gaaf hoofdstel voor bones chimello! en gijs is een hunk!
Nientsje
Geplaatst: 12-07-15 20:21
Succes Joanne en Lor!!
Whoah Bones Staat hem kneitergaaf!!
Knappe Gijs hij lijkt echt mega!!
Ik zit erover na te denken om HH Flextrainers te kopen voor Feike zijn achterbenen voor de dressuur... Zou dat wat zijn? Het gaat erom dat hij vanachter wat nauw loopt en door zijn dikke sokken glijden mijn BR Air Tech kogelbeschermers steeds weer, daarbij passen ze ook maar amper dicht Ik dacht dus 1 paar van die HH's te halen voor het bakwerk, maar ik geen ervaring met die dingen
Ik heb echt geen flauw idee qua beenbeschermers ik heb altijd zonder gereden, zou Bones ze ook nodig hebben? Hij strijkt nergens aan en struikelt niet ofzo.
Dan zou ik ze niet gebruiken. Ik gebruik alleen beenbescherming voor zijn achterbenen, omdat Feike zichzelf vanachteren aantikt. Anders zou ik ze ook nooit gebruiken. Voor de voorbenen gebruik ik ze nooit.
Ik hoor verschillende dingen over de flextrainers. Denk dat je er maar op een manier achter komt of het wat voor je is. Ik gebruik alleen voor de KWPN merrie peesjes voor, ze loopt bij tijden zo ruim dat ze zichzelf aantikt. Verder vind ik het voor de haf niet nodig
Dott
Geplaatst: 12-07-15 21:20
Ik gebruik ook niks tenzij ik spring of ga crossen
Ik heb de flex van HH gehad bij mijn kwpn merrie. Ik vond ze heel fijn. En erg mooi hahaa. Kan er niks nadeligs van zeggen eigenlijk. Maar ik hoor wel verschillende meningen over ze. Misschien alleen strijklappen (van die kleine korte dingen) een idee?
En dat ze de benen heel heet maken, dat is denk ik maar net hoe je ermee omgaat. Je moet ze gelijk na het rijden afdoen en niet je paard er ook nog een tijdje mee rond laten lopen. Maar dat geldt voor alle beenbeschermers.
Op het moment gebruik ik strijklappen, de BR air-tech. Alleen kunnen die netaan dicht en schuiven ze. Ik heb ook dichte kogelbeschermers gehad, van pagony, maar die kreeg ik niet dicht dus die heb ik weer verkocht. Dusja daarom dat ik wat anders zoek
Jahaa! Die staat op de planning . Gijs is inmiddels stuurbaar aan de dubbele longe vrijdag in de les voor t eerst en zondag zelf.. ben er zelf (nog) niet zo'n ster in. Maar het lukt! Super trots op paardlief (die je echt ziet groeien na iedere gelukte bocht als ik roep dat ie braaf is) en ook op mezelf dat ik het gedurfd heb in de grote bak, vind / vond het stiekem best wel eng.. Had ook nog een oeps, ik stuurde kennelijk niet duidelijk / snel genoeg en toen liep ie rechtdoor de bak uit gelukkig kon ik hem gewoon weer terug sturen. Hij is toch wel héél lief