Arjan is het weekend van 5 juli weg, maar misschien is er iemand wel zo gek om met mij mee te gaan die dag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:Ik zou voor Brandon gaan, gaaf!
Jullie doen nu dus de paarden van Kanters inrijden? Of eenmalig?Ziet er ruim en heerlijk uit ook bij jullie!
En MarleenJullie hebben echt een mooi stekkie!
Wij zijn morgen ook in BoZ, maandag naar Someren gaat helaas niet lukken.

Lekker rondcrossen en tegelijk wat zinnigs doen. Paar keer zelfs gedrift omdat ik een bocht te nauw wilde nemen

Je had toch ook familie in Etten-Leur?
Mooie foto's Joyce
en
zoiets kun je verwachten bij prada dat ze ook die bos dennentakken springt
vind haar echt een hele leuke "down to earth" meid die echt dingen kan vertellen die ze niet kon weten enzo
stalgenootje heeft er erg baadt bij gehad
wel een bitch idd je ziet Hugo denken
en vriendinnetje ziet er ook wel leuk uit
Marleen is nog/ weer aan het schilderen
en Dierenvriend/ verzorger komt 2x per week voor Banbay
oh nog zo suf op foto
ikke maandag ook naar Kanters
ga jij om te helpen of kom je ook gewoon zomaar voor gezelligheid/ kijken?!
hier op stal hebben ook diversen gelnagels en zijn best sterk maar idd wel wat voorzichter zijn de meesten hebben daarom wel vaak handschoentjes aan...
zeker als je eigen nagels wat minder zijn
en last van het drukke sporten
WíTT
en 1tje van 6 dagen
Berdien warmte/ zonneuitslag da's balen krijg je blaasjes of wat?? vriendin kreeg altijd jeukende blaasjes vd zon, maar met een of andere creme bleef t wel goed weg en later is ze er o.a. door wekelijks paar minuten zonnebank overheen gekomen!
Welkom xsimone Nobol is een leukerd
ken ik nog als vriendje van Jordy (tóch ?!)
Rom heeft werk!! ennuh volgens mij kan dat nog best leuk zijn in taxi rondscheuren
Lies ...
ikke jaloers *droomt verder*
en lynn is uitgerekend 
Arjan misschien zwembad bij paarden neerzetten
en wel relaxe zo'n leenautootje lief van je ook
die hulp en aanspraak zal ie vast fijn vinden!
Mag ook niet klagen over plek waar Say staat, maarja niet van mij hè
o ja voor de nieuwsgierigen op site van Say zie je op diverse foto's wel een beetje hoe onze stal eruit ziet
(wel geloof ik geen foto's van binnen/ buiten- of springbak) en thuis hebben we ook een leuk tuintje
Heb helaas momenteel geen digi
dit is foto van vijver vorig jr: 
Swift goed adres
Maya op de trekker
morgen denk ik weer naar t water

Ben heel trots, want we hadden wel 5 man publiek.. 
Lekker met shania bezig geweest! 

snowdon schreef:grid, zitmaaier is toch geen trekker
Ik ben jaloers op je vijver, wil ikke ook! Wel ene hele ranzige emmer aan de rand hoor
ik dacht dat ze op een grote maaier (achter trekker dus) zat
ja we hadden nog geen mooie pot of iets voor over de luchtbellen pomp en die mocht niet nat worden dus vandaar maar ff emmer erover 
Silas Tja vind het leuk om (zover het me lukt) op iedereen te reageren (en vind het ook altijd leuk als er op mijn stukjes gereageerd wordt, dus is wederzijds leuk
)
liep nu wel geloof ik alweer redelijk wat dagen achter dus dan is het ineens best vel 
Sita morgen misschien op shania idd foto's
Gazon doen we niet met de trekker en de maaier hoor
We hebben wel een groot erf met veel gazon, maar zo erg is het niet
Mag van pa ook niet eens met de maaier werken, vindt ie te link, en eerlijk is eerlijk, ik heb altijd ruzie met het hefmechanisme 

Is ook zijn paardje