[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:59

jawel joyce :oo :(:)

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 23:37

Ja echt n flapdrol! maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr komt goed. We wachten rustig af. Vanacht mn nachtrust maar weer eens verpesten :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 23:44

:wave: Leef ook nog :D

Maar weer laptop trubbels 8)7 geloof dat ie te hard moet werken en ik toe ben aan een nieuwe O:)

Maaruh dus geen tijd gehad om bij te lezen... Y;(

Verder had auto kapotte veer :roll: tja hoe we dat nu weer voorelkaar krijgen :? gewoon Lompigheid denken we eigenlijk :o := maar goed dat Johns oom automonteur is anders was het vast duur grapje ...

Verder ook nog beetje genoten van mooi weer :z en gister zere voeten van Equitana :+

Handschoenen, teugels en fleecevest gekocht en poetskist voor stalgenootje :Y) best beschaaft toch ?!

1 hal niet gehad want konden de lift niet vinden :o en roltrappen met een kleine in buggy leek ons niet zo'n goed plan ;)

Trouwens nog een best interessant dik boek met stal en wei benodigdheden meegenomen en daar staat ook soort tent/stallage met plastic dak en/of zijkanten in lijkt Dé oplossing voor als je geen stal mag zetten :7 (of voor hooiopslag e.d.) het zeil is net van dat zeil van vrachtwagens dus wel goed stevig :)) maar weet geen prijzen :o zal best duur zijn...

O ja en zag een meid lopen met een tas vol ROZE handvaten voor omheining moest meteen aan Joyce denken :P

pff ondertussen alweer laat zat :O :Z

Misschien dit weekend weer eens goed bijlezen ;) :evaw:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 01:01

Wat gaan jullie weer hard zeg :? Weer niet bijgelezen, zo maar even doen.

Hier weer een rotdag, pfff het houdt echt niet op hier geloof ik. Vanmorgen schoot ik om 9 uur wakker, geen wekker te zien. Ik denk oh oh is niet goed he. Stroom afgeslagen, eerst de kids in allerijl naar school gebracht, want die waren te laat.
Toen weer naar huis en alle stopcontacten nagekeken welke nou sluiting maakte (was natuurlijk de grootste schakelaar, huiskamer en 3 slaapkamers) Bleek dus dat mijn computer was doorgebrand :? Nou heb ik dus geen computer meer en daarbij komt dat ik al mijn foto's van mijn kids, overleden tweeling, paardjes, mijn vrijwilligerswerk en speciale programaa's voor mijn vrijwilligerswerk erop heb staan ;( Zucht, uiteraard wel ooit een back up gemaakt maar op de computer zelf, tja daar heb ik nu niet veel aan he...

Nou het is niet het einde van de wereld, maar wel balen. Nou vanavond hadden mijn kinderen een uitvoering op school, daarna kon je in de klassen rondkijken wat ze met het thema hadden gedaan. Erg gezellig en omdat het een nieuwe school is, vond ik het toch wel belangrijk om te gaan.
Totdat ik een zus tegenkwam van mijn ex-beste vriendin. Die ex-vriendin was zelfs bij de geboorte van mijn overleden tweeling. Haar zus liep daar dus ook rond omdat haar zoon ook op die school zit. Nou ze keek me niet eens aan en toen ze bij de koffie zat en ik langsliep en de kids van mij een koekje wilde pakken, deed ze zelfs haar hand voor haar ogen en zei, ja die hoef ik niet zien hoor :?
Grrr mijn ex zit dus bij die familie mij zwart te maken en zielig te doen en nu wil dus mijn beste vriendin zelfs geen contact meer met me. Op zich erg, maar ja dta is haar keus. maar als dan iemand vanuit haar familie mij dan nog een gaat veroordelen... (terwijl die hele familie al die jaren hebben geroepen dat ze niet begrepen dat ik bij mijn ex bleef en dat ik een nieuw leven moest beginnen, want ik was nog zo jong en de kinderen ook). Stelletje schijnheilen, pfff ik heb thuis mijn ogen uit mn kop gehuild toen de kids op bed lagen, zo ben ik op de bank in slaap gevallen tot Mich thuis kwam. Die maakte me vrolijk wakker, tot hij zag dat ik gehuild had. Hij is gelijk weer kwaad op mn ex, dusa dat gaat ook lekker worden (al zou Mich nooit ruzie maken waar de kids bij zijn, maar hij zegt er wel wat van).

Dus een lekkere dipdag weer :(

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 01:18

Aaghh bianc.. rotdagje dus! Niks vanaan trekken hoor, waarschijnlijk ben je beter af zonder hen :) Ze zijn een vriendin als jou zo niet eens waard!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 03:58

ja ik weet het, maar ik voel me dan zo rot op zo'n dag pfff alles lijkt dan tegen te zitten en dan de hele week al.

Ik wordt dan gelukkig wel goed opgevangen door de familie van Mich en Mich zelf, dat doet me wel goed. Daar vindt iedereen me aardig en ze steunen me (ons) ook heel erg.

Bleh soms voelt het of de hele wereld tegen me is en dan voel ik mezelf zo zielig, terwijl ik absoluut dus niet van zelfmedelijden hou en altijd probeer sterk te zijn. Maar de laatste tijd komt alles zo op me af en ben ik alleen maar aan het huilen :(

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 09:19

Goedemorgen,

Bah, wat een baaldag Bianca.. :(:)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 09:32

*\o/* 8 kilootjes eraf! Het gaat goed! :D

Moest er vroeg uit, want er werd net een hond gebracht, dus ik even bij paarden gekeken, en eindelijk krijgt Kascha eens een beetje uier. Je zag het steeds wel, maar nu echt goed!

Bianca :(:)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 09:42

Goede morgen!

Marleen wat goed zeg!!!

Bianca, wat een rotdag zeg. Wat een zielige mensen zijn dat zeg.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:06

morguh,

Bianca: wat balen zeg! triest van die mensen.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:18

TK: Hoe is het met je huisprobleem?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:21

nog steeds een probleem :+
Druk aan het zoeken maar haast niets te vinden. alles ver weg van de paarden of huisdieren niet welkom.
Ik moest van de makelaar eind vd maand afwachten en hopen dat iemand zijn huisje op zegt.
helaas zijn de tijden niet zo gunstig met de kredietcrisis,maar we blijven hard zoeken.
dank jewel voor je interesse marleen :-)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:22

argh ik moet straks werken, maar heb ook wel erg veel zin om met dit weer te gaan rijden.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:23

Bij mij aan de weg staat nog een erg leuk huis te koop, erg mooi, met ruimte en land voor de paarden, alleen ook een heel erg leuk prijs kaartje :$

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:25

He TK, dus nog een hele zorg, want een huis is toch een eerste levensbehoefte! Hoop echt voor je dat het toch in orde komt! :(:)

Janet, hier ook al rijzin, maar mijn bijrijdster komt straks, en die gun ik het ook wel!
Tja, als je zat geld hebt, dan lukt het wel, maar de gemiddelden onder ons hebben gewoon geluk of werken erg hard waardoor ze hun paarden kunnen houden denk ik... Geld....... .zucht!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:25

helaas krijg je alleenstaand maar een lening van 140.000
gaat hem dus niet worden janet ;-)

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:30

Zo, zal mij ook weer eens even melden.. :D
Hier druk druk druk, heb wel heel veel bijgelezen maar ga even ego zijn om niet te reageren, is me te veel.. :P Wel heerlijk van het weer genoten, laatst mijn schimpie mee genomen naar stage omdat hij daar 2 maand op stal komt in mn eindblokstage.. Hij vond het erg gezellig, tussen de dikke merries in en maar koekeloeren naar de jaarlingen.. (ging er 1tje rollen in de paddock terwijl ik in de bak reed, Schimp had een blik van: Oh help, hij valt OM!!!!!) }:0
Verder gaat Benson ook lekker, van de week voor de grap eens geprobeerd of hij de overgang stap-galop snapte, meneertje deed hem direct keurig!! Slim paard.
Heb het hele weekend wedstrijd, zaterdag met de Schimp en zondag met Benson.. Hoorde vandeweek dat ze dat weekend ook komen filmen bij ons op de club, doet een van de leden mee met het tv programma puberruil.. Dus als jullie een grijze vlek heel hard door het beeld zien gaan; dat ben ik waarschijnlijk... :+
Zit nu op school, bonje met een leraar gehad en hij weigerd mij nog in de les te laten, die vent is zo chaotisch dat hij steeds halve opdrachten geeft, en als je dat dan klaar hebt hoor je dat er nog meer bij hoort.. En dat irriteerd mij een beetje; zeg gewoon wat het eindresultaat moet zijn en wees duidelijk!! Grr... :( Maar even een mail gedaan naar de onderwijs coordinator, want weet ook niet meer wat ik met hem aanmoet.. (altijd chago tegen mij doen in de les, maar als zijn pony vol zit met rode bloedwormen en niet meer te redden is wel om advies komen vragen.. )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:30

nee en aangezien dat huis een bedrag moet kosten met nog een 0 meer.
Ik denk dat dat huis ook niet wordt verkocht aan iemand hier uit de buurt, maar eerder aan iemand uit de randstad ofzo met genoeg geld.

Wel balen is dat van je huis. Ik hoop dat het allemaal goed komt!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:55

thx :-)

schimpje hele weekend onder de pannen dus!

De zon schijnt flink hier, jammer genoeg moet ik werken straks.
Had liever bij de paarden gezeten :+

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:56

hier hetzelfde, moet zo ook werken.

Schimpje Lekker op wedstrijd dit weekend.
Heb je nog foto's van Benson onder zadel?

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:13

goeiedag!

Bianca wat kl0te zeg! Echt een baaldag :(:)

tk nog geen huisje gevonden.. Ik duim voor je dat je snel iets vind!

Kasha krijgt uier! Wordt spannend marleen!

Heerlijk weer! Ben al weer aan het werk.. Als t een beetje meezit knijp ik hem er vandaag eerder tussen uit maar dat zie ik nog wel.

Gister een heerlijke les gehad met misty. Ik had haar zo lekker lopen. Ze was super in vorm. Laatste deel van de les even lol gemaakt met pas de deux haha was lachen. Misty en tinker hebben best verschillende gangen dus dat was nog aardig moeillijk om dat aan te voelen. Maar wel leuk.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:22

Bianca, sommige mensen :n Balen zeg :(:)

Kasha een beetje gevulde uier *\o/* hoelang moet ze nog?

Nog geen huisje voor TK.. :(:)

Ik ga zo maar eens mijn proefje voor zondag oefenen. Best wel een rotproef zeg, zeker lastiger dan en normale B/proef. Zit door en S van hand veranderen in en een slangenvolte, en gebroken lijn en halve voltes. En dan ook nog redelijk snel achter elkaar aan :P best pittig maar afzonderlijk gaan die oefeningen best goed, nu alleen nog even oefenen met alles achter elkaar, we zullen zien zondag :))

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:45

wat leuk dat je een wedstrijd hebt zondag! Veel plezier met oefenen en succes voor zondag!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:47

Dankje Janet, T'is wel FNRS (F6) ik dacht dat dat niet zo moeilijk was, foei had ik het even fout :P
Tegenwoordig hoef je in B-proefen niet meer binnen te komen over de a-c lijn, bij de F proeven wel (boven F4) Ik wist eerst heelmaal niet wat het was maar het is best leuk, ik kan me voorstellen dat het voor manegeruiters echt heel leuk is. Helaas toen ik op de manege reed was het er nog niet, had het anders toen zeker ook gedaan.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:51

klinkt leuk, ik ben zelf een leek op wedstrijd gebied. Heb heel lang geleden een keer een wedstrijdje op de manege gedaan.
maar heb geen ambitie om wedstrijden te rijden.