Storm heeft een western hoofdstel met gewoon een trensje. Daaronder zit de kaptoom. Ik doe veel grondwerk met kaptoom en rijd er ook mee. Vandaar ook de dubbele teugels. Dit is het hoofdstel zonder kaptoom.
Nimby, rustig aan doen werpt zijn vruchten af, zie je wel hahaa
Ja, ik heb hier op het topic een paar mooie voorbeelden!
jorretje
Geplaatst: 16-07-15 10:53
Fijn dat t leuk was in Portugal Maartje! Sansa met dr arrogante koppie! Selda les, veel plezier! Staat m knap, dat hoofstel op Storm!
Beter te rustig dan te snel idd Claudia! Gijs is net zo oud (4), die is nu wel 'aan het werk' (grondwerk, vrijheidsdressuur en sinds een week dubbele longe/ lange teugelen) maar met rijden gaan we nu pas beginnen. Hij moest mentaal echt nog een hoop groeien. Maar wat vind hij het nu leuk!
Het gaat zooo goed!Gisteren aan het einde van de les er even op gezeten
Hij zit lekker hoor! voelt minder breed dan je zou verwachten, je voelt echt de spieren lopen, heel gaaf! Hij vond t wel best, maar hij kreeg ook snoepjes, dus dan is het snel best natuurlijk!
Nientsje
Geplaatst: 17-07-15 10:56
Knappe Gijs Wat is hij flink!
Dott
Geplaatst: 17-07-15 12:29
Zo.. net terug van een buitenritje met een pud stalgenootje. Haar pony staat redelijk vlak bij ons. Dus lekker als vanouds samen op pad
J_E
Geplaatst: 17-07-15 17:14
Mooie setjes! En oooh die Gijs . Knap braaf peerd met geweldige naam!
Heerlijk vakantie...
En gefeliciteerd chimello!
Met gi ook rustig aan hoor. Merk dat hij als we al eens in de bak rijden na een kwartier al op is van t zijn best doen, terwijl hij vorige maand met gemak de twintig km in markelo liep. Hij is nu ook vier en begint nu wat mooier in de spieren te zitten.
Zijn die tinkers van jullie ook zo machtig nieuwsgierig? Gi stond gisteren bovenop een omgedraaide trampoline in de tuin
Hier zijn ze ook zo... Cup stond gisteren opeens in huis (mochten los in onze tuin) en even laten Cup terug in huis en Finn ook. Ze hadden het hard brood ontdekt . Gingen ze terug buiten grazen toen we ze buiten duwden (ze waren wel heel veel aan 't snoepen...) begint het te regenen ik hop schuifdeur open om ze in de stal te steken, tja buiten de pony's gerekend die waren weer in huis komen staan.. profiteurs .
Wat is Gijs knap! Staat er ook heel geïnteresseerd bij hahaha
Ben heel benieuwd naar je foto van Cup en Finn hahah
chimello
Geplaatst: 17-07-15 22:02
Jongens, het verdict is binnen: mijn zadel past! Verliefd op een zadel, wat een mop Maar stiekem is het wel zo. Binnenkort kunnen de lessen dus beginnen!
Nimby
Geplaatst: 17-07-15 22:03
O wat staat Gijs er stoer bij! Mooie bonk. Stel dat er zo één in je keuken staat Fijn van je buitenrit Dott! Dat dat nog zo makkelijk kan, ben je je maatje niet kwijt. Sheryn foto??
Heb helaas nog geen betere foto, die is nog van toen hij in training was, daar hadden we hem er even op gelegd. Het staat echt gaaf op hem. De kniewrongen zijn ook creme kleurig, vond dat er zo cool bij passen.
Dus we hebben nu alles creme/cognac kleur Ik dacht wel nog aan misschien lichtblauwe accenten vanwege z'n maanogen. Maar die vzh dekjes vind ik niet mooi passen, die vind ik van achter te "groot" uitzien... Dus ik heb nu een shabrakvormig creme dekje besteld
Het lijkt alsof er boven de kniewrong krassen zitten maar er zitten geen krassen op eigenlijk, het zadel is in hele nette staat enne het is al heel oud dus
Nientsje
Geplaatst: 17-07-15 23:20
Lekker op buitenrit geweest Dott
Haha die Cup en Finn
Wat fijn dat je zadel past Chimello!
Ik heb vanavond fijn met Feike gereden en morgen weer les