Ik neem nu afscheid van jullie Zie jullie dinsdag weer,
enne grrr, als je me ziet maandag, schiet me maar aan hoor! Ik loop als camera (fotograaf) mevrouw (meisje haha) daar rond. Me moeder staat met de ics stand, schiet haar ook maar aan Is gezellig, even kletsen haha
Is goed grr, Ik loop met een zilvere spiegelreflex camera rond, en heb wel me haar geverft ben niet rood meer, maar meer tegen zwart aan was een foutje whahaha, ag en ben ernstig verbrand dus val wel op (A)
En anders vraag je gewoon aan me ma wie ik ben, die zit achter de ics stand dus is makkelijk te herkennen hihi
LordJ jammer dat je niet alles kunt houden wel leuk om zo'n projectje te hebben
Ennuh toch ook nog ff wat foto's van Say's stekkie opgezocht ... Mag niet klagen
Bovenaanzicht
Helemaal boven dus de "boswei" en bij de rode punt staan Say en vriendjes (zie nu dat rode iets meer naar links moet nog ) en zoals je ziet begint het bosgebied tegenover 1 woongedeelte 2 stallen + spuitplaats + solarium 3 binnenbak 4 dressuurbuitenbak 5 weitjes --> weitjes achter dressuurbak op dit overzicht nog erg zanderig, maar nu strak http://www.mijnalbum.nl/Foto-IE8LWO38.jpg 6 paddocks 7 grote paddock daar staan Say + vriendjes als ze niet op wei staan 8 longeercirkel 9 stapmolen (die ik nog nooit gebruikt heb) 10 daar staat o.a. mijn trailer 11 springbak (:= hier nog maar 1 hindernis nu wel wat meer) 12 parkeerplaats
Zou die boerderij die daar in het midden staat (tussen stal en boswei) met land eromheen wel willen kopen, maarja buiten ons budget
De Stal/ Gang sayla's stal is bijna achteraan aan linkerkant voor dat laatste hoofd links dus met blauwe zweetdeken voor stal rolluik staat bijna altijd open --> hier dicht ivm zon/ warmte (dan blijft t lekker koel binnen ) en ook als t bv stormachtig is Hieronder voor der stal net klaar met vlechten voor wedstrijd niet op der profiel letten http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZSIXZAXZ.jpg
paddocks (dit is de rij paddocks links op overzicht, van de grote (nr 7) heb ik geen goede foto )
ziet er goed uit grid en sita leuk zo gluren bij een ander amy staat lekker zo op de wei en die foto van de paddocks is gaaf erg mooie paddocks. ga nu maar naar bed kan nog 5 uur en drie kwartier slapen