Chan zit ook constant het sneeuw op te eten Gek beest
Heerlijke paarden Mirjam
Puchje
Geplaatst: 22-12-09 00:37
Voelde net trouwens weer in Nigels sokken, de mok en rasp op zn foute been (RV) is bijna weg, maar het lijkt wel te compenseren nu met LA... Daar zit me nu een enorme bult in zijn koot, die ik ook helemaal kan bewegen... . (het is geen sneeuwbal )
Leuk he Puck, een foto per bericht Voel je de stress, hete adem, deadline
Puchje
Geplaatst: 22-12-09 00:43
Nee hoor, ik niet, maar er zullen gewoon een aantal mensen NIET in de opening verschijnen als ze niets insturen Ik werk keurig synchroon met alle inzendingen
ow zie het nu pas puck... pfff wat een ellende met die klote mok! stalgenootje heeft er ook al vanalles opgesmeerd, alles werkt totdat je er mee stopt... dan komt het net zo hard weer terug...
Ik denk dat het met mok altijd zoeken blijft wat er wel of niet helpt.
Ik kan het niet volgen. Vince is nu al even zo goed als mokvrij (durf het bijna niet hardop te zeggen), terwijl hij in de drek heeft gelopen, aardig wat kuilvoer krijgt en elke dag 1 kg muesli.
Mijn methode is het korstje losweken/wrijven met betadine scrub en dan mokzalf/vette zal erop. Daarmee gaan de plekjes snel weg. En komen dan weer een keer terug of niet zoals nu, maar komt vast wel weer een keer