Cheveyo schreef:iedereen heeft toch dezelfde momentjes gekiekt hihi
Nee hoor. He Nat?????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:iedereen heeft toch dezelfde momentjes gekiekt hihi
Nicole288 schreef:zijn er ook nog mensen die een foto van geronimo hebben gemaakt?
Ariebren schreef:Liesje is toch echt een fotomodel.
vlek schreef:~Richard riep me in eens dat er drie los waren!
een kabaal joh niet normaal!!
Wat ik begreep van richard was dat er 1 stijgerde en terug kwam met zijn voor been over het touw!
Richard riep hou vast! maar ze lieten los .
Door het los lopen reagreerde er nog twee hengsten daar op en ook hun baasjes lieten het touw los!
Richard kon uit eindelijk nr 14 ( wie dat is zou ik op de lijst moeten kjken,..) grijpen en de eigenaar van dublin kon er ook 1 vangen wie de derde hengst gevangen heeft weet ik niet!
Weet wel dat richard behoorlijk pissig was!
want hij had al zo vaak gevraagt blijf uit elkaar bewaar afstand etc en ja die hork waar jullie over spreken was het toen zo zat die stopte met aardig zijn!
Maar is echt een leuke meid!
maar die henk vertel vertel jullie maken me wel heel benieuwd!!
vlek schreef:ik neem dit mee met de nabaddel ok?
Richard zei wel volgend jaar wil ik best weer helpen maar dan duidelijk welke hengsten etc af gevallen zijn!
En hij wilt dan porto's mee nemen van zijn werk zo dat er beter onderling contakt gehouden kan worden.
snowdon schreef:Ow vlek dan was jij die vrouw die aan de zijkant van de ring stond met wat papieren?
Het meeste commentaar hier ging in elk geval over de vrouw in het oranje
snowdon schreef:Volgens mij is dat Gulliver O'Britain!
KootMiraDrum schreef:Die 2 stekelharig zwarte wittekoppen vond ik helemaal geweldig!