Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nielsd schreef:Bonte: Ik heb het niet geoord, of was het op de einde van de rit?
Sheffie schreef:ik heb een oproepje voor wendy geplaatst op een ander forum dat jullie haar zoeken.
Bonte schreef:Sheffie schreef:ik heb een oproepje voor wendy geplaatst op een ander forum dat jullie haar zoeken.
Ik heb haar ook al een PB gestuurd. Op dat andere forum
jacky2 schreef:Deze vond ik op een ander tinkerforum,
een hele stoere foto van nadine haar twee mannen !![]()
![]()
Ben bijna jalours![]()
http://i50.photobucket.com/albums/f348/ ... rit075.jpg
@freek
dank je
hij is idd een kanjer 
Tinkermuts schreef:
Irish heeft ons ook nog ff een lachbui bezorgd, solly Lon, het zag en klonk ook echt grappig
Caira schreef:Tinkermuts schreef:
Irish heeft ons ook nog ff een lachbui bezorgd, solly Lon, het zag en klonk ook echt grappig
Van je vrienden moet je het maar hebben! Ik bijna verongelukt en jullie allemaal in een deuk
KootMiraDrum schreef:Vul zelf maar in, Cayusejuhh.......![]()
sorry ?

jaa toch!!??? hahaha heel wat dekhengstne 
)
Ik heb er geen last van en heb al een aantal bestellingen binnen. Met Service en op tijd/snel versturen van bestellingen houd je de klanten ook

peetorlan schreef:Ik heb wel in de bossies gezeten maar voor heel wat anders whahahahahahhaah lol
Cayusejuhh schreef:irmalouisedank je
hij is idd een kanjer
Waarom willen jullie perse weten wie die fotograve is??
Is dat zo erg dat er een proffesionele tussen zit??
Ik heb van horen zeggen dat 1 fotograaf die aan wezig was en fotos op een site heeft .. tegen de andere liep te bakkesen..
waarom moet dit zo ?
Bonte schreef:peetorlan schreef:Ik heb wel in de bossies gezeten maar voor heel wat anders whahahahahahhaah lol
Kijk DAT had ik nou op de foto willen zetten