Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caily schreef:simone
Donnar. Hier een drachtige merrie die zon vijf keer in de week loopt op enkel ruwvoer. Ook de andere tinkers krijgen enkel ruwvoer en zijn allemaal iets te dik of op gewicht. Liga kon mijn merrie beslist niet tegen. Omdat ze drachtig is, wil ik wel iets gaan bijvoeren, dat zal pavo care4life zijn.
donnar schreef:Caily schreef:simone
Donnar. Hier een drachtige merrie die zon vijf keer in de week loopt op enkel ruwvoer. Ook de andere tinkers krijgen enkel ruwvoer en zijn allemaal iets te dik of op gewicht. Liga kon mijn merrie beslist niet tegen. Omdat ze drachtig is, wil ik wel iets gaan bijvoeren, dat zal pavo care4life zijn.
Wat kreeg ze ervan, dat ze er niet tegen kon? In de zomer krijgt hij alleen de vitaminebrok, dat kreeg hij toen met een heel klein beetje slobber zodat hij het at. Nu wilde ik iets meer bijvoeren voor als er weinig tot geen gras meer is, die Liga had ook extra vitaminen vandaar dat ik die gekozen heb. Toen ik Dublin kreeg kreeg hij 1 tot 2kg brok per dag, in de zomer en winter ook stond hij 's nachts op stal. Alleen was hij echt heel slank toen ik hem kreeg, terwijl hij bijna niet liep en ook weinig bespiering had. En dus wel al dat voer kreeg..