Ja hij mishandelde mij vandaag ook geestelijk, ging nogal dwars door me heen, geef ik m een knal, ging hij knallen, zonder rem, zijwaarts galoperen(kon niet anders als ik zn neus op mn linker knie zet) maar stoppen deed hij niet. Oehh zo eng een deken die op een paal hangt!!! dus om hem te plagen deken over zn harses, en hij was meteen bedaard. heb me helemaal kapot gelachen
Haha, stouterik!! Vreselijk soms die Tinkers hé Wou vandaag wel rijden, maar ze was zo smerig dat ik niet eens zin had om er aan te beginnen. Woensdag kom ik sowieso al redelijk laat thuis, zeker als ik dan nog moet eten ook..
Normaal is hij best braaf, ook wel eens loperig, maar rennen en knallen doet hij normaal niet. Ik kan wel waarderen dat er wat in zit hoor, echt wel, maar we gaan niet vliegen, dat word niet geaccepteerd
Zal wel in de lucht gezeten hebben, Dublin was vandaag ook heel vervelend. Overal spoken zoeken, omdraaien paardjes inslaan wat niet de bedoeling was. En de hele tijd rennen en niet meer stoppen haha, uiteindelijk wel nog een lekkere rit kunnen rijden met een galopje op het eind.
Ziekenhuis update : Dat was gisteren even schrikken. Met Kerry een bosrit gaan maken en ondanks dat we het pad eerst controleerde bleek er bij de terugweg in galop toch een plas water onder de bladeren verscholen te liggen. Zowel Kerry en ik zagen het niet en Kerry gleed uit. Ik werd min of meer gelanceerd in volle galop. Kwam hard neer en ben buiten westen geweest. Gelukkig stond Kerry naast mij toen ik wakker werd en kon ik door hem overeind komen. De pijn was afgrijselijk maar zo liepen we anderhalf uur terug naar stal. Uiteindelijk op de eerste hulp terecht gekomen waar ik direct gefixeerd werd omdat ze bang waren voor nekletsel en verder onderzocht. Na meerdere foto's, echo's en scans bleek dat ik mijn staartbeen gebroken had. Vannacht dus een nachtje rijnstate ziekenhuis gehad en nu nog steeds bedrust. Vanmorgen bleek dat zowel het staartbeen gebroken was als een andere breuk in het bekken. De breuken zijn wel stabiel dus ik mag waarschijnlijk naar huis vandaag of morgen. De pijn is ok, ik heb goede pijnstillers. Gaat goed komen!
Dank je! Zeker fijn dat hij zo goed reageerde. Het was wel effe schrikken, zo maak je een lekker ritje en een paar uur later dit...brrr
jorretje
Geplaatst: 14-11-13 13:06
Oh jee! Wat een pech zeg, heel heftig! Gelukkig kan je het nog navertellen, krijg er de kriebels van. Had je geen mobieltje bij je om om hulp te bellen? Of dacht je dat het wel mee viel? Dit is dus precies de reden waarom ik liever niet alleen buitenrijd, zo'n stom pech ongeluk kan je zomaar overkomen.. Wel ontzettend lief van Kerry dat ie over je is blijven waken. Heel erg veel beterschap, ik hoop dat je spoedig versteld! Heeft Kerry er niets aan over gehouden?
Ik had een mobiel bij me.. Ik was gewoon zo stom om niet te bellen. Ik dacht eerst Kerry veilig thuisbrengen en blijven lopen. Zolang ik blijf lopen komt het vast goed...