Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leef ook nog
geloof dat ie te hard moet werken en ik toe ben aan een nieuwe
tja hoe we dat nu weer voorelkaar krijgen
gewoon Lompigheid denken we eigenlijk
maar goed dat Johns oom automonteur is anders was het vast duur grapje ...
en gister zere voeten van Equitana
best beschaaft toch ?!
en roltrappen met een kleine in buggy leek ons niet zo'n goed plan
(of voor hooiopslag e.d.) het zeil is net van dat zeil van vrachtwagens dus wel goed stevig
maar weet geen prijzen
zal best duur zijn...
Weer niet bijgelezen, zo maar even doen.
Nou heb ik dus geen computer meer en daarbij komt dat ik al mijn foto's van mijn kids, overleden tweeling, paardjes, mijn vrijwilligerswerk en speciale programaa's voor mijn vrijwilligerswerk erop heb staan
Zucht, uiteraard wel ooit een back up gemaakt maar op de computer zelf, tja daar heb ik nu niet veel aan he...
Ze zijn een vriendin als jou zo niet eens waard!!

Wel heerlijk van het weer genoten, laatst mijn schimpie mee genomen naar stage omdat hij daar 2 maand op stal komt in mn eindblokstage.. Hij vond het erg gezellig, tussen de dikke merries in en maar koekeloeren naar de jaarlingen.. (ging er 1tje rollen in de paddock terwijl ik in de bak reed, Schimp had een blik van: Oh help, hij valt OM!!!!!)
Maar even een mail gedaan naar de onderwijs coordinator, want weet ook niet meer wat ik met hem aanmoet.. (altijd chago tegen mij doen in de les, maar als zijn pony vol zit met rode bloedwormen en niet meer te redden is wel om advies komen vragen.. ) 

Balen zeg 
hoelang moet ze nog?
best pittig maar afzonderlijk gaan die oefeningen best goed, nu alleen nog even oefenen met alles achter elkaar, we zullen zien zondag