Snackie schreef:Dr is een verschil tussen beschermen en overdrijven.
Met springen bescherm ik hem. Maar verder nooit wat om
Maar is peesbescherming strijklappen en springschoenen dan echt zo overdreven?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snackie schreef:Hoe lang heb je haar op proef dan? Kan ze sws niet terug? Iets met garantie ofzo?
Snackie schreef:Wat dacht je van een vaste bijdrage per maand? mijn bijrijder betaald 65 euro, maal 2 in jou geval, scheelt je al zo'n beetje de helft en tis echt geen gek geld.
En anders naar een 24/7 buiten stal ofzo? 220 euro is trouwens een koopje voor volpension! very nice!
Lepel schreef:Lastig Karlijn ,
Misschien kom je er toch nog vanaf ( met weet ik welke therapie jou kan helpen .... ) en krijg je spijt als haren op je hoofd dat je haar verkocht zou hebben.
De keren dat je er bent geweest kan je weken op teren , ik zou er nog even heeeeeel goed over nadenken.. kunnen je 2 verzorgsters je niet iets bijspringen in de kosten ?
Nenah_x schreef:Haha een vraagje aan jullie allemaaal: ben ik de enige die mijn tink met springschoenen peesbeschermers en strijklappen rijd? Inde les zegt iedereen altijd tegen me: Nenah dat is een tinker doe die belachelijke beenbescherming uit! Maar ik wil gewoon niet dat ze letsel oploopt haha!
brudoe schreef:Als ze zich aan de benen liet komen had ik niet eens getwijfeld om haar te houden.. maar ik mag niet aan benen komen. Heb zelf de ervaring niet om haar daar doorheen te krijgen en elke x drogen is ook niks.. hoop dat ik via bokt een baasje kan vinden zodat ze niet terug de handel in gaat en verzorgd kam worden.
Diaz schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Volpension is omdat ik zelf niet elke dag kan gaan uitmesten en/of voeren.
Ik ga nog eens puzzelen en overleggen.