@Fayem deze dierearts doet het voor honderd euro plaatselijke verdoving ballen eraf en gelijk het weiland weer in. Wayt een mooi hoofdstel! (Weer om wat voor te sparen)
ooo johh ik dacht dat het veel meer geld zou kosten haha heb alleen maar verhalen gehoord over dure castraties vandaar (dan heb ik het over 1500 euro!) haha dus dat is wel een gelukje voor jou
nou ik vind hem niet heel mooi bij hem staan.. de neusriem van een portugees hoofdstel is ook wat hoger dan een normale neusriem zeg maar.. en dat moet je mooi vinden. Denzel heeft best een lief koppie en dat komt er nu naar mijn idee niet helemaal uit.. ik zal even foto uploaden..
Wat een gaaf hoofdstel! Waar komt die vandaan? Hoe is de neusriem? Ik zoek ook nog iets gaafs ter vervanging van mijn hunter-hoofdstel
DeCobvan
Geplaatst: 23-08-12 20:54
wat duidelijkere foto... wat denken jullie
Karlijn, ik vind het ook een prachtig hoofdstel maar weet niet of ik het nou vind staan bij Denzel. als ik eruit ben en doe hem weg dan mag je hem evt. wel overnemen hoor!
hoi hoi , ben ik ook weer even snel ... druk druk druk , met alles wegwerken na de vakantie , en dan doel ik vooral op wasgoed , pffff.
Morgen avond ga ik Kaydee 4,5 km verderop wegbrengen ..... lopend..... Ze wordt beleerd .... Na een paar dagen mag ik er ook voorzichtig op en gaan we het een beetje samen doen !!!
Heb er zo´n zin is , als ik er ook op mag ! Dan kan ik haar nog net even een paar week trainen voor de keuring (buik eraf lopen )
Ik heb nu 1 kapotte, en 1 western hoofdstelletje. Ik had een nieuw hoofdstel gekocht (een halsterhoofdstel) maar die past helaas niet Ik heb nu een bruin hoofdstelletje in bestelling
_Patrick_
Geplaatst: 23-08-12 21:57
Patje is nog niet de oude maar op deze foto's niet heel goed te zien. Maar t gaat langzaam de goede kant op, hij heeft een flinke bloedarmoede bij gekregen.
Patje in maart
Patje afgelopen dinsdag
DeCobvan
Geplaatst: 23-08-12 22:47
ahhh het is zonde, hij is echt heel erg veranderd.. nu met deze foto's is dat echt goed te zien. hopelijk trekt hij snel bij en is hij weer helemaal de oude!
Haha jaa vind je hem leuk staan andrea?? Misschien moet ik er wel aan wennen. Had hem voor de keuring gekocht gezien de bandjes vrij smal zijn.. En die gespjes geven het weer wat sjieks haha. Zadeltje... Jaa volgend jaar gooi ik eerst mn oude vertrouwde wintecje erop en dan gaan we voor wat anders, zal een bruine boomloze worden denk ik.
Goed nieuws! Er heeft een hoefsmid in mijn straat (op nog geen 5min wandelen!) een camping gekocht. Mijn vader ging er vandaag eens heen om iets te vragen, en toen zei hij dat hij een piste ging zetten. De kans is dus groot dat we hem mogen gebruiken en ik daar ga kunnen rijden met Tinky. Ons plan is dan een privé instructrice te laten komen om ons beide bij te schaven. Ik hoop dat dit plan lukt, zou natuurlijk erg leuk zijn!
Ik heb voor Jack een hoofdstel zonder neusriem, die zat er wel bij maar die is kapot van mijn vorig paard nog geweest (kan ik wel laten maken hoor...). Lekker makkelijk eigenlijk.
Je ziet wel verschil met Patje inderdaad, wat naar van die bloedarmoede maar gelukkig gaat het dus wel de goede kant op !
Ik vind die eerste hoofdstel ook wel goed staan bij Denzel.
Even klein update-je Luna: afgelopen zondag er dus even opgezeten foto's zal ik binnenkort hier wel even plaatsen, nog niet veel tijd gehad daarvoor. Verder zijn we nu bezig met het aanleren van de Jambette haha. Wat leert ze toch snel, ik sta er versteld van
Kaatastrof
Geplaatst: 24-08-12 13:56
Jaa, ben erg blij Weet wel nog niet wanneer hij af zou zijn, maar heb geen haast. Toch niet op dit moment Het terrein is echt helemaal veroudert en vol troep.. De hoefsmid gaat er trouwens stallen bouwen voor zijn paarden. En vanaf nu zal hij onze paarden bekappen Oja, toen mijn vader het vroeg zei hij dat ik meteen mocht komen rijden als hij af is. Vraag me af of ik zou moeten betalen..
Jess_vH
Geplaatst: 24-08-12 14:40
Lekker jackytje!!
Arme Pat, hopenlijk knapt ie gaanderweg een beetje op.omdat ik twee weken iemands haf deed tijdens haar vakantie had ik een bon voor hyporama gehad. vandaag geweest en dit is het geworden