Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Keevagirl schreef:WenK, bedoel je Dentinox tegen de tandpijn ? Best slim eigenlijk, als het bij baby's werkt, waarom dan niet bij paarden ?

We hadden een extra warme deken in Lem's mandje gedaan dus hij heeft lekker warm kunnen pitten.
Voor de tijd die je er mee bezig bent mag je best iets rekenen
Dan kom je ook bij ons he!!!!!
hoihoi! Geen nieuws, goed nieuws dus 
Zou fijn zijn als je straks een super leuke baan krijgt! Wat schrikken met je moeder zeg! Ik hoop dat ze snel pijnvrij is
Sterkte met alles.
Ik hoop dat de onzekerheid snel opgelost is! Logisch met Lia Fail. Zijn er geen Amerikanen in geïnteresseerd? Fijn dat het met terry goed gaat! 

Gelukkig is t voor ons tegenwoordig geen probleem meer. 
doe kalm aan en denk aan jezelf! Veel plezier in Ierland!
succes met zoeken naar nieuw werk

moet nu echt kappen want moet weg
ney hoor, we zien t vanzelf wel 
wat een gedoe allemaal, vanaf 1 december werkeloos, gelukkig krijg je nog wat mee
t is wat allemaal
kan je nog wel een beetje slapen
haha

sterkte met alles, nog geen verbetering echt dus?

drukdrukdruk?
Dus lekker uitgeslapen.. nuja werd rond half 9 wakker gesmst dooor JP haha, toen dus lekker op bed wat tv gekeken. Een lekker relax dagje! Had gisteren in een vlaag, toen ik te horen kreeg dat ik vrij zou zijn, al bedacht vandaag te gaan mennen, oefenen voor de marathon 18 dec. Maar lijkt me nog niet verstandig, dacht er even niet bij na dat Snow nog niet lekker liep.
je kont niet laten
Lekker dat Figje buiten staat! Minder dat je beenpijn had
Veel plezier met oefenen!
En het paardje weer terug, wel fijn voor t baasje. Ik hoop dat ie weer snel de oude is. 

snowdon schreef:heee silas, jij ook weer hierdrukdrukdruk?
Ik geef ze geen kuil, maar hooi en dat is wel een andere (betere) kwaliteit dan laatst.
En Roos, ik vind her en der kleine flatsen en zijn kont/staart zijn dan gewoon echt ranzig. Maar het is echt zo onregelmatig dat ik eerder het zand de schuld geef dan het voer of het water. Binnenkort maar weer lijnzaad koken, dat hielp de vorige keer wel dacht ik.
Ik ben vandaag een dagje vrijDus lekker uitgeslapen.. nuja werd rond half 9 wakker gesmst dooor JP haha, toen dus lekker op bed wat tv gekeken. Een lekker relax dagje! Had gisteren in een vlaag, toen ik te horen kreeg dat ik vrij zou zijn, al bedacht vandaag te gaan mennen, oefenen voor de marathon 18 dec. Maar lijkt me nog niet verstandig, dacht er even niet bij na dat Snow nog niet lekker liep.
Graaskorf, Bonte en Jean ook weer onder de levendigen zie ik
waar om quote je jezelf? SuperRoos schreef:indezz, op een tinker mag je dan trakteren hahahaney hoor, we zien t vanzelf wel

Onderzoek bij de GD naar paardenvoer.. Mijn favo stokpaard!!
Dus kijken of paarden genoeg mineralen etc. binnenkrijgen, eventueel kijken naar verbetering van brok enzo. Is nog niet zo heel erg nader omschreven, maar ik ben heul happy!

Waar wordt er beton gestort?
Lekker van genieten hoor
Jellie schreef:waar om quote je jezelf?
SuperRoos schreef:paardje is trouwens terug op stal
poep was dus gister los gekomen, ze schijnt er erg slecht uit te zien en heeft nog moeite met eten en slikken enzo
zal allemaal wel geiriteerd zijn, ben benieuwd vanmiddag
Maya schreef:Fjordkootje, lief verhaal, ben ontroerd door je laatste alinea...
snowdon schreef:Jellie schreef:waar om quote je jezelf?
was een foutje, moest een edit zijn![]()
![]()
![]()
![]()