Zojuist 100 foto's bekeken, waarvan 50 in linken aangeklikt moesten worden Maar wel hartstikke leuk
Puck, ik ga elk jaar naar de Efteling, ben in alle attracties geweest, maar nog nooit in de Python. Mis je niks aan
Ik heb mijn uitnodigingen ook binnen voor de griepprik/mex griep. Ik moet dus drie keer op een woensdag voor 8 uur 's ochtends bij de huisarts zijn geweest, dat is in mijn bedtijd
Puck geen Was op de shet dag in Soest, mag je met je shet zonder papier komen om hem voor de grap te laten keuren. Was wel echte jury van het shetstamboek. Dundee was tweede van de hengsten. De jury vond hem een goed type shet wat ze liever vaker zien
Ik zou heel erg oppassen met die inentingen. Ik vertrouw ze niets, ze hebben ze te snel ontwikkeld, meer kwantiteit dan kwaliteit. Ze hebben er zelfs tumorcellen aan toegevoegd om het sneller te laten ontwikkelen... Nou, mij niet gezien. Erik heeft hier ook de Mexicaanse gehad, ja, hij was 4 dagen heel ziek, maar leeft ook nog steeds.
_janet_
Geplaatst: 27-10-09 23:20
Puchje schreef:
*besluit nu definitief dat ze op een goede dag Dundee gaat stelen*
Eigen schuld
Leon, wie heeft Tobias vast? Is dat Ingrid?
Dan krijg je heel erge ruzie met Angela, Wilco en ik
Puchje
Geplaatst: 27-10-09 23:20
Ooh leuk Janet! Wat grappig dat ze de fijne shets wat vaker willen zien dan, dat hoor ik niet van de fokker van Bas, die ziet ze het liefst wat grof (en dik... ) Ik vond Eureka zó lelijk
Ruzie kan me niets schelen... Puh, ik heb dan wel mn tweespan bontjes
Laatst bijgewerkt door Puchje op 27-10-09 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt