Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo heb ik mijn voormalige shetlander eens in de badkamer gewassen bij gebrek aan tuinslang en warm water.
leuk dat je het ook zo rustig doet met hem
Cas zijn training ligt nu even stil doordat ik 2 weken vakantiewerk achter de rug heb en morgen vertrek voor een week naar Griekenland. Maar daar geeft Cas niet om hoor, met die dazen raakt hij toch sneller geïrriteerd nu dus even rust geeft hij niet om.. Als ik terug kom uit Griekenland wil ik hem wat meer meenemen aan de hand op de baan om hem wat meer zelfvertrouwen te geven (hij heeft zo de gewoonte van echt tegen me te kruipen, op de wei respecteert hij de persoonlijke ruimte maar op de baan nog niet zo
) en gaan we terug werken aan zijn gangen in de piste
JoanneE schreef:Mooi! Benieuwd naar een foto van de complete set!
Haha! Paard in de gangzo heb ik mijn voormalige shetlander eens in de badkamer gewassen bij gebrek aan tuinslang en warm water.
Oohhh vanmorgen zo heerlijk gereden bij het nieuwe huis, wat is het hier mooi. Leuke nieuwe paadjes zoeken, top! Volgende maand barchemse vierdaagse. doet iemand van hier toevallig nog mee?
hahaha mijn rug vond me niet lief
. Gun het haar wel, zeker als ik langs de weg (niet bij druk verkeer natuurlijk) wil is het een stuk veiliger maar tja 't moet wel goed passen voor Finn wil zijn rug niet naar de knuppen hebben.

Natuurlijk schaart hij nog niet, maar dat komt vanzelf wel, vond dit al heel wat. Knappe poownie 

Dus daar ligt het ook deels aan. En dat is dus ook te zien 
Dus kijk daar maar even doorheen 

. Heb voor het eerst gesprongen met Yenna! Was de 3/4e keer onder het zadel dat ze sprong. En in combinatie met mijn angst, en haar onervarenheid leek het geen goede combi. Maar we hebben het tegendeel bewezen wat een geweldig paard is het toch!

wat aardig gaat hihi