Leuk filmpje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jess_vH schreef:Hoi allemaal,
Even een berichtje omdat ik even ben weggeweest. Ik ga over enkele dagen alles teruglezen, maar heb een verdrietige tijd achter de rug en nog steeds.
dinsdag 1 nov. werd ik op mijn werk gebeld dat mijn vader naar het erasmus is gebracht. Hij heeft een stilstand gehad en werd gekatheteriseerd in het hart. Daar zijn 2 stents geplaatst waarvan 1 in de hoofdstam. De nacht had hij nog 2 hartritmestoornissen gehad en ze wilden weten waar dat dan vandaan bleef komen. Vervolgens was er weer een stent geplaatst.
Mijn pa moest na infarct en onderzoek 24 uur gekoeld worden (via lies, je lichaamstemp terugbrengen naar 33 graden). Dit is om de hersens te sparen.
Hartmedicatie werd afgebouwd omdat het hart weer zelf op de rials kwam en nu werd de koeling gestopt en moest hij ontwaken.
Helaas deed hij dit niet en kreeg alleen trekkingen eb dit duidde op ernstige hersenbeschadiging. Hij is hier niet meer uit gekomen en afgelopen woesdag kon het erasmus niets meer doen. Er waren geen tekenen van enig hersenactiviteit muv de stuipen (die overigens automatische sturinkjes zijn vanuit de hersenen).
Woensdag 9 november is de beademing eraf gegaan en werd mijn vader ondersteunt door morfine (tegen evt. pijn maar dit leek zeer onwaarschijnlijk). Wij hebben 13 uur lang aan zijn bed gezeten. Tot zijn laatste adem.
Ik ben van wanhoop, naar verslagenheid gegaan en weer heen en weer. Nu is het even rustig. Woensdag is de begrafenis. Mijn vader is 63 geworden en na 1,5 jaar zou hij met pensioen gaan.
Ik zal nu dus niet veel op bokt zitten. Iemand heeft Grace 4 daagjes overgenomen (verzorging) zodat ik er nog wel 3 daagjes even naar kan. Tot ik weer helemaal bij ben.
Ik zal, beloofd, later alles bijlezen en reageren.
tot dan!
_Lot schreef:Op deze knappe heer:
Nuadhu Nuage, ofwel Noedel. Hij is nu 3,5 en vandaag was zijn vierde buitenritje. Hij was zo verschrikkelijk braaf, en ik heb zelden zo'n bonk van een paard gehad wat zo heerlijk licht te rijden is, en zijn galop is echt wooow. Hij is ggk bij NSvT, ICS-NL en het ICS Ltd.
Tamadine schreef:Net bij een stal wezen kijken met een treck en echt een hele grote paddock etc. Maar heb helaas toch mn twijfels erbij. Stal is vrij groot (40 paarden). Daarnaast willen ze ook hier Mona gewoon direct in de groep gooien. Nu is dat natuurlijk wel zo dat er op een track geen hoeken zijn en de nacht paddock heel groot is, maar toch....
Ik zit nu echt met buikpijn en huilend achter de pc. Een tegenslag in de paarden is niet zo erg, maar komen er nu wel erg veel achter mekaar en ik begin echt het plezier te verliezen erin, of eerlijk gezegd, is die nu al weg.
Echt, als er nog mensen zijn die plekjes weten in de kop van NH of eventueel een uur rijden er vandaan waarmee ik contact kan opnemen, laat het me aub weten... Echt een NOODKREET van mijn kant!!!