Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb de furminator moeten gebruiken, ik zag wit van al die haartjes
Tinky vond het heerlijk. Heb ook lekker zitten luieren op der rug in het zonnetje (Jaja, helemaal plat, vond ze geen probleem) Ook lekker oortjes gekriebeld en lekker gekroeld. Dan beide touwen los, vast gemaakt als teugels aan der halster, en heb zo helemaal tot aan de tuin gereden
Ze reageerde erg goed! Sturen leek ze wat minder goed te begrijpen, maar zo'n stalhalster is ook niet zo duidelijk. Stoppen ging super! Mevrouw wou andere afslag nemen, even streng geweest en toen was het over. Heb met haar tot aan de trampoline gereden, ben zo op de trampoline gesprongen en toen mocht ze lekker grazen
Ze vond het helemaal niet eng. Ze verschoot een klein beetje toen ik eraf sprong, maar dat was gewoon eens kijken met zo'n hoofd 'Wat doe jij nou?' Dan heb ik haar nog even lekker laten grazen in de tuin, om haar vervolgens in de wei te laten. In de wei was ze wat ongeduldig, heb der gewoon omgedraaid en consequent geweest. Pas losgelaten als ze niet meer trok. Eens los stuifde ze weg in een galopje.
.

Tamadine schreef:FF mijn frustraties kwijt: na mijn vakantie kilo's is mijn gewicht daarna gaan stagneren, nu al een week lang. Wat baal ik zeg, echt niet normaal! En dat terwijl ik me wel gewoon aan mn dieet houd!
Waarvoor doe je dan je best denk je dan. Ik hoop toch dat as week mn gewicht iets magisch gaat doen...

Tamadine schreef:volgens mij is het volkomen normaal dat je op een gegeven moment ff en zo'n poos hebt dat je gewicht even blijft steken, gewoon volhouden, je kan het je kan het!FF mijn frustraties kwijt: na mijn vakantie kilo's is mijn gewicht daarna gaan stagneren, nu al een week lang. Wat baal ik zeg, echt niet normaal! En dat terwijl ik me wel gewoon aan mn dieet houd!
Waarvoor doe je dan je best denk je dan. Ik hoop toch dat as week mn gewicht iets magisch gaat doen...

.
hopelijk bevalt het..
toppie
, Cowboymagic yellow out: check
, veel zin: check
. Misschien herkennen ze elkaar nog een beetje

Ben raaaazend benieuwd naar het veulen 
) keek ze wel vaak. Waardoor ze sprongetje opzij maakte in de galop en één keer de noodrem
(Bij die laatste lag ik in haar nek, haha). Maar het was dan ook al héél lang geleden dat ze er geweest was, en er waren nieuwe 'enge' struiken die op het pad groeiden.. Ze had wel super veel zin om te crossen. Op het galoppad zelf ging ze lekker snel, maar op het andere pad was het een lekker handgalopje. Brave meid!