Veel plezier bij je ventje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maya schreef:Yarka, waarom ben je eigenlijk gestopt? Ik doe dat nooit, als ik wil dat ze erop gaat, dan gaat ze erop. Desnoods bel ik alle afspraken af van die dag, is me wel eens overkomen. Maar paard gaat op de trailer, hoe lang het ook zal duren... Dan gaat het een volgende keer alleen maar vlotter.
Wat voor een moois zal ik daar allemaal van kopen? 

en ney dat is niet l*llig bedoeld voor tinks, vind ze super hoor
Indezz schreef:Dat zou ik nu ook wel eens willen hebben : een oudejaarsbonus!!!!
om eerlijk te zijn: liever die bonus dan een kerstpakket

Wat vinden jullie ervan? haha 
Haha. Moet zo alweer weg...
en trouwen met fig, ja ik wil
haha
Twister ligt tussen de 2 kussens in te snurken. Af en toe mag het van me zoals nu met dit sinterklaasweer.

flettie schreef:Indezz schreef:Dat zou ik nu ook wel eens willen hebben : een oudejaarsbonus!!!!
Maar wij krijgen dus weer geen kerstpakketom eerlijk te zijn: liever die bonus dan een kerstpakket
![]()
Alleen een luchie o.i.d. en dan alleen als de baas zijn vrouw het niet vergeet.... En dan nog afwachten of je dat luchtje lekker vind...
volhouden
grrr
Zaten te eten, pleurt ineens valraampje open, schrok me helemaal rot.
jacky2 schreef:
Morgenochtend word het wel lache met mijn scootertje over de dam als ik meewind heb,ben ik zo op mijn werk !