Mijn vader is nu naar een nieuwe laptop aan het kijken, Joepie
Mijn zusje heeft net leuke foto's van Ziggy en mij gemaakt, zo lief!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuke aparte foto's Janet van Ziggy, is weer eens wat anders dan van voren.
Bedankt voor je reactie over Baxter. Hij kon inderdaad heel leuk lopen. Vind het ook erg jammer dat hij er niet meer is.We hebben menig KWPN er eruit gelopen op wedstrijden, dat was echt een kick.
Voor diegene die iets gemist hebben , dit is Baxter (V. O'Malley) . Het paard van mijn vriendin ( Fraske op bokt). Ik reed met hem dressuur M1 + 7 . Hij overleed helaas vorig jaar drie weken voor mijn haflinger Starjo, zij waren dikke maatjes.
geen mooie foto maar wel het bewijs dianne haar eerste rit na haar ongeluk op mijn quarter himyar

Zal zo even een topicje maken 
Je hebt ze mooi op de foto gekregen
Zo... anders? Momentopname of heeft ie ff een slechte periode?
Daarom sta ik er ook liever achter
Misschien nog tot vanavond! 
Het is een flinke zware jonge, mag ook wel met zulke ouders! 
Maar goed, we zijn weer thuis..

Ik heb vandaag met Jessie 60cm vanuit galop gesprongen! Boy, ik kneep hem echt wel hoor
ben niet zo'n springheld meer sinds we (jaaaaaren terug
) vanuit galop een koprol door de hindernis heen deden. Maar Jessie doet niets liever dan over hindernissen galopperen, dus na wat aanmoediging van een stalgenootje heb ik Jessie maar aangespoord en ben meegelift. Jessie springt wel, ruim over. En na afloop was het ook best leuk
Maar goed. Over een paar jaar springen we weer een meter
Hij keek gewoon zo sullig en droog gister dan toont hij ook meteen anders. Gelukkig vandaag weer helemaal tolkien

_janet_ schreef:Siet hoe was het huis?

Edit: je was me voor :d
We gingen vorige week samen over een balkje van 40 cm hoog. Hij jumpte alsof het wel 2 meter hoog was. Whahaha!
Ik heb nog 1 kruk en loop zonder mijn voet af te rollen. Vandaag met mijn kreupele lichaam ook Nigel gelongeerd,wat echt super goed ging, hij swingde door zijn lichaam!! Hij luisterde perfect naar alle hulpen en was ontzettend vrolijk
Ook het buurmeisje (Nigels penny/knuffel meisje) even heel blij gemaakt dat hij morgen niet wegging, maar juist bleef