snowdon schreef:Dongen... da's hier! Zitten idd wel wat dazen in het bos, verder valt het wel mee hoor!

Dus zij keek heel raar toen er hier dus juist veel minder waren dan weken geleden

[edit] Topic over Tinkerdag Leusden gevonden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:Dongen... da's hier! Zitten idd wel wat dazen in het bos, verder valt het wel mee hoor!
rommulus schreef:Jellie schreef:Jij helemaal geen vakantie![]()
Haha t huis verpauperd met pa en ma
even text veranderd
grid schreef:snowdon schreef:Dongen... da's hier! Zitten idd wel wat dazen in het bos, verder valt het wel mee hoor!
Weet niet precies waar het ligt, maar stalgenootje geeft er iedere week les en vandaag waren er dus bij die mensen énorm veel dazen, terwijl het anders dus idd heel erg meeviel
![]()
grid schreef:Guppekop heb je ook een topic geopend ivm Tinkerdag? Is altijd leuk om daar te inventariseren en er naar toe te leven enzo
Hmm volgens mij is Leusden ook nog wel te doen (gaat nog ff op routeplanner kijken), ben er vroeger ooit op ponykamp geweestHeerlijk gebied om te rijden ook
was toen ook daasvrij!! in midzomer
[edit] is 94 km dat is ook nog wel aan te rijdennu o.a. kijken of ik dan kan en waaraan ik mee wil doen. SGW/Cross zou ik wel eens in een training willen doen
(echt ivm hoe aanpakken e.d.) maar wedstrijdverband
dat durf ik (nog) niet aan... buitenrit lijkt me ook wel leuk, maar weet niet of het dan niet een héle lange dag wordt .... *denk denk denk denk*
guppekop schreef:grid schreef:... nu o.a. kijken of ik dan kan en waaraan ik mee wil doen. SGW/Cross zou ik wel eens in een training willen doen(echt ivm hoe aanpakken e.d.) maar wedstrijdverband
dat durf ik (nog) niet aan... buitenrit lijkt me ook wel leuk, maar weet niet of het dan niet een héle lange dag wordt .... *denk denk denk denk*
't is ook niet voor het wedstrijdverband![]()
![]()
het gaat om het plezier (en de kans om het een keer te doen)
maakt het uit dat je paard de waterbak weigert, jij kan lache![]()
ziggy_janet schreef:Je tante krijgt een leuk veulen, die pist over al zijn eten. Hij heeft er geen schijt aan maar pis aan.
Naar shrek 3 wil ik nog wel een keertje heen.
las iets over een tinkerwedstrijd, leuk zeg dat jullie het organiseren. Ik doen niet mee, hou helemaal niet van wedstrijd rijden, en met Ziggy wordt het toch niets.
Jellie schreef:lijkt me toch niet echt smakelijk dat ze over hun hooi heen pissen... maar dat zal de natuurl wel zijn, haha...