Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb het idee dat ik mijn adem nog ruik en ik heb straks dat intake gesprek
voor de mensen met vliegendekens. Welk merk hebben jullie? Met/zonder hals?
succes 

).
(Maartje je foto's ervan waren ook zelf zó mooi!)
en Baggio in actie bij zijn dames, héél netjes!

achja verzamelwoede?
oohja en 2 bbp's wantja 1 is ook maar zo alleen 
heb ze allebei ooit een x gewonnen, vandaar
heb de bruine thuis liggen en de zwarte op stal, hoe vaak ik die gebruikt heb is ook op een hand te tellen, maar ben wel van plan dat als de balans van mij en Feike goed is, om er echt mee te gaan rijden ipv chill rondhobbelen
Mira283 schreef:De eigenaresse van mijn bijrijpaarden heeft een stapel van dik 35/40 dekjes. Elk paard een hoofdletsel de bonte twee hoofdstellen. Mijn schuld overigens... Kwam de Harry horse Galaxy tegen in het goud. Een bbp, en nog meer zooi

Nientsje schreef:Mira283 schreef:De eigenaresse van mijn bijrijpaarden heeft een stapel van dik 35/40 dekjes. Elk paard een hoofdletsel de bonte twee hoofdstellen. Mijn schuld overigens... Kwam de Harry horse Galaxy tegen in het goud. Een bbp, en nog meer zooi
Dat mag ik toch niet hopen
Sorry kon het niet laten, moest hier stiekem wel even om lachen
Nientsje schreef:Mira283 schreef:De eigenaresse van mijn bijrijpaarden heeft een stapel van dik 35/40 dekjes. Elk paard een hoofdletsel de bonte twee hoofdstellen. Mijn schuld overigens... Kwam de Harry horse Galaxy tegen in het goud. Een bbp, en nog meer zooi
Dat mag ik toch niet hopen
Sorry kon het niet laten, moest hier stiekem wel even om lachen

braaf op de volte in galop en vlak voor de bakrand ineens volle vaart andere kant op schieten.. smiechtl.. en dan moet je dat blije hoofd erbij zien! Draak! 

Ik plaats deze ook niet elders op bokt! en we waren haar schoenen vergeten)
)

Ik heb er nu 1tje voor Bones... En een stuk of 5 pads? Maarja die gebruik ik voor alle paarden.
Ik had nooit verwacht daar ooit eens profijt van te hebben, werd alleen maar uitgelachen hier normaal. Hah, nu lach ik
. Ander zusje heeft er ook nog opgezeten van 10 maar zei is erg bang maar ze vroeg het zelf, nu ja vooruit enkele rondjes en haar er terug af laten gaan. Toen wilde de kleinste nog eens
.
.