Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine_L schreef:Ik woon in tienhoven, en joey staat in loosdrecht lekker dicht bij de hei.
Ik ken nog wel meer tinkers hier in de omgeving hoor.
Ja destiny bij Verwey en daar staat nog een tinker Max, die is van mijn vriendin.
Op bokt bekend als MaxMax.
Bij welgelegen (Baars staan er ook 2 een jonge van nu bijna 3 en een volwassen exemplaar) maar die mensen ken ik niet.
Venus weet ik wel op de herenweg, dan heb ik je tinker denk ik wel eens gezien, hij heeft kort geknipte manen toch?
Bij ons op stal in loosdrecht meerdere tinkers maar die mensen zul je denk ik niet kennen.
Ook in de buurt van onze stalling wat tinkers van mensen hier op bokt, maar ik weet niet of jij in loosdrecht bekend bent?
Pellie schreef:wie is hotze, sita??
Janine_L schreef:Hotze, klikt echt schattig
Janine_L schreef:Hotze, klikt echt schattig![]()
Ik weet niet precies of die al 3 is, maar dat rijden, hoeft geen graadmeter te zijn.
Joey is bijna 4 en ik rijd nog niet op hem maar sommige rijden al op paarden die 2 1/2 zijn.
Maar ik dacht dat die tinker (met die fletse vlekken bedoel ik) van het voorjaar pas 3 word, ik kan het verkeerd hebben hoor.
Janine_L schreef:mmmm ik ben wel benieuwd naar Hotze nu
silas schreef:Window: hahaha .... nee silas en ik doen daar niet aan mee, we zijn absoluut nog niet zover... maar kom je wel aanmoedigen hoor!!
window schreef:silas schreef:Window: hahaha .... nee silas en ik doen daar niet aan mee, we zijn absoluut nog niet zover... maar kom je wel aanmoedigen hoor!!
nou das flauw
silas schreef:ik weet het, maar het is wel realistisch, heb er dinsdag voor het eerst (na jouw laatste rit) weer eens opgezeten voor 5 minuten....