Nou ik gelukkig niet veel maar wel genoeg om te verven
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 11-09-09 20:51
Kom net bij de wei, Ilse stond achterin. Ik fluit, ze komt op een drafje naar voren, ik moedig ze nog wat aan en ja hoor volle galop en nog even flink op de plek nastuiteren. Volgens mij zit ze best lekker in haar vel
Zo, het is over met 'mijn beste vriendin'. Als ik haar vroeg om naar me toe komen als ik het moeilijk had, voelde ze dat als een contract en niet als vriendschap. Ik moet zelf mijn problemen maar is leren oplossen.
grid
Geplaatst: 11-09-09 23:02
Kom even voorbijwaaien Ben op mijn laptop poging aan het doen om bij te lezen maar hij doet weer erg vervelend
Verder erg druk dus geloof dat ik me maar aansluit bij de samenvatting van Loïs Sorry misschien morgen
Zie wel nog erg gave foto's voorbij komen van Annique en Leon wat een voorproefje Zoiets wil ik toch ook nog steeds Benieuwd naar het eindresultaat met alle foto's
Vandaag weer heerlijk genoten van Say en morgen weer richting Aken en dan zondag voor het 1st babysitten op Yannick ( 7 mnd oude neefje ) Gelukkig slaapt een vriend van ons tijdelijk bij ons en die heeft meer ervaring met jonge kids dus kunnen hem nog altijd bij hem in de armen duwen
grrr
Geplaatst: 12-09-09 07:29
Goeiemorgen!
Pffft, ben snipverkouden en lichtelijk beroerd.... zometeen Kai een beetje mooimaken voor zijn reis naar Friesland! Zal raar zijn als die kleine smurf niet meer om je heen hangt...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 12-09-09 08:27
Goedemorgen!
Jeetje Joyce het zal je gezegd worden
grid erg druk, fijn dat het wel beter gaat met jullie vriend.
ben zo blij met avelyn, ging net voeren, ze ligt dan altijd naast mitchel die over haar waakt. dus ik roep haar, gelijk een harde hinnik "hey baasje!" waarna ze opspringt en gelijk aangegalopeerd komt. met haar voetje gaat het steeds beter en beter.
Sterkte met oppassen ingrid! Succes, hopenlijk kan julie vriend je wat helpen.
Nou joyce het zal je maar gezegd worden dat is geen vriendin...
ellieellende
Geplaatst: 12-09-09 10:52
Goedemorgen!
Jeutje Janet, wat een drama! Ongelooflijk dat iemand zo van de wereld kan zijn!
Ingrid alvast een beetje oefenen voor huisje, boompje, beestje:-)
Idd Joyce! afserveren zo'n nepvriendin! Het voelt nu even heel erg vervelend, maar zo'n 'vriendin' kun je beter ver van je vandaan houden! bah!
Marleen Beterschap en succes met kleine Kai!
Maartje veel plezier op Horse Event!
Ik heb vd week weer wat nieuwe spannende buitenrij routes doorgekregen, nog nooit zelf bedacht om die kant op te rijden, dus denk dat we die zo maar eens moeten gaan uitproberen! En vnvd een soort van wazig in elkaar gezette date... ben benieuwd!