[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:02

Haha, ik was net de verpakking van de koffie aan t legen in de klaarstaande koffiefilter ipv in de koffiebus
Veel plezier bij je ventje

yarka

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:03

Maya schreef:
Yarka, waarom ben je eigenlijk gestopt? Ik doe dat nooit, als ik wil dat ze erop gaat, dan gaat ze erop. Desnoods bel ik alle afspraken af van die dag, is me wel eens overkomen. Maar paard gaat op de trailer, hoe lang het ook zal duren... Dan gaat het een volgende keer alleen maar vlotter.

Ik was alleen, wel met hulp van de buurjongen, dan had ik om 12 uur 's nachts nog buiten gestaan met het paard dat niet de trailer in wilde. Ik weet ook dat het beter was geweest als ze er nog in gestaan had, maar praktisch was dat even niet mogelijk.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:20

Allemaal bedankt voor de beterschapjes voor ma,
Ze heeft hele zware pijnstillers en daar is het mee uit te houden, ik weet waar die man woont en als hij het fatsoen niet heeft om iets van zich te laten horen dan ga ik hem nog even een bezoekje brengen,

Verder klopt het hoor ik ben heel erg opgelucht dat ik niet meer naar de aldi hoef, niet zo zeer om de collega`s maar echt om het werk.
ik heb 6 maanden mee gekregen dus kan voorlopig even voort, heb wel al een sollicitetiebrief geschreven gistereren en die gaat vandaag nog op de bus, we zien het wel,

Verder vandaag even lekker gereden ze stonden in de wei samen en ze zagen er niet uit, Ik heb Biggels lekker laten staan en Lonan er naar het rijden en de musli er weer bij in gezet, De kont van Biggels is weer een flink stuk hoger als de schoft gaat echt heel hardt,

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:51

Voldoe even aan de meldplicht.

Heb het erg druk momenteel. Lees nog wel mee maar heb niet echt tijd om uigebreid op iedereen te reageren.
Heb net hier mijn evaluatiegesprek gehad. Mijn manager was nog steeds zeer tevreden met me dus ben nu wel benieuwd naar mijn oudejaarsbonus Wat voor een moois zal ik daar allemaal van kopen?

Met de paardjes gaat alles nog uitstekend. Staan nu heftig te verregenen op de bak

En nou gauw weer verder aan het werk

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:12

Dat zou ik nu ook wel eens willen hebben : een oudejaarsbonus!!!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:34

leon, lekker zo'n vrij dagje!

jellie, haha wil fluit wel analyseren dan hoor
viscuisine, jammie, heb ik gister op
vandaag lekker alleen en lekker met paardjes bezig straks, hoop dat je geen last van je longen krijgt

indezz, hihi na king heb ik het wel gehad met tinkers hahahaah en ney dat is niet l*llig bedoeld voor tinks, vind ze super hoor

jean, fijn dat je zoveel steun aan terry hebt

FK, geef t paardje vanaaf een aaitje van je...

dobbel, fijn dat je even hebt kunnen genieten van de paardjes
lekker vies waren ze dus, leuk dat biggels zo aan het groeien is

flettie, fijn dat je baas nog zo tevreden is
en paardjes in de regen nu dus, hier is het de hele dag nog aardig droog, af en toe een spettertje

paardje zag dr al wat beter uit op stal, vanochtend had ze nog een piepend geluid gemaakt op stal en nu was ze al een beetje lekker aan het eten, erg suf en moe nog, arm dier

het oefenen ging goed, zat erg veel verbetering in volgens mn hulp zeg maar haha, figs manier van lopen en bouw dus ook beter, ging lekker allemaal dus niet te lang gedaan, ga vanaaf nog ff lekker naar hem toe denk ik

de hulp is nu nog beneden, we zitten even parelli dvd's te kijken dus ik ben weer weg hihi

flettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:35

Indezz schreef:

Maar wij krijgen dus weer geen kerstpakket om eerlijk te zijn: liever die bonus dan een kerstpakket

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:09

Hallo allemaal....

Wat een naar weer!! We zouden vandaag wat dingetjes aan het land gaan doen, maar ik word net afgebeld. Tja, ik zal bepaalde dingen wel even zelf doen, maar ik word er niet blij van... Haha ff korting op het stalgeld bedingen...

Ik heb lekker weekend!!!

Jean, balen dat je Lia moet verkopen...

Heb verder even niet heel veel bijgelezen, ben een beetje moe en iedereen komt in eens op me af met dingen die "ff" geregeld moeten worden...

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:43

wenk, lekker weekend, doe maar rustig aan anders heb je dr straks niks aan

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:45

Ik heb n nieuwe smakelijke avatar Wat vinden jullie ervan? haha

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:52

Hmmmmm, lekker leon!! Doe mij maar een stukje...

Ik en rustig aan... Haha. Moet zo alweer weg...

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:56

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:10

WenK, ja is wel balen maar moet bepaalde keuzes maken en dit is degene die mij het minst aanspreekt, dus vandaar.

Snowdon, leuke en lekkere Avatar

Hebben jullie het weer bericht ook gehoord.?

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:11

lekkere avater hoor leon
barbie heeft lekkere tinkies! en trouwen met fig, ja ik wil haha

jean, ney vertel, of is het sneeuw?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:12

Ik lust ook wel een stukje "S" mits het melkchocola is...

We hebben hier ook uitgeslapen, we zijn dus de hondjes en ik, Jessie gaat bij het slapen gaan meteen onder het dekbed en die zag ik vanochtend rond 12.00 pas weer Twister ligt tussen de 2 kussens in te snurken. Af en toe mag het van me zoals nu met dit sinterklaasweer.

Jean, drukke tijd voor je dus. Laat je niet gek maken. Denk Iers

Bijrijdster doet 't prima Maya. Ze komt 2x per week, 1x dressuren en zondags voor een buitenritje. Ze vindt Sox een vrolijk paard. En dat is ze zeker op buitenrit, altijd oortjes vooruit en werklustig.
Fijn dat je een leuk afstudeerproject krijgt. Kunnen we straks allemaal van meeleren.

Hm, lekker Jellie, viscuisine. De hondjes hebben vanavond gekookte koolvisfilet op, doe ik 2x in de week bij hun brokjes. Kost niet veel en is heel gezond.

Ik ga aan de hutspot met speklapje, aardappels zijn al geschild dus hoef alleen de boel nog maar op te zetten.

Da's niet slecht van de Aldi, Dobbel, 6 maanden meekrijgen!

Jellie en Snowdon beiden wat wazig met handelingen, haha.

Paardjes staan nu lekker warm op stal. Toen ik kwam had Claudia (pensionbazin) ze net binnen gezet en ze stonden nog hun biksjes te eten. Nog even gekletst over ditjes en datjes en met Sox gekroeld. Claudia is op zoek naar een rijpaard en wil haar jonge haf kwijt dus ze kijkt nog wel eens op MP voor een Fries of tinker. Sox vindt ze een van de mooiste tinkers, zegt ze, ik vind dat zelf ook maar iedereen vindt zijn eigen paard het mooist, toch? Die grasbuik is grotendeels weg en door het vele rijden wordt ze meer gestroomlijnd. Helaas nog steeds geen digi. Het eerste wat er nu moet komen is een boomloos zadel maar nu zat de jaarafrekening van Essent weer tegen. Zo is er altijd wel wat, maar dat heeft iedereen wel eens

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:24

Voor iedereen meer dan genoeg!
Afbeelding

Wat voor weer wordt het? Regen? Onweer? Storm? Hagel? Sneeuw?
Het zal vast en zeker koud worden!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:28

flettie schreef:
Indezz schreef:

Maar wij krijgen dus weer geen kerstpakket om eerlijk te zijn: liever die bonus dan een kerstpakket

Ha, ik ook niet Alleen een luchie o.i.d. en dan alleen als de baas zijn vrouw het niet vergeet.... En dan nog afwachten of je dat luchtje lekker vind...

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:59

wat is het hier toch rustig... hihi
wat is t weer nou?
ga naar beneden, ook nie helemaal lekker, vroeg me bed in maar en hopen dat ik weer kan slapen
heb onzettende zin om lekker te gaan vreten volhouden grrr

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:02

Regen, sneeuw, hagel en zware windstoten, windkracht 9, aanhangers en caravans voorzichtig

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:03

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:17

De windstoten en de hagel is al gepasseerd hier Zaten te eten, pleurt ineens valraampje open, schrok me helemaal rot.

Ach... het passeert vanzelf wel

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:20

Goedenavond,

Kom net terug van het ziekenhuis,bij mijn tante op visite geweest,
het gaat goed met haar,ze hebben haar baarmoeder eruit gehaald.

Als ik je avatar ziet snowdon krijg ik gelijk zin om hem te dopen in mijn thee die naast me staat !

Het spook hier alweer aardig,ik ben dit weer gauw zat,hier aan de kust waait het toch al vaak.
Je kan zo weinig met dit weer,bah dan mis ik wel heel even mijn manege en binnenbak !

Morgenochtend word het wel lache met mijn scootertje over de dam als ik meewind heb,ben ik zo op mijn werk !

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:26

jacky2 schreef:

Morgenochtend word het wel lache met mijn scootertje over de dam als ik meewind heb,ben ik zo op mijn werk !

En als je tegen hebt? Kom je dan nog wel aan???

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:51

Jean : wat voor stokmaat heeft Lia Fail?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:25