Heb je nog eens een foto van Mack Sharon? Ik ben wel benieuwd hoe hij nou is.
En niet bang zijn voor protest hoor, het is jouw paardje toch? Geef hem eerst een kans te reageren als je een kleine hulp geeft, luistert hij niet, dan iets harder van stof zijn. Het mooiste is als je uiteindelijk wel weer terug kan na die kleine hulp.
BONxFIRE schreef:alles gaat tot nu toe super en volgens mij zal het zo wel blijven deze keer.
Fijn! Rijdt de eigenaresse er zelf nu ook wel mee?
elliecuijk schreef:met ruana gaat het steeds iets beter.met de lange lijn tillen we haar achterbeentjes op en dan er tegen aan tikken.steeds minder weerstand,dus hopenlijk gedraagt ze zich weer snel een beetje.Ik baal nog steeds en hoop dat we uiteindelijk haar benen toch kunnen scheren.
Hopelijk kan je snel normaal aan haar benen, super dat het zo goed gaat!
Hihih, die stoomtrein vergelijking. Ik zeg gisteren nog dat Tinkers net diesels zijn 
Kailonne schreef:@-Lot
Wat bedoel je hiermee?
De wereld is klein, de oma van Jack haar eigenaresse kletst dus mee in het fokkerijtopic, grappig. Vind hem idd ook wel leuk
De moeder van Ryan is Lizzy, in bezit van memberlist.php?mode=viewprofile&u=30398.
Mooie Max 
Nog gefeliciteerd!
Welkom terug Mara! Mooi Mona, vandaag komt ze toch?
Heb je enig idee hoe groot ze ongeveer is 
Lieve, mooie, kleine Diaz! Hoe gaat het verder met haar? En met jou?
Maf hoor, zo klein had ik haar echt niet gedacht. Zowel beide ouders als zus zijn minstens 10 cm groter 
Maar ach, klein is fijn, groot is idioot 
Hier dus gisteren Luna meegenomen als handpaard naast Mel. Ging prima! In de bak vooral moeite met de bochtjes in draf, maar die heb je in het bos niet, en de rem werkte prima, dus op naar buiten! Ging ook prima, Mel had heerlijk de pas erin, maar Luna kon het goed bijhouden. Eigenlijk ging het heel makkelijk. Op de terugweg kon ik het niet laten toch een stukje te draven (had me voorgenomen eigenlijk alleen te stappen), ook dat ging prima. Zo goed dat toen we bij stal kwamen ik dacht nog even een stukje door te draven, Mel liep tussen Luna en stal in, dus ik dacht al ik Mel rechtdoor liet gaan het wel goed kwam. En zoals Mel alles wel prima vindt ging ze ook braaf rechtdoor, alleen Luna vond het toch echt tijd om naar stal te gaan en dook bij Mel onder de hals door. Dus ik maar los gelaten, daar ging madam, in volle galop het pad naar stal af
Ik maak me niet zo snel druk, nu ook niet, ze zou heus wel stoppen bij stal (wat ze ook deed). Maar wauw, wat is Mel een gouden paardje. Ik vroeg haar stil te gaan staan en daarna rustig naar stal te stappen, en ondanks losgeslagen Luna voor haar deed ze dat prima. Luna weer gepakt en een stuk terug gereden, toch even aan Luna laten zien hoe het wel moet. En toen ging het prima. Volgens mij vonden we het alledrie wel leuk gisteren (geweldig leuk
), dus volgende week maar weer een poging doen, en dan zal ik iets eerder terug gaan naar stap