mooie weides ziet er super uit ga ik ook even spammen wij hebben ook in de brandende zon gestaan maar de nieuwe opgang is klaar we hebben nu 5 ruime gras paddocks op stal en aan de andere kant van de dijk 6 ruime weide paddocks en een super groot weideland voor de irish cob kudde waar pallieter over 6 weken ook in mag.
de nieuwe opgang.....het draadje op de voorgrond is nu weg dat was even voor de stroomaanvoer.
de bak op de achtergrond en op voorgrond een paddock daar achter zit er nog een.
ze zijn niet van mij hoor maar verzorg ze wel mee allemaal. pallieter is van mijn dochter l0rdj die ook de ruin lord X verzorgd en bijrijd, ik heb een quarter himyar maggie star en verzorg een drachtige irish cob merrie paiti help met het inrijden en zadelmak maken van drie ruinen van de fam. kanters ( ga er nog niet op laat ik aan annique over) mijn vriendin die de eigenaresse is van stal heeft 6 irish cob merrie's en 1 irish cob hengst tolkien van 2 jaar. en er staan nog div. andere paarden en nu ook nog zomergasten dus best wel druk op stal maar wel erg gezellig. ben de vliegende keep (d.a. en hoefsmid doe ik meestal) o ja en deze heren zijn te koop.....
Lies: Wat heb je het enorm goed voor elkaar zeg! En ik vind vooral Lucy zo mooi! Ze zien er allemaal supergoed uit! Heerlijk hoor meid!
Vuurtoren: Super bij jullie zo! Ziet er prachtig uit he, zo'n kudde irish cobs!
Leuk Siet, foto's ik zal vandaag ook nog eens foto's maken van ons onderkomen, maar dan met veel groene bomen eromheen.... 't Is nu overal zo lekker fris groen he?!
Wij gaan straks lekker met Noa en Joris (hond van vrienden) naar het hondenstrand, 't is weer zulk mooi weer!
Onze tuin voor het huis: Uitzicht vanuit het zitje: Schuur waar de inloopstal in is: Andere schuur waar we ons hooi opslaan. Daarachter zie je een stukje van ons huis: Kleine weitjes achter ons huis: We hebben drie grotere weides: Glimworm Mirthe:
En m'n huisje vanuit de weide gezien, ligt dus achter hele hoge bomen:\