Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb alleen maar verhalen gehoord over dure castraties vandaar (dan heb ik het over 1500 euro!) haha dus dat is wel een gelukje voor jou
hahaha 
De kans is dus groot dat we hem mogen gebruiken en ik daar ga kunnen rijden met Tinky. Ons plan is dan een privé instructrice te laten komen om ons beide bij te schaven. Ik hoop dat dit plan lukt, zou natuurlijk erg leuk zijn!
foto's zal ik binnenkort hier wel even plaatsen, nog niet veel tijd gehad daarvoor. Verder zijn we nu bezig met het aanleren van de Jambette haha. Wat leert ze toch snel, ik sta er versteld van
Weet wel nog niet wanneer hij af zou zijn, maar heb geen haast. Toch niet op dit moment
Het terrein is echt helemaal veroudert en vol troep.. De hoefsmid gaat er trouwens stallen bouwen voor zijn paarden. En vanaf nu zal hij onze paarden bekappen
Oja, toen mijn vader het vroeg zei hij dat ik meteen mocht komen rijden als hij af is. Vraag me af of ik zou moeten betalen..