extra's te doen Haha!

Doei! zo ook slapen morgen richting Someren Haha!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 04:56

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Geboren een pracht bont veulen... Morgenochtend eerst goedkijken wat het is.... Lynn vecht met d'r leven voor die kleine... Heeft wel al lekker gedronken en gepoept... Alles ziet er goed uit....

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 07:47

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! gefeliciteerd lies! Haha!

Leon: wat een lieve foto's puppylove Lovers
En santa wat sletterig Clown volgend jaar als sorento raakt mikt een beebje Nagelbijten / Gniffelen

Berdien: lieve caafjes Lachen

Maya: strandrit op baggio Haha! gaaf zeg!

Vandaag naar superhorse, imaverol halen en weer wassen hier , zullen de dames weer blij mee zijn Cool

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 08:07

Go jij! Go jij! Van harte met de kleine Lies! Hyper! Foto's!!! Cheese!

Ik heb me toch hier een berg schoolwerk voor mijn neus liggen.. No Cheer
Ga maar gauw beginnen, anders mag ik niet mee naar de boerderijdagen.. Zij zijn groot en ik is klein!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 08:09

@mirthe: janeeba blijft idd Lachen hopelijk krijgt ze een beetje mama's maat Knipoog

Siet: Shania gaat goed zo te lezen. Super hoor!

Onze nieuwe kuddeleden:
annemieke en roosemieke
Afbeelding
De dames blijven toch bij ons Bloos

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 08:49

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Gefeliciteerd Lies!!! Een bontje dus! Oeh, lastig als je er niet echt bij kunt, ben heel benieuwd naar wat het is, en foto's! Leuk, geniet er lekker van vandaag!

julian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 09:34

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Gefeliciteerd Lies, Fijn dat het allemaal goed is gegaan.
Ben benieuwd naar de foto's.
Ga nu Hugo, voeren en het grote nieuws vertellen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 09:40

Gefeliciteerd Lies!!!
Lynn is dus erg dominant als moeder-zijnde?

Ah het zijn dus toch twee vrouwtjes Rebecca!
Ach paarden wassen met dit weer is geen straf Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 10:09

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Super Lies GEfeliciteerd meid

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 10:32

Hyper! Van harte gefeliciteerd Lies! Go jij! Go jij!

Grid: bos.. twee bosjes. Waarvan één gewoon een bospad is, en de ander meer iets parkachtigs en vanwege de lage ligging alleen toegankelijk is in de zomer. Verder veel brede bermen langs de wegen, kunt wel aardig rijden Ja

Marleen heeft een bekapstrijd moeten voeren Ach gut Ik ken het, ik doe Miska (de Bels Knipoog ) ook zelf, en nou ja Clown zij is nou niet echt de lichtste, en als ze niet mee werkt dan wordt het echt zwaar. Gelukkig heeft ze een heilig ontzag gekregen voor een rondzwaaiende vijl. Als ze écht gaat lopen etteren krijgt ze er ook rustig een mep mee tegen 'r buik Bloos 800 etterende kilo's zijn niet grappig meer

En 18+ taferelen bij Leon Haha!

Gisteren nog een ritje met Jes gemaakt, tegen een uur of 8. Het was nog wel warm, maar beter te doen. Mams fietste gezellig mee, die wilde dat wel eens zien, zo'n Jes in beweging *LOL* Ze ging echt goed! Niet er vandoor gaan, ook op het bospad bleef ze bij me. Bospad is ook wel bij Maya bekend Haha! Duivel
Daarna nog met Flynn geteut. Hij sabbelde heel lief aan mijn moeder tenen, ging los toen ik hem op z'n hals kriebelde en wilde vooral héél véél aandacht. Hij is echt weer de oude, geniet van het leven op het land en vooral van het níets moeten. Als hij geen zin heeft in me, dan hoeft hij ook niet. Wil hij aandacht, dan krijgt hij een kriebel, knuffel of kus, en dan is hij ook weer blij Tong uitsteken Lekker ventje wordt het Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 11:41

Lekker met je paardjes bezig geweest gisteravond nog Berdien.. Lachen

Huiswerkberg is al een deel geminderd.. Er ligt alleen nog een boek 'statistiek' heel vals naar me te lachen.. Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

noortjeput

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 11:45

jaaa ben er ook weer even !
krijg net foto's gemailed van Celtic's 3e en laatste veulen van dit jaar.
Het is een hengstveulen genaamd Celtic Angel !
moeder en zoon staan in Tsjechie !

Hij is nu ong 2 weekjes oud. Foto's zijn de eerste droogfoto's
Afbeelding

Afbeelding

Lies proficiat met je veulen ! ben benieuwd naar de pic's !!!
bijlezen doe ik vanavond heb een verlate moederdag viering !

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 13:16

Noortje... die is ook leuk zeg.... *LOL*

Pffff.... ben ik hoor Haha!

Was wel grappig eigenlijk.... Zeg al weken het wordt een merrie....Loop ik gisteravond naar de wei denk ik : verhip, een puntbuik Haha! Ze was gisteravond erg onrustig. Geen harsjes of glimmende ti*tjes.... Maar wel heel erg met d'r staart zwiepen en schuren... Brokken at ze lekker op, maar hooi liet ze liggen....
Vanacht paar keer gekeken via camera. Ze stond opzich redelijk rustig... Weer in slaap gedommeld... Kijk om half 4 weer en ja hoor... Stond een veulen naast... Gelijk gaan kijken. Nageboorte was er al af en de kleine stond al lekker te drinken.
Alles ziet er super gezond uit. Het is een hengstje en hij heet King.
Had dolgraag een merrie gehad, maar financieel is dit beter Clown Kan en mag tenslotte niet alles houden....

Vanacht wel gedacht dat het een hengst was, maar het was te donker om het zeker te weten. Dus vanmorgen nog een keer gecheckt met vriendin. Effe Lynn vastgehouden, want tjongejonge.... wat een bezorgd moedertje is dat zeg... Naveltje wel ontsmet vanacht.... maar had me met Ben al bijna vergist en na Lien d'r verhaal met Joe wilde ik het eerst zeker weten bij daglicht Haha!

Hij heeft mama's kleur en hoofd, maar absoluut een stel stevige poten van zijn pa.... Ik ben trots op mijn kereltje en meissie.... Lekker compact lichaam en hij krijgt een mooi rond kontje...

King Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 14:05

WAt een héérlijk ventje zeg! Lovers Echt schitterend getekend Ja
Mams is er wel wijs mee he? Lovers

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 14:07

schitterend veulen! lekker menneke Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:28

Wow Lies, ik vind hem dus ook supermooi getekend! Lekker donker! Gaaf hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:37

Ooh Lies! Ik ga de foto's uitprinten en Dewi dr stal mee behangen. Wat is ie prachtig!!! Hebbe, hebbe, hebbe!

Verder Doei! en Doei, doei Clown

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 18:05

Ben vandaag overigens gezellig naar Kanters open dag geweest. Was een eindje rijden, maar wel leuk. Annique en Grid gesproken, veel paardjes bekeken, gewoon lekker dagje gehad!
Oh, en eindelijk Banbay's volle zus ontmoet!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 18:21

wow lies hij is prachtig

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 18:25

Wauws Lies, hij is echt prachtig.. Kwijl Super mooi ventje! Ja

Leuke dag gehad dus Marleen!

Ik ven vandaag naar de Campina boerderijdag geweest.. Er stonden 3 boerderijen op het programma.. Maar we zijn er maar op 1 geweest. Was echt een heel groot bedrijf, ook zorgboerderij, minicamping en kaasboerderij. Heb echt genoten.. Veel ideeen opgedaan samen met Hotze en koeien beoordeeld op exterieur enzo.. Word er al goed in.. *LOL*
Daarna Hotze de kust op Walcheren laten zien, ge-eindigd in Vlissingen op t terras.. Daar wat gegeten en gedronken.. Eindje gewandeld.. IJsje bij Jerry's gehaald en toen lekker teruggewandeld naar de auto.. Had me vergeten insmeren.. Ben nu wat verbrand.. Maar ach..

En nu.. Ja nu he.. Dat stomme statistiekboek ligt daar nog steeds.. Zij zijn groot en ik is klein!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:10

Gefeliciteerd Lies!
Beetje globaal bij gelezen, leuke foto's gezien!

Heb vandaag naar thunderguys gekeken Haha!
Té gaaf.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:18

Isdat? Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Gadver, ik moet zo nog hardlopen. Zo geen zin in Bloos

julian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:20

Hartelijk gefeliciteerd,

wat een supermooi veulen.
OK dan!
Laatst bijgewerkt door julian op 12-05-08 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 19:20

Berdien schreef:
Isdat? Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Thunderguys? De oerslechte, neppe en na-apende versie van de Future Guys.. Vork

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:24

Ik vind ze anders wel leuk.
Enge dingen deden ze.
En niet nep hoor. Er was niks aan te neppe Nagelbijten / Gniffelen