Grid; als het trailerladen lukt, kom je dan een keer onze kant op?? Hadden we het gisteren over wonen in Duitsland, vandaag meteen een voorproefje gehad. Moest van Gennep naar Millingen, dus via Duitsland. Idd, daar kun je ook mooi wonen .
Puchje; was ook nog in Wijchen, uitgekeken naar Nigel en Bazooka, maar heb ze niet gezien .
Het was rustig hier gisteren zeg. Zo is het wel makkelijk bij te houden, haha.
Cursus ging op zich wel redelijk. Sem had weer het buskruit niet uitgevonden. Sem als dame zijne gaat natuurlijk niet door de modder lopen, en een schaduw is natuurlijk dood eng.
Grit
Geplaatst: 14-01-09 10:47
Relaxte Sem, tot ze schaduw ziet
Vince als brulaap. Hier staan ze in de rijbak en dan zijn we er zelf bij. Meestal is het even rennen en snuffelen met de buurpaarden. Maar nu was Vince nogal territoriaal ( ) om de een of andere reden. We hebben ze daarna maar uit die hoek weg gehouden.
Ben weer terug van Londen en ga enkele tientallen blz niet bijlezen, sorry
Londen was GAAF GAAF GAAF! Ben kapot, mijn voeten liggen open, kuiten zijn verzuurd maar we hebben ons zoooooooooo goed vermaakt! Flink geshopt, heel veel gezien, gedaan en bekeken. Top weekend gehad
Alleen... net lag de uitslag van mijn scriptie in de mailbox. Een vijf Hoewel niet helemaal een verrassing, baal ik er toch wel stevig van. Hoop een afspraak met de docent te kunnen maken, hij moet de 23e al ingeleverd worden
Ha, berdien dat klinkt als 3de kerstdag bij mij 30 euro uitgeven en 130 euro aan gratis producten krijgen
cp112
Geplaatst: 14-01-09 13:23
Middag
Hihi, Vince de brulaap, wat kan die gillen zeg! Dat paard ernaast is ook niet erg vriendelijk
Leuk Berdien dat je je goed vermaakt hebt wel balen ve de scriptie...
Pfff ik begin nu echt ziek te worden... Gisteren bij de dokter een temperatuur van 37.5 als dat boven de 38 ging moest ik weer even bellen. zat gisteravond al op 38.7 en vanochtend op 39.2 BAAAL! Zal eind van de middag nog even meten en dan bel ik wel ff voor een afsrpaak...
T'is ook niet echt griep volgens mij... Zo voelt het niet, daarbij heb dat een maand geleden ook al gehad. Nouja, we zullen zien.
Laatst bijgewerkt door cp112 op 14-01-09 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt