al helemaal over en gesetteld Het wachten is op de vergunning die rond moet zijn,dan kunnen we beginnen met slopen en verbouwen. maar dat zal nog wel even duren denk ik
Grit
Geplaatst: 26-06-09 10:00
TK
Bevalt jullie nieuwe woonplek?? Staan de paarden nu ver weg voor jullie?
timokyana
woonplek bevalt zeker, honden en ik genieten heerlijk van de tuin hier
Paardjes staan nu zo'n 15 a 20 minuten verder, was even wennen maar goed te doen in de winter zal het s ochtend wel even tegen vallen zo vroeg op te moeten, maar voor de knollies is alles de moeite waard
rommulus
MJ overleden, al was hij lichamelijk ook niet helemaal meer in orde had van alles maar het is wel triets
Ik heb een vraagje Heeft iemand zo'n Jolly liksteenhouder over?
grid
Geplaatst: 26-06-09 10:54
Goedemorgen
Veel plezier Henry maaruh hier nog eentje die niet zo'n vakantieganger is kan mijn paardje niet missen ennuh Italië is mij te warm Maar als je het leuk vind is het natuurlijk TOP
Michael Jackson dood ... vond hem er laatste tijd op tv al behoorlijk zombie uitzien en wij hadden al zo iets van gaat hij nog 50 concerten geven ?? (dan stort ie in) maaruh dat ie dan ineens ook echt dood is dat had denk ik toch niemand verwacht Idd Grit erg sneu zijn leven... je moet ook wel een beetje "wacko" worden als je zo vanaf je 5jr al in de spotlights staat en gepushed wordt enzo hij heeft toch nooit echt kind kunnen zijn enzo
Angela veel rijplezier idd het benauwde is geen pretje en denk hele weekend zo
Lois GEFELICITEERD onverwachts toch Over
en Petra die PC naar bed brengt
Maartje dat ze maar weer snel beter is zal dan idd wel cubamix zijn
TK afgekikt van internet en al lekker gesettled nu wacxhten op vergunning ... SUCCES!
Roep ik hier gister heel enthousiast vanavond met Nono weg heeft John dubbele afspraak gemaakt had al met zijn moeder afgesproken ... Nu misschien met vriendinnetje met wagen weg maar zij weet nog niet zeker of het lukt om op tijd klaar te zijn met alles (in verbouwing, paard doen en heeft een kleine ) Dus nog ff afwachten of kan gaan, want ga niet in mijn uppie ...
Laatst bijgewerkt door grid op 26-06-09 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt
En Grid nog ff afwachten om met de wagen weg te gaan...
Ben heeeeel moe... vannacht toch maar wakker gebleven, en om 2.00 uur mijn vriend opgehaald uit assen, rond half 3 thuis, en om kwart over 8 vanochtend zater we alweer in het ziekenhuis O ja, en de pyjama van Balou.... heeft de nacht niet overleefd. Wat ik dus al dacht... Hij is een beetje stuk... VERDORIE!!!
die flap achter is eraf gescheurd.. toen ik ging kijken vanochtend, hing de deken half van haar kont af, en 1 been was uit dat elastiek zeg maar... weet niet of je het zo snapt
ja ik snap je.. meot wel zeggen dat elastiek lubbert heel snel, dattie dus los gaat hangen waardoor aan de ene kant de deken helemaal omhoog kruipt. Tinker heeft dezelfde deken nml, we meoten hem elke dag rechttrekken. Ben er nog neit helemaal tevreden over dus.
Balou heeft vast op dr kont gezeten en wild geschuurd dat die flap gescheurd is. misschien kan je het nog aan elkaar naaien?
grrr
Geplaatst: 26-06-09 11:55
Hier knoop doorgehakt, Mirhte is verkocht. Fijn gezin, man, vrouw en dochter van 18, het klinkt allemaal heel goed. Wel nog even onder voorbehoud van dat we haar zelf brengen en eerst willen zien hoe het daar uitziet, maar ik neem aan dat daar niet over gelogen is. Ze gaat dus ook morgen al weg (als we een trailer kunnen huren), heb er ook geen zin in om nu nog 2 weken naar m'n verkochte paard te staren. Weet eigenlijk nog niet hoe ik me voel...
pff das heftig grrr! maar wel super dat het allemaal zo goed klinkt. hier waren er mensen die interesse hadden in vidar, maar die koop gaat niet door, hij komt dan de hele tijd binnen... (en vond de mensen niet erg vriendelijk naar hem) vanmiddag komen er mensen, ben benieuwt
bijna 1 hele pagina over mj, ja wel erg sneu...
he, jammer dat john een dubbele afspraak heeft...
balou zn pyama kapot... das wel jammer...
syl gelukkig maar 1 keer horen kuchen, in vergelijking met gister echt super. wel nog een snotneus, maar ze ziet er gewoon ook beter uit, tandvlees weer mooi roze en weer helemaal knuffelig. avelyn heeft jeuk, die vacht is toch best wel warm.
Sterkte marleen, wat is dat snel gegaan kan me voorstellen dat alles nog even een plekje moet vinden. Succes met haar wegbrengen morgen, je hebt een mooie keuze gemaakt meis!
Resi_lover
Geplaatst: 26-06-09 12:55
Toch wel vreemd he, dat Michael Jackson is overleden 't is meteen over heel bokt gegaan, als je bij de zoekmachine "Michael Jackson overleden" zoekt krijg je al een stuk of 7 pagina's
Janet bij een huisje gekeken, wel leuk dus
Henry, oeeeh, 'k ben best jaloers op je
Balou en d'r pyjama
Grit ongewenste vriendjes
JEEEH, Dagmar, Gefeliciteerd Em meteen een nieuwe klant
Heey, TK
Grid Hopelijk kan vriendinnetje
Jemig, Nathalie, nu al kapot vervelend zeg....
Angela Max gereden
Jemig, Marleen zo, had ik niet verwacht, nou sterkte geef d'r een knuff van ons allemaal
Gister met m'n papa en een paar vrienden van 'm wezen badmintonnen was wel grappig, maar vreselijk heet
Viev1
Geplaatst: 26-06-09 12:58
Hallo!
Paintlinger, ahh lieve Frits!
Boncho, zelf tuintafel in elkaar gezet, goed bezig!
Grit, lekker zomergevoel
Resi_lover, gefeliciteerd!!
Silfie, lekker op vakantie, geniet ervan!
D-Travis, gefeliciteerd met je baan!
Grr, Mirthe verkocht.. Wel fijn dat je haar zelf gaat wegbrengen en dan kunt zien hoe het er daar uitziet enzo. Succes iig
Ik heb gisteren een mooi armbandje gekocht op de sieradenparty. Was ook niet zo duur, € 6,95 dus dan is het wel leuk
Heb vanavond paardrijles. Hopelijk blijft het droog. Zal alleen wel warm zijn, gok ik
heei lois, kom je ook nog naar stal zo?? Ik be mezelf er toe aan het zetten om me brommer te pakken maar heb nog geen zin
Resi_lover
Geplaatst: 26-06-09 13:01
whaha, even omkleden, mambo knuf geven en dan kom ik, op de fiets da's trouwens sneller dan met de auto of lopend, grapig he ooh, bijna vergeten én camera mee