Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn moeder had na zeker een week tot 10 dagen me al naar de dokter gesleurd. Ik neem aan dat ze er ook van op de hoogte is. Wie weet wat er allemaal aan de hand is daarbinnen..
Ik wil je niet bang maken hoor, maar zwart bloed is eng..

En kwam uit op 'oud bloed'. Dus misschien valt het wel mee

hihi BuBBLeGuM schreef:aahh adoran is mooi zeg!!
cp idd ook tijdje neit gezien.. en ben benieuwd ze had toch een shet die misschien drachtig zou zijn?
Was even druk druk druk de afgelopen dagen 
We hadden haar laten opvoelen en de dierenarts was niet zeker of ze wel of niet drachtig was, lekker logisch dus, maar ze is sinds vanmiddag hengstig dus toch niet. Nu wordt ze in mei gedekt door mini appaloosa Tom v/d Laresch.
zag dat sommigen mijn laatste topic al gevonden hadden 
ook nog even geoefend met dressuur want zondag hebben we wedstrijd, FNRS F6. We zullen zien 
sorry maar dat zijn me iets teveel pagina's
Volgende week krijgen wij 2 paarden hier te staan. De eigenaar is overleden en ze staan nu ter adoptie, het huis van de eigenaar gaat 1 april op executieverkoop dus de beestje moeten daar weg. Het gaat om 2 oudere manegepaarden (pony en paard) Vond het zo sneu voor de beestjes dat ik maar gezegd heb dat ze hier wel even mogen vertoefen