Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar gewoon zou graag wat meer willen weten..

Spannend, er zullen er nog veel volgen.. Niet
?

chas schreef:Goedemorgen dames ...en heer![]()
Wat zijn wij verschrikkelijk verwend geweest met dat mooie weer ! en nu weer vieze regen beh ,Viel behoorlijk tegen op de kids op de fiets naar school brengen !
Mooie kippetjes Sita !!
**gaat weer huishouden **
...hahahaha Jullie weten wel wat ik bedoel hè
Arme Amy, geen lekker dagje dus voor haar
Ik zat aan een hosti (
) te denken. En daarna aan een of ander elektronica, maar dat kon ik niet echt rijmen met die slakken...

en dat doet ze tegen de kerst ook nog zelf. Berdien d'r haren gaan overeind staan, haha, en ik wil die beestjes niet eens zien. Ik zou mijn eigen beesten niet kunnen opeten. Mijn zus heeft iets van 6 of 7 wyandottes+haan en die eet niet eens de eieren, bang dat ze bevrucht zijn door die haan
Berdien schreef:Prada: ratjes moeten altijd met z'n tweeën!!! Zijn hele sociale diertjes, net als cavia's, en ze vinden het absoluut niet leuk in hun eentje..

Bovendien staat mijn paard bij een boer die varkens heeft voor de slacht, dus ach... zolang ik ze zelf niet hoef te eten, en zelf geen dieren voor de slacht hoef te houden. En daarnaast werk ik op de vleeswaren afdeling van de AH
pradaatje leuke foto's bij het water!!
je hebt meer dan "ons" tinker uit Engeland/ Ierland en verder geen info hier dus
en ook Say heeft littekens
(lijkt prikkeldraadwond)
dus iedereen die wil melden wanneer en waar men op wedstrijd (alle disiplines) gaat
viewtopic.php?f=98&t=768991
ben rapportages aan het afronden
rest gister al gemeld