Het is nog witter buiten, ga zo naar me werk. Hopelijk is de weg goed te doen..... Jullie hebben weer aardig doorgekletst zag dat Puck al lichtelijk zenuwachtig wordt..... Tot vanmiddag
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 22-12-09 07:55
Goedemorgen!
Iedereen een fijne dag vandaag!
grrr
Geplaatst: 22-12-09 09:54
Goeiemorgen!
Even op het mokverhaal inhaken... wij zitten hier ook erg mee. Banbay had nooit mok, maar kreeg van de zomer ineens gigantische open kloven en echt een dik been daardoor, dus VA is toen geweest en heeft zalfje gegeven, toen was het binnen 3 dagen dicht. Zinkzalf, droogzetters alles al geprobeerd... maar niets helpt hier blijvend. Ik sta net als Puck voor een raadsel, want veel soberder als hier kan ik ze niet houden. Nu hebben ze bijden op hun pijpbeen een dikke korst rasp/mokachtig. Ze lijken er geen last van te hebben, we pulken het er wel af, maar komt steeds terug. Vind het zo raar? Toen ik Kas kreeg had ze al wat mok, en zij is er gewoon wat gevoelig voor, maar je komt er gewoon niet blijvend vanaf he? Dus goede tips zijn hier ook welkom!
Mirjam, moet wel lachen om al die foto's van jou, maar ze zijn fantastisch!!!
Broertje en zusje komen vandaag logeren... zal wel sneeuwpret worden!
mnkortleve
Geplaatst: 22-12-09 10:00
Goedemorgen.
Ik heb alle duimen nodig die hier zijn. Mijn vriendin word vandaag opgenomen in het ziekenhuis en morgen aan haar longen geopereerd ze gaan 2 gezwellen weg halen. Het word een zware operatie dus die duimen zijn hard nodig en wil iedereen zijn positieve energie naar haar toe stalen dat kan ze hard gebruiken.