Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Grmbl.. mijn arm staat op de cover van Tinkerland!
http://www.tinkerland.nl/DaviWB/Pagina0_IMG_OBJ9.jpg
*sniksnik*
Maya schreef:snowdon schreef:Grmbl.. mijn arm staat op de cover van Tinkerland!
http://www.tinkerland.nl/DaviWB/Pagina0_IMG_OBJ9.jpg
*sniksnik*
Wat voor truien draag jij dan wel niet tegenwoordig? Ik vond het meer op een soort petje lijken...
haha ney hoor
jacky2 schreef:morge,
Hier stormt het ook lekker !![]()
BAH!

Geen gezicht, mn rechteroog zit dus nu zo goed als dicht
Leuk, met zaterdag een feest in de planning!

Jah, ik wil sleeen met Figje 

Jouw hondjes hadden dus ook een smakelijk hapje! Ik wist niet dat het goed voor ze was. Met dat nieuwtje zal Lem ook blij zijn 

Was t Jan. Hij was toch maar naar stal gegaan.
En hij ging de bak in met Flan aan de longeerlijn. Toen ik omgekleed was ben ik naar stal gegaan. Flan liep mooi joh! Ze draafde prima
Daarna zijn we lekker naar stal gegaan. Dekentje op en kus.

,als je niks gezegd had had toch niemand dat geweten 

want
wat een stortbuien ... vond Say in het begin dus wel spannend zo helemaal alleen in de bak en dan ineens weer kletter de kletter
omdat dat doordeweeks niet meer kan ivm donker
2 van zus en 1 van mams
dus dan passen wij op anders zitten ze bijna hele dag alleen en komt er alleen iemand om ze uit te laten dat is ook niks
dus nu gaan we ze gewoon ophalen en mogen ze bij ons logeren
Roy mag me vanavond dus mooi de winterbanden eronder gaan zetten!
Maar goed, je hebt het al druk genoeg en je kunt niet alles aanhouden dus dan moet je er gewoon eentje weg doen.
lekker chocolade zei ze terwijl er een pakje kertskransen voor de neus staat
kwam ik langs een redelijk grote ruitersportzaak in het centrum van Emmen fout, heel fout!. Zie ik daar toch fleecedekens maat mini-Shet en Shet liggen!
Zoals jullie vast wel kunnen begrijpen kon ik die natuurlijk niet laten liggen met het gevolg dat Hercje gisteren zijn eerste eigenste dekentje heeft gekregen
En het staat hem zoooooooo lief
Ik zal er van het weekend eens een foto van maken.
Jean schreef:Goedemorgen,
Het is hier dus nog steeds ernstil stil, geen regen, sneeuw niets, gelukkig maar.

Heb em gepest met een strootje in zijn neus, toen ging hij goed proesten en hoesten en ging de benauwdheid over. 

yarka schreef:Hoe gaat het nu met je vriend Flettie, is hij weer helemaal opgeknapt?