En je diarree is over? Daar had je toch ook veel last van?
Pradaatje
Geplaatst: 18-03-09 22:30
Scheeld niet veel, als ik op sta zie ik sterretjes! En ook als ik te snel me hoofd omdraai, verder ben ik contant moe .. Ja en nee, de ene keer wel, en de andere keer is het weer hopeloos Ga toch maar een briefje neerleggen dat mama morgen belt
Dat is echt niet in orde.. Ik snap heel eerlijk gezegt niet dat je moeder ofzo je niet eerder naar de dokter heeft gestuurd. Mijn moeder had na zeker een week tot 10 dagen me al naar de dokter gesleurd. Ik neem aan dat ze er ook van op de hoogte is. Wie weet wat er allemaal aan de hand is daarbinnen.. Ik wil je niet bang maken hoor, maar zwart bloed is eng..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 18-03-09 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze is er zeker van op de hoogte, maar ze beld helaas niet .. Papa heeft het ook al meerdere malen aangegeven dat het niet goed gaat. Zelf bellen heb ik gewoon geen tijd voor .. Het is tussen 9 en 10 beltijd, en dan is het zo druk, schiet het er gewoon doorheen. En als ik 5 minuten rust heb, ben ik meer aan het bijkomen.
Hmm.. Vreemd dat ze niet belt.. Alles wat daar beneden teveel en te lang bloed zou ik, zeker als moeder zijnde, erg vlug bij zijn.. Ik hoop dat ze morgen wil bellen voor je, anders vraag je je vader om te bellen?
zwart/ donker bloed is inderdaad oud bloed. Dat heb ik altijd de laatste dag van mij ongesteldheid.
Maar dat het bij jou zo lang duurt klopt echt niet.
Heeft je HA geen telefonisch spreekuur. Vraag dan even aan de assistent of ze je op de lijst zet, zodat hij je kan bellen.
Sita_
Geplaatst: 18-03-09 22:38
Pradaatje schreef:
Heb beetje gegoogled En kwam uit op 'oud bloed'. Dus misschien valt het wel mee
Oud bloed.. Tsja.. Van wat? Een bloeding ergens binnen? Dat zou ik toch wel even willen weten, zeker als je al 4 weken beetje bij beetje bloed en het eerst wel 'normaal' van kleur was..
Mijn zusje is gestopt met de pil, en het duurde wel 4 maanden voordat ze weer ongesteld werd, en het duurde ook weer een paar maanden voordat ze weer regelmatig ongesteld werd.
Dus het kan best zijn doordat de pil door de diarree niet meer werkte, je ongesteldheid een beetje onregelt is.
cp idd ook tijdje neit gezien.. en ben benieuwd ze had toch een shet die misschien drachtig zou zijn?
Here Here Was even druk druk druk de afgelopen dagen
Merrie was niet drachtig helaas We hadden haar laten opvoelen en de dierenarts was niet zeker of ze wel of niet drachtig was, lekker logisch dus, maar ze is sinds vanmiddag hengstig dus toch niet. Nu wordt ze in mei gedekt door mini appaloosa Tom v/d Laresch.
We zijn tegewoordig ook aan het springen geslagen, ging vandaag vet goed ook nog even geoefend met dressuur want zondag hebben we wedstrijd, FNRS F6. We zullen zien
Ik heb niet bijgelezen trouwens hoor sorry maar dat zijn me iets teveel pagina's
O wat ik ook nog even wou mededelen Volgende week krijgen wij 2 paarden hier te staan. De eigenaar is overleden en ze staan nu ter adoptie, het huis van de eigenaar gaat 1 april op executieverkoop dus de beestje moeten daar weg. Het gaat om 2 oudere manegepaarden (pony en paard) Vond het zo sneu voor de beestjes dat ik maar gezegd heb dat ze hier wel even mogen vertoefen Dus even klein advertentietje, voor wie nog een maatje zoekt. Deze 2 staan dus ter adoptie, er is geen aankoop bedrag maar ze worden wel onder contract geplaatst (info, horsetopia @bokt)