_Lot schreef:Fijn dat het zo goed gaat tussen de eigenaresse en Ido. Maar waarom ga jij niet ook gewoon blijven? Zo rij ik bijv. ook Mel twee vaste dagen in de week, is best handig toch? Spannend van die andere paardjes, al wat gehoord inmiddels?
Ja het probleem is een beetje de planning zoals ik al zei : ( Het is heel moeilijk voor mij om op weekdagen te gaan rijden omdat het niet zo dicht bij huis is (kan er alleen naartoe met de bus) en op een gewone weekdag ben ik pas om 18u45 thuis. Dat is uitgesloten dus, en in het weekend heb ik ook vaak maar 1 vrije namiddag, en de laatste tijd stel ik telkens een middag voor maar dan moet zij iets anders doen zegt ze. En dan vraagt ze die andere man om de andere weekenddag te gaan rijden. Ik snap het wel dat het moeilijk is, maar vroeger ging ze sneller zeggen dat ik wel alleen mocht gaan en thuis rijden. Maar nu wil ze alleen nog naar het bos en dan moeten we vervoer hebben.
Maar vanaf de kerstvakantie zal ik het wel heel wat minder druk hebben met school dus dan zal ik waarschijnlijk zelf ook meer tijd hebben
nu proberen om af en toe een gaatje te vinden dat voor allebei past dan.
En Luna haar maanoog lijkt super wit/klaar? 
en @caroline, das vast een hele opluchting 
@Siemxfunny gelukkig is ze er nog goed uit gekomen dan, moet wel niet fijn zijn geweest voor jullie allebei
@diaz wat ga je doen voor zn verjaardag?