Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk heb je snel een ander plekje! Ik zou het zo even niet weten, t ligt niet om de hoek... Luna komt uit Den Helder, maar de stalling waar ze stond kan je Mona beter niet zetten. Misschien kan je op de gok wat bokkers uit de omgeving Pb'en waar hun hun paardje hebben staan? Of even de moed bijeen rapen en met je staleigenaresse gaan praten of je echt niet mag blijven (zulke dingen kan je beter face-to-face dan via sms doen toch?).
Ze stond zo rustig op stal te eten, en ik had er al eens overheen gehangen. Dus ben nu maar eens gaan zitten. Geweldig gevoel natuurlijk!Commentaar geven dat het niet slim is mag hoor, dat weet ik verdomd goed
Ik heb nog geen enkele foto van Luna afgedrukt, alleen maar van Lady en een paar van Kyra. Fijn dat ze alweer wat aankomt! Het is ook niet eens wat in een week oplost, dat zou niet eens goed zijn... 

Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet onder het zadel.
Diaz schreef:Ik ben ineens zo bang! Weer een jong iemand (27) overleden door een val van een paard! BAH! laat 2 jonge kindjes achter!
Brr.. ik word er gewoon bang van! wat als er met mij wat gebeurd? mijn kleine dan?? pfff..
lief hoofdje!
) ze gaat nu regelmatig met een andere man op buitenrit als ik niet kan. Jammer genoeg is het nu al bijna 2 weken geleden dat ik ben geweest (ben waarschijnlijk niet meer zo nodig... maar ik ben wel nog welkom)
en ze zeiden dat het niet hun paardjes waren maar dat ze wel de eigenaar wouden contacteren om het even te vragen :d super spannend dus! zeker omdat ik er ook echt elke dag te voet passeer. 

Juiste stal vinden in kort tijd bestek en beetej betaalbaar is best lastig... Zit nu weer te wachten op reactie van een stal waarvan ik hoop dat ze daar dit weekend nog heen kan... Maar het is erg stressvol allemaal. Elke dag naar stallen kijken op internet en in het echt, heb nieteens tijd gehad naar Mona te gaan deze week. Ik heb nu echt behoefte aan rust gewoon....