Ik heb zeker een buffel van een merrie,en soms denken mensen op de hei tijdens een buitenrit wel eens dat ik op een echte hengst zit. Haar dochter is ook al zo'n knots,18 maanden,en nu al bijna (als ze al niet net zo groot is) als haar mamma. (ik zal wel gaan zoeken naar een foto waar dat goed op te zien is)
Maar wat een schatje is dat zeg,fjordxtinker pakt vaak leuk uit,net zoals nu dus. Ik kan me voorstellen dat je die niet kon laten staan. Ben zeer benieuwd hoe ze eruit zal zien als ze 3 is.
roosa: mooie merrie zeg Tinkerloos: Jezus zeg wat een buffel ( positief he ) Mariska_28: mooi veulen, heeft inderdaad wat trekken van kenyi na al deze mooie tinker weer moet ik ff mijn toetsenbord gaan afvegen stukvoorstuk kwijltinkers
Hey Silas.De mama is een fjord,zonder papieren en de papa een tinker.Zijn naam weet ik niet,zou dit eens aan de fokker moeten vragen.De mama van Zazou is ook de mama van mijn ander paardje,maar daar was de papa dan een pinto.Gek genoeg komen ze in aftekening redelijk goed overeen,alleen is Zazou veel breder en heeft hij meer behang.
Hallo allemaal! Ik ben sinds vorige week het baasje van een superlieve tinkermerrie van 9 jaar. Ze heet Gwenn en ze is 1.60m groot. Ik heb haar gekocht in Duitsland. Nu lees ik al lang mee op Bokt maar ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen. Kan iemand misschien een foto van Gwenn voor mij plaatsen, dan zal ik me er de komende week eens goed in gaan verdiepen.... Alvast bedankt!