[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 13:13

Jep, hij was zeker leuk!
Wacht, ik kopieer het volledige verslag wel even:

Men oh men.. wát een avond ROFL Hilarisch Huilen van het lachen
Ik heb m'n knappe Ier van 1.80+ gevonden! Hyper! Huilen van het lachen
We zijn eerst naar de Róisin Dobh gegaan, daar wat gekletst en gedronken. Het was er best stilletjes, dus naar Quay Street gelopen, en The Quays ingedoken. Whoehoe! Wat een drukte Wow! een pint Guinness gehaald, en de mensenmassa ingedoken. Verrassend hoeveel aandacht je krijgt als je maar met z'n tweetjes bent ROFL Voor we het wisten werden we op de foto gezet met een stel Amerikanen en had ik hun Franse vriend om m'n nek hangen. Ze waren heel aardig, maar ook knap dronken en 40+ ROFL
Hun van ons afgeschud, en toen raakten we aan de praat met een stel Australiërs. Erg gezellige gozers, maar nog steeds geen Ieren Scheve mond *LOL*
Ze moesten zich ergens verstoppen, dus toen de Australiërs weggingen, hebben we een nieuwe pint gehaald en zijn we de massa weer ingedoken. We stonden vlakbij het bandje wat er speelde (whoei! Die waren góed! ), toen ik op m'n schouder getikt werd. En die daar, een lange (nou ja, iets langer dan dat ik ben Clown ) er niet verkeerd uitziende jongen. Ik kreeg een handkus, hij wist mijn naam meteen goed uit te spreken, kortom.. liefde op het eerste gezicht ROFL Hij vroeg wat ik dronk, en toen ik zei dat ik Guinness dronk, zonk hij op zijn knieën, en vroeg hij me met hem te trouwen ROFL ROFL ROFL Toen ik ja zei, werd ik in een omhelzing getrokken en kreeg ik een zoen op m'n wang. Afijn. Dat hadden we ook weer gehad Huilen van het lachen Ik kletste verder met Lauren, en hij met z'n vrienden. We bleven wel de hele tijd naar elkaar zwaaien Huilen van het lachen Toen hij wegging werd ik weer stevig omarmd, kreeg drie zoenen op m'n wangen gedrukt, ik mocht me niet met iemand anders verloven, en weg was hij Doei!
Even later gingen wij ook, we moesten immers nog het hele stuk naar huis lopen. Onderweg nog een illegale plaspauze gehouden (mèn, Guinness is geweldig, maar je moet er zoooooooooooooo van plassen Nagelbijten / Gniffelen ) en toen kon ik, compleet stemloos, m'n bed in rollen *LOL*
Volgende week gaan we weer Vork Cool

En nou is het de harde realiteit van huiswerk en schoonmaken Scheve mond Zij zijn groot en ik is klein!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 13:17

Haha zie het helemaal voor me.
Zo te horen vermaakt je je daar wel, vooral als er lekkere ieren zijn.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 13:26

Oh, Ieren zijn leuk hoor Ja Alleen allemaal inimini. Als ze de 1.75 halen mag je al blij zijn, en langer dan 1.80 heb je ze gewoon bijna niet Scheve mond Ja, of ze zijn erg lang, maar dan niet zo leuk Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 13:32

je bent wel kieskeurig he qua lengte ben ik ook hoor.

Ik vind gewoon dat een jongen groter moet zijn dan mij, maar dat kan ook al snel want ik ben maar 1.65. Nagelbijten / Gniffelen

Roosje staat zo zielig te loeien de hele dag Ach gut , ze wil melk. Maar die is op, en er komt geen nieuwe meer. Het is tijd dat ze een echt koetje wordt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 13:57

Arme Roosje Ach gut

Tsja.. ik ben zelf 1.80, dat is het hele 'probleem' Knipoog Nagelbijten / Gniffelen Anders was er niks aan het handje *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 14:04

snowdon schreef:
Maya, Amanda is je collega? Verward

Mod Clown Tong uitsteken

Rom.. veel sterkte meid... Ach gut Ergens mooi dat hij zelf rustig is mogen gaan... Lachen

Het is hier heeerlijk weer Haha! Vanochtend was Amanda hier (de bokker dus), ponies geknuffeld, erf laten zien en daarna Amanda (de haflinger) ingespannen Clown Haha! Lekker blokje om gedaan, was echt super weer voor, zonnetje, rustig in de polder, lekker gekletst enzo... Daarna op het zuidwester-terras gegeten met m'n ouders in het zonnetje... Dromen Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 14:26

Sterkte Rom!
Gefeliciteert Berdien ROFL

Nou ik heb lekker gelest, ze deed het echt super, ben echt trots.
Ze ontspande heerlijk en deed echt super haar best!
Ze was lekker pittig, maar toch beheerst, het is echt lang geleden dat het meisje zo liep, ik & de instructrise zijn echt trots Clown
Vanochtend schrok ik trouwens wel... Ik had Prada binnen laten staan omdat ze r manen los had en ik nie wilde dat ze met losse manen in de wei staat omdat ik de paarden in de wei ken, die eten haar manen op.
Dus ik zit op de fiets en ik zie ineens een bonte vlek in de wei stana. Nou ik schrok, maar gelukkig hangen ze er nog, en ze zijn langer dan ooit Ja ik denk dat ze bijna de 60cm halen Lachen_

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 14:38

Nou, ben ik er, ben ik alleen Tong uitsteken

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 15:10

Dat je niet meteen naar de dichsbijzijnde kerk bent gerend voor een papiertje snap ik niet Berdien. Kom je tegen wat je zoekt en straks is hij weer weg.

Verder niet bijgelezen want ik zit met een dilemma... en jullie mogen me er bij helpen. Zoals jullie weten heb ik Dalton te koop staan. Vraagprijs van €500 wat redelijk hoog is, maar ja hij hoeft niet weg. Nu stond net totaal onverwachts een van onze buren (ik denk 4 huizen verderop met weilanden erbij) op de stoep. Hij is bang dat Dalton een kleintje blijft en bied net niet de helft van mijn vraagprijs. wat zouden jullie doen? Hopen dat je een hoger bod krijgt (heb tot nu toe 1 iemand met interesse, maar al paar dagen niks gehoord) of heel erg blij zijn dat je je kleine man elke dag kan zien als je wilt. Eigenlijk heb ik mn besluit al genomen, maar wil dat kleine beetje twijfel uitsluiten...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 15:13

Ach gut Rom sterkte ...

Sita verrassing Nagelbijten / Gniffelen

Clown Ik las ook geblowd Bloos!

Leon ik heb ook een site, maar dat wist je al Haha! Leuke BBQ gehad!

Haha! Berdien een leuke avond gehad Lovers

Dromen prada heerlijk gereden !! en nu ben ik er ook Haha! wel dadelijk weer buiten tuin doen is zo'n mooi weer moeten we nog verder van genieten Dromen

Wij vandaag dus heerlijk naar Bedaf geweest... Say wist het al ze voelde mul zand onder der voeten en ze wilde meteen ZOEF weg, maar ze moest nog ff geduld hebben tot we echt op de vlakte waren en toen gaan met die banaan Rock-on, dudes!
Was trouwens NL kampioenschap mennen rondom Bedaf Cool kwamen 2x hetzelfde span schattige welshjes tegen verder geen wagen gezien Clown

en nu wou ik dat het morgen tijdens de BBQ was (dan is ruiterbewijs gedoe over, sommigen op stal zijn nu lichtelijk panisch/ zenuwachtig Gestoord Ziek ik dacht dat ik soms erg was Bloos )

[edit] hmm marjolein vind wel dat ze erg onder de prijs gaan zitten Bloos denk dan meteen bezuinigen ze dan ook op DA kosten enzo ...
Mmaar dat komt denk ik omdat hier in de omgeving degenen die zo lang bieden vaak handelaren zijn of van die boeren die het leuk vinden om een knol in de wei te hebben, maar er dus eigenlijk niks voor over hebben en ze dus ook maar net aan verzorgen (net genoeg voer, hopelijk schoon water en nooit da bellen.... Ach gut )
Dus ben er daardoor beetje sceptisch voor geworden Scheve mond --> als ze helemaal verliefd zijn gaan ze niet zo laag bieden Bloos
Maarja ken je buren niet dus als jij er een heel ander gevoel bij hebt (en dus met bedrag wel akkoord wilt gaan) dan gewoon doen Knipoog
Laatst bijgewerkt door grid op 06-10-07 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 15:14

nou arjan is weg gebracht
was een erg vriendelijke vrouw (ze hadden zelf ook boxers)
ik heb er ook een hangertje bij gedaan waar wat as in kan voor mijn moeder

verder is het gewoon zwaar klote als je denk dat het iet erger kan komt het volgende weer

voel me even zwaar klote dus heb even niet de trek bij te lezen sorry

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 16:08

Owja grid, van jouw wist ik idd!
Als ik weer tijd heb ga ik die van grid en Sita toevoegen aan mijn links! Als dat goed is Knipoog

Berdien heeft dus een leuke Ier ontmoet Haha!
Ik heb ooit in NL een Ier gescoord... was 1.80m ongeveer en had gestudeerd in GB en vandaar naar NL gekomen en auto vanauit GB meegenomen, dus ik werd 's ochtendsvroeg in een Engelse auto naar de trein gebracht... erg grappig met het stuur aan de andere kant Clown

Nu haasten voor verjaardag, rug gaat al iets beter!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 16:55

Tsjee ja, ze zijn echt klein. Maar aaahhh zo leuk *LOL* Lovers

Rom, neem alle tijd meid. Veel sterkte Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 16:55

Fijn dat rug beter is Leon Lachen

Rommulus Ach gut sterkte...

Marjolein, ik denk er een stuk zakelijker over... Persoonlijk hoef ik mijn veulens na verkoop echt niet elke dag weer te kunnen zien. Verkocht is verkocht, en als ie ergens anders staat, dan hoop ik dat ze het goed hebben en that's it. Eens af en toe wat volgen, hartstikke leuk, komt dat er niet van, ook best. Als hij vlak bij de deur staat, kan je geen goed afscheid nemen + mss kijk je onbewust wel teveel of ze er wel goed voor zorgen enzo.. En wat als ze dat eens niet doen (naar jouw mening dan Knipoog ). Als ie verweg staat, dan weet je dat niet. Dus ik zou bedanken. Andere reden daarvoor is ook vanwege het te lage bod, eens 250 wil ik desnoods wel zakken voor een goed tehuis (als de vraagprijs flink veel hoger is), maar meer ook niet. Dan gedacht aan jouw sowieso al lage vraagprijs houd je er zo helemaal niks meer aan over. En dat is het me niet waard, zeker als ie niet weg moet.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:11

ben er ook weer even, ff geshopt met vriendlief. Niks gekocht overigens, sparen he Lachen maar hij wel een heleboel kleren Lachen Dat is volgens mij echt iets mannelijks, 1x in het half jaar de klerenkast weer aanvullen en dan wachten op t volgende half jaar Nagelbijten / Gniffelen.

Berdien super leuk verslag haha, leuk om te lezen!

Pradaatje lekker gereden das altijd goed.

Marjolein ik zou er persoonlijk nog even mee wachten en kijken of er nog meer belangstellenden komen!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:26

Doei!
Rom, sterkte Ach gut
veel plezier Leon!
Marjolein, ik zou toch vragen of ze niet wat hoger willen gaan zitten, om toch de vp beetje op pijl te houden.. Anders nog even wachten.. En dan misschien toch akkoord gaan, als er niets anders is.
Haha Bubblegum, idd!

Net even naar de winkels geweest, en ik heb ineens een koortslip, dus even creme gekocht. Verder heb ik nog een plastronspeld gekocht, in een tinker Vork
En nog 2 naambordjes voor Sita, die vond die van mij zo leuk van een tinker, dus nu heb ik ze voor dr mee genomen Lachen
Tinker en Haflinger uiteraard Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:38

Jeej! Me nieuwe ava doet het!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:41

Haha! Leon zal jullie site ook toevoegen als je dat leuk vindt Knipoog

Maya klinkt goed trouwens je ochtend Dromen

Tong uitsteken Prada tinkerplastronspeld wil ik ook... en die borden zijn leuk ja *LOL* (weet denk ik welke je bedoeld hebben ze hier ook, maar zo'n speldje nog niet gezien )
Leuke ava ook Lovers

Nagelbijten / Gniffelen bubblegum dan ben ik heel mannelijk Bloos

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:42

Hahah Grid Nagelbijten / Gniffelen!
Hij is leuk *LOL* Kan je hem zien 14 okt *LOL*
Nog n mooie foto van Cheye :
Afbeelding

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:43

Ben even eten!
Lekker gourmetten met stokbrood! Tot vanavond Doei!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:47

haha grid Nagelbijten / Gniffelen nou ik ben zelf ook niet zo van maandelijks zoveel kleding kopen maar bij mijn mannelijke vrienden werkt dat echt zo haha een zomergarderobe en een wintergarderobe en dat was het Knipoog

leuke ava pradaatje!! en gourmet ze! lekker!!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:48

btw wat is een plastronspeld? Bloos

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:48

Vork Doei!

Leuke foto Cool alleen jammer dat het paard een beetje in het donker valt Knipoog (of ligt dat aan mijn scherminstellingen??)

[edit] Klinkt nog steeds als ik bubblegum Clown ben niet zo'n shopper Bloos dus alleen als het echt "moet" Nagelbijten / Gniffelen

Plastronspeld is een speldje dat je op die witte frot rond je nek voor op wedstrijd (= de plastron) kan spelden Haha! http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... w_3165.jpg

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:14

Doei!

Amanda is vanmiddag geweest. Was erg gezellig..
Paardjes waren leuk aan het poseren, soms iets té! Helaas nog wel een akkefietje gehad met stalgenoot wat zo ongeveer in oorlog eindigde.. Ze moest even 10 minuutjes wachten omdat we de bak, die gereserveerd was, in gebruik hadden en madam had daar geen tijd voor dus werd ik (En Hotze die daar volgens haar niet thuishoort omdat hij geen paard heeft) even uitgekuisd voor rotte vis.. Jammer, maar helaas.. Ondanks dat heb ik het super naar mijn zin gehad!

Berdien die ten huwelijk is gevraagd.. ROFL

Arjan is weggebracht.. Sterkte Rom.. Ach gut

Grid met Sayla gereden.. Heerlijk!

Joyce les gehad.. Leuk!

Marjolein ik zou ook nog even wachten.. Ja

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:15

Nors opkijken pff geen geduld die stalgenoot da's minder Scheve mond maar verder dus wel leuke dag gehad Cool Dromen

idd het was heerlijk vandaag op Bedaf (duintjes) Dromen

Doei! gaat nu ff eten Vork